معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: حضور ناوگروه ۸۶ ارتش در راستای احیای قدرت و تقویت دیپلماسی دریایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
نمایندگان فدراسیون فوتبال کشورمان در مجمع مربوط به امور بانوان فیفا شرکت کردند.
بازنده‌های تنیس جهان در دو دهه اخیر معتقدند که تجربه حضور همزمان سه افسانه در این ورزش ویرانگر بوده‌ است.
به منظور تشریح فعالیت های صورت گرفته در وزارت کار امشب وزیر کار به برنامه صف اول می رود.
تصاویری از حضور سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در کربلای معلی را مشاهده می‌کنید.
وزیر امور خارجه به همراه سفیر جدید ایران در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض حضور یافت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پس از بازگشت ناو دنا از ماموریت ناوگروه ۸۶ با حضور در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع این موفقیت را به مهندسان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت.
حضور موفقیت‌آمیز در آب‌های بین‌المللی سبب می‌شود که اندیشکده‌های مطالعات راهبردی جهان، قدرت نظامی ایران را در سطح نیرویی تعیین‌کننده با قدرت تثبیت شده ارزیابی کنند.
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا هنوز به دنبال سلطه و هژمونی خودش است، ولی دوران تهدید برای کشور‌هایی مثل آمریکا گذشته است. سفر ناو گروه ارتش هم نشان داد که کشور‌ها خیلی به حرف آمریکایی‌ها گوش نمی‌کنند. ما در هر کجای جهان که لازم باشد حضور پیدا میکنیم و با تمام قدرت از منافع خودمان دفاع خواهیم کرد.
آئین استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس آغاز شد.
جشن اقتدار و مراسم استقبال رسمی از ناوگروه پرافتخار ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) با حضور فرماندهان عالی نظامی و مسئولان سیاسی در بندرعباس برگزار شد.
جشن اقتدار و مراسم استقبال رسمی از ناوگروه پرافتخار ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه ( ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) با حضور فرماندهان عالی نظامی و مسئولان سیاسی در بندرعباس برگزار شد.
آئین استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس برگزار شد.
آئین استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس آغاز شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به حضور۸ ماهه و مقتدرانه ناوگروه۸۶ نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی گفت: این حماسه ماندگار خواهد بود و آنها با پیمایش ۳ قاره بزرگ افتخارآفرینی کردند.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه حضور ناوگروه ۸۶ ارتش در راستای تقویت دیپلماسی دفاعی کشور و احیای قدرت دریایی است، گفت: ارسال پیام صلح و دوستی به همه کشورها از جمله اهداف این حضور است.
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه حضور ناوگروه ۸۶ ارتش در راستای تقویت دیپلماسی دفاعی کشور و احیای قدرت دریایی است، گفت: ارسال پیام صلح و دوستی به همه کشورها از جمله اهداف این حضور است.
نیروهای مسلح چین در حضور آمریکایی‌ها به برگزاری «رزمایش تقابلی» در دریای چین جنوبی پرداختند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیام حضور ناوگروه ایران در آب‌های بین‌المللی این است که ایران علی رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۸۴ نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس‌ها به ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا دربیاورد و در جایی که توسط نیرو‌های غیر موجه حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این مستقیماً در برابر هرگونه بی‌عدالتی ایستادند دوباره بایستند و ۲ شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کنند.
نوشهر- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از حضور پنج ناوگروه در دریا خبر داد و گفت: از این تعداد یک ناوگروه برای دیپلماسی دریایی اعزام شده است.
انزلی- ناوگروه ناوگان شمال متشکل از دو ناو موشک انداز جوشن و پیکان برای حضور در هفتمین دوره رقابت های جام دریا عازم جمهوری آذربایجان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ