براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، واحدهای مسکن مهر برای سال های ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۲ مشمول دریافت مالیات می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​پیاز، به اندازه ادویه در آشپزی هندی مهم است و در کانون سیاست‌های ملی این کشور در حوزه کشاورزی قرار دارد. این محصول و قیمت آن حتی در گذشته مقصر سرنگونی دولت‌ها بوده و می‌تواند ناردندرا مودی - نخست‌وزیر کنونی هندوستان - را نیز در تنگنا قرار دهد. تورم هند به دلیل افزایش هزینه‌های مواد غذایی به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسیده است.
مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت:یکی ازمسائلی که به منابع مالی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی برمی‌گردد، بحث سهم یک در هزار درآمدمشمول مالیات اصناف است که توسط سازمان امور مالیاتی وصول می‌شود.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
در میزگرد مسیر درآمد مالیاتی در برنامه هفتم توسعه گفته شد در حال حاضر برای مالیات ستانی پلتفورم کارآمدی وجود ندارد که این موضوع باید اصلاح شود.
بیش از ۳۰۰ هنرمند صنایع دستی کشور در نامه ای از رئیس جمهور خواستند در قانون حمایت از هنرمندان صنایع دستی، آنها را از پرداخت مالیات معاف کنند.
سازمان امور مالیاتی برای برخی مشاغل ضریب بیش از ۳۰درصدی را تعیین کرده است این در حالی است که برای ۲.۳هزار میلیارد تومان درآمد اینفلوئنسر‌ها ۱۷میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده که رقم بسیار پایینی است و شائبه تبعیض را به وجود آورده است.
مالیات بر ارث سیم‌کارت چقدر است؟
مالیات بر ارث ملک چقدر است؟
مدیر عامل شرکت بورس کالای ایران از تشخیص مالیات برای عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ خبر داد.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور  گفت: امسال ۵ واحد درصد نرخ مالیات شرکت‌های تولیدی کاهش یافته و در سال آینده نیز ۷ واحد درصد کاهش می‌یابد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، میزان مالیات هر نخ سیگار تولید داخل ۵۰ تومان و هر نخ تولید داخل با برند بین‌المللی ۱۰۰ تومان تعیین شد.
طبق مصوبه مجلس، میزان مالیات هر نخ سیگار تولید داخل ۵۰ تومان و هر نخ تولید داخل با برند بین المللی ۱۰۰ تومان و هر بسته تنباکو ۲۰ هزار تومان تعیین شد.
با تصویب مجلس شورای اسلامی میزان مالیات واحدهای مسکن مهر برای سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲، ۳۰۰ هزار تومان تعیین شد.
معاون وزیر اقتصاد از شناسایی ۹۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی از ۳ میلیون واحد صنفی و ۳۰۰ هزار شرکت اقتصادی فعال طی ۳ سال گذشته خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ مالیات سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ برای هر واحد مسکن مهر در قالب تفاهم‌نامه با سازندگان و پیمانکاران ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، واحدهای مسکن مهر برای سال های ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۲ مشمول دریافت مالیات می شود.
رئیس مرکز آموزش سازمان امور مالیاتی گفت: اکنون بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان یعنی به اندازه حجم مالیات مورد وصول طی سال گذشته معافیت و مشوق‌های مالیاتی در کشور در حال اعطاست.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در طرح ساماندهی مودیان مالیاتی، ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان به پرونده‌های مالیاتی وصل شد.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در طرح ساماندهی مودیان مالیاتی، ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان به پرونده‌های مالیاتی وصل شد.
از ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقیقی و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقوقی بخشودگی ۱۰۰ درصد مالیاتی انجام خواهد شد.
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پس از ارسال پیامک اطلاع رسانی برای مشمولان مالیات بر واحدهای مسکونی گران قیمت، تا کنون حدود ۲۸۰۰ مودی به درگاه سازمان مراجعه کرده اند.
رئیس اداره اجرایی مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از غیرفعال شدن ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارتخوان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ