انفجارهای پی در پی در بزرگترین پایگاه آمریکا در سوریه باعث وقوع آتش سوزی گسترده در آن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران متشکل از ۸۰ ورزشکار و مربی، عازم مسابقات آسیایی لبنان خواهد شد.
این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند را حفظ کنند، پیش از این با تعدادی از کاربران منتخب، آزمایش شده بود.
بزرگترین اقتصاد آسیای جنوب شرقی نزولی شد
تا دو هفته دیگر نام سرمربی آینده تیم ملی عربستان اعلام می‌شود، عربستان یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.
لیورپول با پیشنهادی به ارزش 125 میلیون یورو مویزس کایسدو را از برایتون جذب می‌کند.
مانوئل نویر، دوباره در تمرینات بایرن مونیخ دیده شده است. اما هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کند.
قرار است اسپیس ایکس امروز (۲۶ جولای به وقت آمریکا) بزرگترین ماهواره ارتباطی تجاری جهان را به فضا ببرد. اندازه ماهواره مذکور پس از پرتاب ۴۰تا۵۰متر خواهد بود.
کیلیان امباپه پس از کنار گذاشته شدن از تور پیش فصل پاری سن ژرمن، بدون اینکه نشانی از ناراحتی داشته باشد، با طرفدارانش عکس گرفت.
پاکستان در برابر شوک‌های عرضه جهانی آسیب پذیر است، زیرا بیشتر نیروگاه‌های آن کشور با سوخت وارداتی کار می‌کنند. افزایش هزینه‌های سوخت و افزایش تقاضای پس از پاندمی کووید باعث شده که هزینه‌های واردات آن کشور در ماه‌های گذشته تقریبا دو برابر افزایش یابد.
بعد از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد از هری مگوایر این تیم حالا بدون کاپیتان است. اما بازوبند شیاطین سرخ بعد از مگوایر به کدام ستاره خواهد رسید؟
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
گمان می‌رود این پایگاه نظامی که در سایت باستان شناسی «تل کیسون» قرار دارد، متعلق به نظامیان ارتش کمبوجیه، بزرگترین پسر کوروش کبیر باشد و در جریان حملات ایرانیان به مصر باستان در سالهای ۵۲۰ قبل از میلاد ساخته شده باشد.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی در سوریه و آماده باش نظامیان آمریکایی خبر دادند.
رئیس‌جمهور سابق ایران با اشاره به اینکه مردم خود صاحب و حافظ انقلاب هستند، گفت: بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی، پایگاه مردمی آن و بزرگترین ثمره جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت آحاد ملت است.
مسجد احمدیه در خیابان آیت کانون اصلی هدایت و سازماندهی مبارزات انقلابی مردم محسوب می‌شد و به عبارتی نخستین پایگاه مبارزان مردمی در آن دوران بود. حضور آیت‌الله «جلالی خمینی» نماینده امام (ره) در شرق تهران در این مسجد، که نقش محوری در فعالیت‌های انقلابی داشت، موجب شده بود که همه کار‌ها از تهیه اعلامیه و توزیع و برنامه‌ریزی تظاهرات همگی با اشتیاق انجام شود.
بزرگ‌ترین هواپیمای دنیا جمعه صبح به‌وقت محلی از پایگاه هوافضای موهاوی در جنوب شرق کالیفرنیا پرتاب شد و شش ساعت بعد دوباره روی زمین نشست. حداکثر ارتفاع Roc در این پرواز به ۶۸۶۰ متر رسید. این هواپیما قبلاً با رسیدن به ارتفاع ۸۲۰۰ متری رکورد خود را شکسته بود.
کیهان نوشت: محافل غربی، ماجرای تلخ سانحه هواپیما را بهانه‌ای برای تحت‌الشعاع قرار دادن حمله موشکی سپاه به بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق (به تلافی جنایت ترور سردار سلیمانی) کردند.
فیفا دست به اقدامی جالب در جام جهانی 2022 قطر زد و بزرگترین پایگاه داده ممکن را برای خودش فراهم کرد.
پایگاه ارتش آمریکا در بزرگترین میادین نفتی شرق سوریه هدف حمله موشکی منابع ناشناس قرار گرفت.
شاید بتوان بیمارستان امام حسین در کربلا را بزرگ ترین و مجهزترین پایگاه هلال احمر نه تنها در کربلا که در کل کشور عراق دانست.
حشد شعبی عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که بزرگترین پایگاه های داعش در استان نینوا در عراق را کشف کرد.
زارع‌پور کشور روسیه را دارای یکی از بزرگترین پایگاه فضایی دنیا برشمرد و گفت: ما به آنجا رفتیم و در کنار آن‌ها اقداماتی را انجام دادیم که به مزاق برخی‌ها خوش نیامده است.
پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه شرقی دیرالزور که در اطراف میدان نفتی العمر قرار دارد، شامگاه گذشته هدف حمله موشکی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ