یکسال پس از دستور رئیس‌جمهور درباره تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی، فروش کالای متروکه استانی ۲۵۰۰ درصد و فروش کالای متروکه کشوری ۶۰۰ درصد رشد داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر رئیس جمهور برای تحقق وعده هایی که در همایش ملی روز شوراها از سوی سید ابراهیم رئیسی به نظام شورایی داده شد، به وزیر کشور ابلاغ کرد.
قانون جهش تولید مسکن با تکیه بر معضلات مسکن برای مردم، از دو محل اعطای زمین و تسهیلات ساخت مسکن به دنبال شکستن انحصار و قیمت زمین و همچنین تامین مالی ساخت مسکن بوده است و همه عوامل و بخش‌های مختلف جهت تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در این قانون دیده شده است.
آپارتمان نشینی در کشور ما بر اثر یک اضطرار به وجود آمده و انتخاب مردم نبوده است. شهروندان معمولاً توان خرید خانه های ویلایی را ندارند و مجبورند در آپارتمان زندگی کنند.
تیم نفت آبادان با پیروزی ارزشمند در خانه شانس بقای خود در لیگ را بالا برد.
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
دبیر کل عصائب اهل الحق عراق در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: ما در مسیر پایان نظام جهانی مبتنی بر دولت شرور آمریکا حرکت می‌کنیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بخش اعظم قیمت مسکن مربوط به زمین است، گفت: کند بودن بروکراسی ها و برخی مقاومت ها مانع از الحاق زمین در شهرستان ها شده است.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر، قارچ‌گونه رشد کنند.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر به صورت قارچ‌گونه رشد کنند.
عبدی نوشت: عدم تحقق وعده ایجاد شغل ناشی از علل گوناگونی است، اولین و مهم‌ترین آن همان وزیر سابق بود که می‌خواست با یک میلیون تومان یک شغل درست کند و پس از ۸ ماه با کم کردن تعداد مشاغل و هزینه‌های فراوان، از وزارتخانه رفت یا برکنار شد. پس رکن اساسی برای تحقق این شعار آوردن نیرو‌هایی است که مساله را خوب بشناسند، سپس راه‌های مناسب را برای تحقق آن پیشنهاد کنند و در نهایت با سازماندهی موثر آن را اجرایی کنند. یقین بدانید با ادامه این وضع احتمال اینکه سال آینده بهتر از امسال باشد اندک است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: وعده داده شده در خصوص ایجاد یک میلیون فرصت شغلی تحقق یافته و به حمدالله از یک میلیون فرصت شغلی در سال عبور کردیم.
وزیر ارتباطات در کانال شخصی اش در فضای مجازی از تحقق وعده خود در خصوص کاهش پینگ بازی‌ها خبر داد.
مدافع برزیلی استقلال همچنان در انتظار تحقق وعده علی فتح‌الله‌زاده و دریافت پول از باشگاه است.
سخنگوی وزارت صمت در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی، از ورود نخستین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه به دلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی از ورود اولین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه بدلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی از ورود اولین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه بدلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
مسکن تدریجی در قالب خانه‌های ویلایی با فراهم ساختن ایجاد سکونت‌گاهی امن و ایمن در کوتاه مدت، مانعی در برابر فشار‌های تورمی و تکانه‌های اقتصادی در بازار مسکن خواهد بود.
بازیکنان استقلال در انتظار تحقق وعده مدیرعامل باشگاه برای پرداخت پول قبل از دربی هستند.
زاهدان- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، در حکمی اجرای ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم را تا سقف ۱۰۰ درصد تا پایان سال جاری به مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان تفویض کرد.
وزیر صمت وعده داده که تا پایان ۱۴۰۲ تراز تجاری مثبت می شود این در حالیست که آمار ۸ ماهه نشان می دهد عمده صادرات مواد اولیه ارزان و تراز تجاری با یک رکورد بیش از ۴ میلیارد دلار منفی بوده است.
مسکن یک طبقه ای یا ویلایی به دلیل امکان ساخت تدریجی آن، سرعت ساخت و ساز آن قابل مقایسه با چندطبقه ای نیست و میتواند ضامن تحقق وعده ساخت چهار میلیون مسکن باشد.
حضور استقلال در سوپر جام فوتبال ایران می تواند یکی از وعده های سرمربی پرتغالی این تیم را برآورده کند.
دو مدرسه سه کلاسه در روستای لبدسفلی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد تومان ساخته شدند که صبح امروز و همزمان با آغاز سال‌تحصیلی به بهره برداری رسیدند.
جیووانی سیمئونه، پسر سرمربی اتلتیکومادرید در اولین بازی خود در UCL گلزنی کرد تا قول خود به والدینش را عملی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ