سجاد پذیرفته، ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان و تیم ملی ایران که به ریباند‌های تک دست خود معروف است، به دلیل داشتن دست‌های بزرگ، سوژه فدراسیون جهانی (FIBA) شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راننده کامیون موقع حرکت متوجه حضور یک پژوپارس در سایه خودرو شده است. به مدت دو ساعت حرکت نکرده تا راننده پژوپارس استراحت کند.
هوش مصنوعی این بار کشورهای مختلف جهان را به شکل روسای سازمان های مافیایی تصویر سازی کرده است.
سایر قطعات داخلی که در این ویدیو نمایش داده می‌شوند، شامل موتور ویبره، اسپیکرها، دوربین جلو و دو باتری دستگاه می‌شوند. گوگل برای باتری هیچ زبانه کششی ارائه نکرده است تا فرایند جداکردن آن کمی دشوارتر باشد. نکته قابل‌توجه دیگری که در این ویدیو به آن اشاره شده، صفحه خنک‌کننده مسی اطراف باتری دستگاه است که بخشی از برد اصلی محسوب می‌شود.
به دست آورد‌ن حافظه بصری تا حدی غریزی است یعنی بعضی از افراد متن‌ها را راحت‌تر به یاد می‌آورند، اما بعضی دیگر یادآوری عکس‌ها و تصاویر برایشان راحت‌تر است با این تمرینات میتوانید به فعال سازی مغز کمک کنید.
بل «Belle» یک ماهی ربات است که برای جمع‌آوری نمونه‌های دی‌ان‌ای «DNA» از زیر آب برای تحقیقات دریایی طراحی شده است. این ربات می‌تواند از زیر آب فیلمبرداری کند و نمونه‌هایی را با هدف اینکه کدام موجودات در یک محیط معین زندگی می‌کنند، جمع‌آوری کند. این ربات را که دانشجویان مهندسی مکانیک در ETH زوریخ طراحی کردند، مانند یک ماهی رفتار می‌کند و سایر موجودات دریایی نیز آن را به عنوان ماهی پذیرفته می‌پذیرند. این ربات حدود یک متر طول دارد و برای ماموریتش از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به‌طور مستقل موقعیت خود را در حین گرفتن نمونه‌های ایزوله دی‌ان‌ای و ویدیو با وضوح بالا هدایت کند. «بل» با استفاده از یک باله سیلیکونی با دو حفره که آب را به صورت چرخه‌ای پمپاژ می‌کند، خود را به حرکت در می‌آورد.
چین فرودگاهی را بر روی کوهی به ارتفاع ۱۸۰۰ متر ساخت. چین، برای ساختن چنین فرودگاهی ۷ سال صرف ساخت و ساز، سرمایه گذاری ۲۵۳ میلیون دلاری و منفجر کردن قله کوه تائوهوا کرد./ منبع: Viral Vids
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی که با ویدیوهای عجیب و کری خوانی هایش برای ستاره های بوکس جهان حسابی معروف و البته جنجال ساز شده بود، پس از شکست در یک مسابقه و همچنین انتشار ویدیوهایی از او و رو شدن دستش مبنی بر اینکه عکس هایش همه فتوشاپ بوده، حالا پس از ۹ ماه ویدیویی جدید از خودش منتشر کرده است.
امروز، پدیده نجومی عمود شدن خورشید بر کعبه مشرفه رخ داد و سایه کعبه و تمام اجسام پنهان شد.
این اتفاق در سال ۲۰۱۹ افتاد که در پرتاب آپولو ۱۲ برخورد صاعقه چند مورد از ابزار‌های دقیق، نمایشگر‌ها و مخازن سوخت موشک ساترن را خاموش کرد که با تلاش متخصصین موشک نجات یافت از آن زمان تمامی موشک‌ها مجهز به سیستم خنثی سازی صاعقه هستند.
آماده سازی سکوی قهرمانی برای قهرمانی احتمالی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی مازندران
رولز رویس فانتوم سری ۲ مدل ۲۰۲۳ یک سدان سایز بزرگ مجلل انگلیسی است که با یک فیس لیفت جذاب قصد دارد طرفداران Rolls Royce را غافلگیر کند.
زمین چمن تختی خرم آباد به شکل عجیبی در حال آماده سازی برای بازی خیبر و ون پارس است.
وقتی ولادیمیر پوتین در ویدیویی شبیه سازی شده که نشان می‌دهد موشک هایپرسونیک این کشور، سواحل فلوریدا را هدف قرار می‌دهد از موشک Kh-۴۷M۲ Kinzhal رونمایی کرد. اگر چه این ویدیو به اندازه ویدیو رونمایی آیفون‌های جدید باشکوه و پرزرق و برق نبود، اما پیام آن کاملاً واضح بود: دوره سلاح‌های هایپرسونیک یا مافوق صوت فرا رسیده است.
در این ویدئو تبلیغ خلاقانه یک برند خودرو سازی در جمهوری چک را با عواملی خاص و یکه برای تولید خودرو میبینید.
رئیس اداره منابع طبیعی ارسنجان گفت: ۲ پرنده کمیاب شکاری که در دام متخلفان زیست‌محیطی گرفتار شده بودند توسط نیرو‌های گشت و مراقبت این اداره در دامنه کوه‌های بخش مرکزی ارسنجان استان فارس کشف و در طبیعت رها شدند.
برف بازی با رفتار عجیب چند جوان حادثه ساز شد. در این اتفاق یک جوان توسط دوستانش در برف‌بازی زیر گرفته شد!
ادعای زوم خیره‌کننده دوربین گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا به تازگی جنجال ساز شده است.
یک شرکت تجاری قصد دارد مشکلات مختلف مربوط به فشرده سازی و پخش آنلاین فایل‌های ویدئویی را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی برطرف کند تا نتیجه نهایی حجم و کیفیت مناسبی داشته باشد.
یک شرکت تجاری قصد دارد مشکلات مختلف مربوط به فشرده سازی و پخش آنلاین فایل‌های ویدئویی را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی برطرف کند تا نتیجه نهایی حجم و کیفیت مناسبی داشته باشد.
یلدا ابتهاج فرزند هوشنگ ابتهاج با تایید خبر درگذشت امیر هوشنگ ابتهاج بامداد چهارشنبه در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد: «سایه ما با هفت هزار سالگان سر به سر شد.»
یلدا ابتهاج فرزند هوشنگ ابتهاج با تایید خبر درگذشت امیر هوشنگ ابتهاج بامداد چهارشنبه در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد: «سایه ما با هفت هزار سالگان سر به سر شد.»
در مسابقات دوچرخه سواری بیرمنگام ۲۰۲۲ دیروز بعد از برخورد دوچرخه سواران با یکدیگر، یکی از دوچرخه‌سواران برای جلوگیری از برخورد با سایر دوچرخه‌ها و دوچرخه‌سواران در اقدامی باورنکردنی سعی کرد از روی دیواره‌ی کناری پیست عبور کند که این حرکت نزدیک بود باعث آسیب جدی تماشاگران شود.
ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ