کاج یکی از نمادهای سال نو میلادی بوده که در بازار ایران، نوع مصنوعی آن از ۳۰۰ هزار تا ۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده و کاج طبیعی نیز بین ۳۵ هزار تا ۱۰ میلیون تومان قابل خرید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا برگزار و طی آن کاراته کاها ایران رقبای خود در این دوره از مسابقات را شناختند.
کرمان- رئیس‌جمهور در فرودگاه کرمان گفت: کارهای خوبی در کرمان انجام شده، اما کافی نیست.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: کارهای زیرساختی در کرمان عامل پیشرفت در حوزه کشاورزی و کشت خرما می شود.
رعایت یک سری نکات قبل و بعد از غذا، به فرایند هضم و جذب غذا کمک و از پیامدهای ناگوار هم پیشگیری می‌کند.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران بزرگترین نگرانی اش برای آماده سازی این تیم را شروع فصل جدید لیگ برتر و نداشتن بازیکنان اصلی عنوان کرد و گفت: همه باید به صعود تیم امید کمک کنند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: کارهای مطالعاتی پروژه انتقال آب غدیر به شهرستان‌های شوش و کرخه آغاز شده است.
کاراته کاهای ایرانی حاضر در روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز شدند.
دلایل مشخصی برای تصمیم جدید توییتر از سوی مدیران آن ذکر نشده است؛ اما واضح است که این شرکت روز‌های چندان خوشی را از لحاظ مالی سپری نمی‌کند و می‌خواهد با کاهش هزینه ارسال پیامک، کاربران بیشتری را هم به استفاده از اشتراک پولی خود ترغیب نماید. طبق داده‌های منتشر شده در اواخر سال ۲۰۲۱، تنها ۲.۶ درصد از افراد، احراز هویت دو مرحله‌ای توییتر را فعال کرده بودند که ۷۴ درصد از آن‌ها، کد تایید را از طریق پیامک دریافت می‌کردند.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: از طرح‌های حوزه پهپادی استفاده می کنیم و حتماً فضایی در اختیار دانش آموزان قرار خواهیم داد.
با اعلام محمد محمدی، لئاندرو پریرا، گزینه اول یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله سرخپوشان بوده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۵۳ درصدی عملیات اجرایی تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با خیابان های کاج(شهید زینعلی) و گلها(شهید پوررضا) خبر داد.
مراسم قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا صبح امروز برگزار شد و نمایندگان کاراته کشورمان حریفان خود را شناختند
رئیس مجلس در دیدار با خانواده شهید فریدالدین معصومی گفت: مجموعه کارهایی که فریدالدین معصومی انجام داد، مایه افتخار است.
مراسم قرعه کشی دوارهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان برگزار و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.
دستیار جوان و پرتغالی کارلوس کی‌روش در غیاب راجر دسا وظایف او را انجام داد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ما به کارهای خلاقانه و ابتکاری در حوزه فرهنگ نیاز داریم، گفت: ما برای جشن و سرور و ایجاد یک محیط شاداب و با نشاط کار جدی انجام نداده‌ایم.
کاراته کاهای ایران در روز پایانی رقابتهای کاراته وان در ترکیه شانس کسب چهار طلا، چهار برنز دارند و ۱۲ کاراته کای دیگر در گروه شانس مجدد برای کسب مدال تلاش خواهند کرد.
کاراته کاهای ایران در روز پایانی رقابتهای کاراته وان در ترکیه شانس کسب چهار طلا، چهار برنز دارند و ۱۲ کاراته کای دیگر در گروه شانس مجدد برای کسب مدال تلاش خواهند کرد.
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه کارهای دولت باید به خوبی اطلاع رسانی شود تا امید آفرینی شود، گفت: عده‌ای اگر دولت یک جا کوتاهی داشته باشد، بزرگنمایی می‌کنند و مردم را ناامید می کنند.
اوبامیانگ، خرید چلسی، در اولین مصاحبه خود با پیراهن این تیم از آبی‌های لندن به عنوان تیمی بزرگ یاد کرد و گفت پوشیدن پیراهن چلسی برایش افتخار است.
پس از برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲، نمایندگان کاراته ایران حریفان خود را شناختند.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری‌ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.
مراسم قرعه کشی مسابقات کاراته پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید علاقه‌ای به صحبت کردن درباره انتخابات فدراسیون ندارد، چراکه این اتفاق فضا را ناعادلانه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ