برخلاف شایعات مطرح شده بیژن حیدری و حسن اکرمی در لیست داوران بین‌المللی حضور دارند و شانس قضاوت در جام ملت‌های آسیا را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعه حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.
محمد محمدی می‌گوید که برای پرسپولیس از نظر ورزشی مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.
محمد محمدی می‌گوید که پرسپولیس از نظر ورزشی مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.
در روز‌هایی که جامعه ملتهب شده بود و تعدادی از بازیکنان تیم ملی مشغول ارزیابی شرایط بودند، سردار آزمون با گذاشتن یکی، دو پست خبرساز، به صدر اخبار برگشت. همان زمان شایعاتی مبنی بر دستور از بالا برای کنار‌گذاشتن او از تیم ملی در مسیر جام جهانی مطرح و فضا به‌قدر کافی مبهم شد. شایعه شد که همان پست باعث شکل‌گیری کدورت بین بازیکنان تیم ملی شده است و در نهایت سردار آن پست جنجالی را حذف کرد
در حالی که روز گذشته شایعه حذف پرسپولیس از آسیا به دلیل پرونده بوژیدار رادوشویچ مطرح شده بود اما این بازیکن باشگاه سرخپوش پایتخت را متعهد به خود می‌بیند.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در موعد قانونی برای پرداخت بدهی‌ها اقدام کرده است.
خودنگاه با اشاره به شایعه وجود دشمنی علیه او در فدراسیون و رشته قوی‌ترین مردان، تاکید کرد: روزی خودم از فدراسیون استعفاء دادم و دشمنی یا جریانی مثل این‌ها وجود نداشت، زیرا من تنها به خدا تکیه می‌کنم و فقط خودش باید جایگاه آدم را مشخص کند. قوی‌ترین مردان مثل بچه من می‌ماند و خودم آن را بزرگ کردم. از سال ۷۷ تا سال ۹۷ برنامه‌های قوی‌ترین مردان را ساختم، درحالی که کار من ساخت و ساز ملک بود و باید همه چیز را در یک برهه زمانی برای این برنامه رها می‌کردم.
روزنامه ایران ورزشی وابسته به دولت در شماره امروزش شایعه حذف سردار آزمون از تیم ملی را بی‌منطق و بی‌اساس توصیف کرده است.
روزنامه ایران ورزشی وابسته به دولت در شماره امروزش شایعه حذف سردار آزمون از تیم ملی را بی‌منطق و بی‌اساس توصیف کرده است.
فدراسیون فوتبال قویا شایعه حذف ایران از جام جهانی قطر را رد کرد.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواستار دوری مسائل سیاسی از جام جهانی شد.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
دبیرکل AFC به سوالی در مورد وضعیت ایران در جام جهانی پاسخ داد.
وزیر ورزش نسبت به شایعه حذف تیم ملی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
در حالی که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند درخواست‌های برای حذف ایران از جام جهانی به فیفا ارسال شده، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید هیچ خبر موثر درباره حذف هیچ یک از تیم‌های حاضر در این بازی‌ها نیست.
علی دایی پس از شنیدن شایعات موجود در خصوص امضای او پای نامه حذف تیم ملی از جام جهانی واکنش تندی از خود نشان داد.
فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به درخواست برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام جهانی، سکوت کرده و پاسخی به تماس‌ها در این مورد پاسخی نمی‌دهد.
رویای مخالفان تیم ملی برای کنار گذاشتن این تیم از جام جهانی برآورده نخواهد شد
در مناظره برنامه شیوه تقی آزاد ارمکی، با اشاره به این‌که جامعه از مجموعه‌ی بحران‌ها خسته شده و حتی شیوه‌ی برگزاری انتخابات آزارنده است، به روش اداره‌ی کشور انتقاد و آن‌را ترویج دهنده‌ی تنهایی عنوان کرد. به گفته‌ی این جامعه‌شناس ایرانیت و اسلامیت به رسمیت شناخته نشده‌اند. او در توضیح حرفش اضافه کرد: «فکر می‌کنیم انقلاب کردیم و اسلام وارد ایران شد و شیعه شدیم! ایران یک پدیده تاریخی‌ست. تاریخمند است. چرا باید از کوروش بترسیم؟ در ایران تاریخ را یک‌وجهی می‌نویسیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ