رئیس شورای شهر گفت: کمیته‌های نما تلاش می‌کنند تا به سمت معماری ایرانی و اسلامی حرکت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته انضباطی فوتبال عربستان در تلاش است تا از ورود جیمی جامپ‌ها به زمین پیشگیری کند.
بعد از بی‌نتیجه ماندن تلاش کمیته پنج‌جانبه برای حل مشکل انتخاب رئیس جمهور لبنان، پاریس از ریاض خواسته، نظر به اهمیت نقش ایران، تهران به این کمیته بپیوندد؛ از همین رو ایران هفته آتی در نشست این کمیته حاضر خواهد شد.
پیشکسوت باشگاه استقلال تایید کرد که یکی از اعضای کمیته فنی این باشگاه به دنبال سرمربیگری و یک عضو دیگر دنبال سرپرستی بوده است!
فدراسیون تنیس روی میز در تلاش است موافقت کمیته ملی المپیک را برای کسب یک سهمیه جدید و اعزام تیم چهار نفره در بخش مردان بازی‌های آسیایی جلب کند.
فدراسیون تنیس روی میز در تلاش است موافقت کمیته ملی المپیک را برای کسب یک سهمیه جدید و اعزام تیم چهار نفره در بخش مردان بازی‌های آسیایی جلب کند.
اتحادیه اروپا و آمریکا می‌گویند تلاش لهستان برای ایجاد کمیته بررسی نفوذ روسیه در سیاست‌های این کشور می‌تواند تبعات منفی را به همراه داشته باشد.
باشگاه یوونتوس در تلاش است تا بار دیگر رای کسر امتیاز علیه خود را شکسته و به جمع 4 تیم برتر سری A برگردد.
رئیس کمیته امور بین‌الملل در دومای روسیه امروز با تأکید بر ابعاد نظامی برنامه بیولوژیکی آمریکا از تلاش واشنگتن برای حمله نظامی احتمالی به مسکو خبر داد.
مقابله با قدرت روزافزون چینی‌ها در عرصه‌های مختلف اکنون به اولویت نخست هیئت حاکمه در واشنگتن تبدیل شده و هر جریان سیاسی تلاش دارد ابزارها و شیوه‌های خود را در این زمینه به‌روزتر کند.
شکوری می‌گوید در فدراسیون تلاش می‌کند سطح کیفی مدیران و مربیان تیم‌ها را ارتقا بدهد.
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید به تمرکز بر رشته‌های مدال‌آور اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: با اعزام کاروان کوچکتر اما کیفی به هانگژو، نتایج بهتری را کسب کنیم.
فدراسیون فوتبال در تلاش است هر چه سریعتر سیستم کمک داور ویدئویی را در استادیوم های ایران راه اندازی تا به کاهش اشتباهات داوران در بازی های لیگ برتر کمک کند.
نشریه پولیتیکو به نقل از دو منبع از تلاش کمیته تحقیقات پیرامون حمله به ساختمان کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ برای راگیری درباره طرحی جهت ایراد اتهامات کیفری علیه ترامپ خبر داد.
«لیز چنی» جمهوری‌خواه و «بنی تامسون» دموکرات که از رهبران کمیته مجلس نمایندگان آمریکا هستند، در نامه‌ای گفتند: رئیس جمهور سابق آمریکا شخصا بر یک تلاش چند بخشی برای ملغا کردن انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و مانع‌تراشی در مسیر گذار صلح‌آمیز قدرت نظارت داشته و آن را رهبری کرد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد احتمال دارد هفته دوازدهم لیگ برتر بعد از جام جهانی برگزار شود.
یک منبع دولتی در عراق اعلام کرد که یک کمیته امنیتی برای بازگرداندن آوارگان این کشور از اردوگاه الهول سوریه تشکیل شده است.
​رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک صادرات ایران به پاس حمایت و تلاش چشمگیر این بانک برای کمک به ایجاد اشتغال مددجویان و رفع محرومیت از جامعه قدردانی کرد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت در تلاش برای رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هستند.
سنگین وزن سابق کشتی آزاد ایران با اشاره به پیگیری های فدراسیون کشتی و کمیته المپیک برای دریافت مدال طلای المپیک، گفت: صحبت هایی برای حضور در کادر فنی تیم ملی داشته ایم.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در بازی های اسلامی کشور ترکیه شرکت نکرد.
با تلاش کمیته مشوقین و معاونت فرهنگی باشگاه استقلال، به بانوان استقلالی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، بادکنک‌های آبی، شاخه گل و پرچم‌های استقلال اهدا می‌شود
رئیس سازمان بورس با بیان اینکه نظام دستوری، مانع سرمایه‌گذاری جدید می‌شود، از تشکیل کمیته تخصصی برای بازنگری دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس و تلاش برای ورود کالا خبر داد.
باشگاه پرسپولیس منتظر حکم کمیته استیناف در مورد جریمه‌ای است که منجر به فعال شدن محرومیت تعلیقی یحیی گل‌محمدی شده است.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تلاش می‌کنم بازوان توانمند کمیته در راستای منافع کشور در عرضه داخل و بین المللی باشم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ