اولین کنفرانس چشم انداز بازار سرمایه در روز جمعه مورخه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد. در این کنفرانس که افراد سرشناس بازار سرمایه حضور داشتند چه گذشت؟ خبرنگار نبض بورس از این کنفرانس گزارش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
خرید جدید پرسپولیس بلافاصله بعداز امضای قرارداد دو ساله با قرمزها، سر تمرین حاضر شد و آماده سازی خود برای ادامه فصل را استارت زد
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند خوسلو، خرید جدید رئال مادرید، بعد از بازی دیشب این تیم مقابل آلمریا با چند بازیکن این تیم درگیری لفظی داشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشستی خبرساز را در اولین کنفرانس خبری خود درفصل جدید که برخلاف میل سازمان لیگ در ورزشگاه کاظمی برگزار شد، پشت سر گذاشت.
کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم اراک، طبق برنامه اعلامی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود و در بازی‌های خانگی بعدی نشست خبری در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.
مهاجم ایرانی اومونیا نخستین بازی فصل خود را در لیگ کنفرانس اروپا انجام می‌دهد.
اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین کنفرانس ملی «راهبردهای اقتصاد مسکن؛ انبوه سازی و معماری پایدار» در کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس برگزار شد. ‌
۹ ربات انسان‌نمای مجهز به هوش مصنوعی در اولین کنفرانس خبری جهان با شرکت ربات‌های انسان‌نمای اجتماعی شرکت کردند.
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
تیم بسکتبال دنور ناگتس در دیدار نخست از سری فینال کنفرانس غرب لیگ NBA مقابل لس آنجلس لیکرز به پیروزی رسید.
برای اولین بار در لیگ بیست و دوم، 16 سرمربی لیگ برتری در یک روز کنفرانس خبری خواهند داشت.
مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات و گزارش‌ها درباره اولین گوشی تاشوی گوگل به نام پیکسل فولد هستیم و به‌احتمال‌زیاد در جریان کنفرانس گوگل I/O ۲۰۲۳ در ۲۰ اردیبهشت‌ماه از آن رونمایی می‌شود.
امیر قلعه‌نویی پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران با روسیه از نمایش شاگردانش تمجید کرد و در عین حال پاسخ مخالفانش را داد.
مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی، نخستین کنفرانس ملی کار آفرینی و اولین استارت آپ ویکند ایثارگران خبر داد.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در اشتباهی عجیب وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا اوکراین این شانس را دارد که در طولاتی مدت در امنیت باشد حال آنکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه همچنان در قدرت باشد، که وی پاسخ داد اگر پوتین سیاست‌هایش را ۳۶۰ درجه تغییر ندهد، خیر. بر اساس اصول اولیه ریاضیات، ۳۶۰ درجه با صفر درجه منطبق می‌باشد و وزیر خارجه آلمان باید به جای ۳۶۰ درجه از ۱۸۰ درجه استفاده می‌کرد.
اولین کنفرانس ملی آموزش مهارت‌زا و اشتغال‌آفرین با حمایت ایرانسل، با هدف حمایت از بخش آموزش و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، در روز جهانی آموزش برگزار شد.
اولین کنفرانس ملی آموزش مهارت‌زا و اشتغال‌آفرین با حمایت ایرانسل، با هدف حمایت از بخش آموزش و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، در روز جهانی آموزش برگزار شد.
کاپیتان تیم ملی هندبال مردان ایران در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل مونه‌نگرو در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ می‌گوید این دیدار اولین نمایش خوب ایران در مسابقات جهانی بود.
وزارت امور خارجه با هدف رسیدگی به مسائل و معضلات زیست محیطی فرامرزی کشور، اولین کنفرانس ملی دیپلماسی و چالش های فرامرزی زیست محیطی را برگزار می‌کند.
اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استان فارس در یک کنفرانس خبری گفت، ابتدای سال ۱۴۰۱ باغ جنت در شهر شیراز به‌عنوان اولین مکان تجمعات قانونی معرفی شده است و احزاب می‌توانند با مراجعه به فرمانداری درخواست تجمعات دهند: «هر صنفی می‌خواهد تجمع کند، مدیر مربوطه هم در آن تجمع برای پاسخگویی حضور پیدا می‌کند، لذا زمینه اعتراض قانونی و جدا شدن اعتراضات قانونی از اغتشاشات فراهم شده است.»
سرمربی نفت آبادان در اولین تجربه هدایت این تیم در لیگ برتر اظهارات عجیبی مطرح کرد.
گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، در آستانه اولین دیدار لیگ برتری که روی نیمکت این تیم می‌نشیند در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
تدروس آدهانوم رئیس سازمان جهانی بهداشت در کنفرانس مطبوعاتی گفت: در مراحل اولیه شیوع، بیشتر موارد گزارش شده در اروپا و نسبت کمتری در قاره آمریکا بود، اما این وضعیت اکنون معکوس شده است، بطوریکه موارد مبتلایان هم اکنون با کمتر از ۴۰ درصد در اروپا و ۶۰ درصد در قاره آمریکا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ