نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت در تلاش برای رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برند آلمانی پوما، تأمین البسه تیم فوتبال الهلال در فصل جاری لیگ عربستان را بر عهده خواهد داشت.
باشگاه رم از همکاری طولانی مدت با کمپانی آدیداس خبر داد.
جواد نکونام سرمربی جدید استقلال مایل است قرارداد محمد محبی از سوی باشگاه استقلال تمدید شود و این منوط به رضایت باشگاه سانتاکلارا است.
پائولو دیبالا این فصل در رم درخشیده و حالا که باشگاه قصد بستن قرارداد جدیدی را با او دارد، درخواست افزایش دستمزدش را کرده است.
موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که دنی سبایوس و مارکو آسنسیو به خاطر وجود بندی در قراردادشان نمی توانند در صورت جدایی از رئال راهی بارسلونا شوند.
یک برند معروف لباس با رقم قابل توجه اسپانسر ارلینگ هالند، ستاره سیتی، شد.
به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو بیش از حد مراقب حریم خصوصی و زندگی شخصی خود است، چرا که قرارداد عجیبی با کارمندان و حتی خانواده‌اش دارد!
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، می‌تواند تنها با 12 میلیون یورو در تابستان سال آینده از رم جدا شود.
در صورتی که پرسپولیس و استقلال در دو سال بعد از واگذاری، رتبه‌ای پایین‌تر از چهارم داشته باشند، دولت امکان بازگرداندن مالکیت آنها را خواهد داشت.
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور در قرارداد خود بندی دارد که به او اجازه جدایی از این تیم را می‌دهد.
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور در قرارداد خود بندی دارد که به او اجازه جدایی از این تیم را می‌دهد.
محققان دانشگاه UCLA اسفنج های کوچکی توسعه داده اند که می توان آنها را کنار تومورها قرار داد تا به مقابله بدن با بیماری کمک کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرارداد ساخت ۱۱۳ دستگاه واگن در داخل کشور بسته شده که حداقل ۱۵ ماه زمان می برد تا به دست ما برسد.
یک منبع نزدیک به باشگاه النصر، بند جدایی رونالدو به مقصد نیوکاسل را تکذیب کرد.
در قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر عربستان یک بند عجیب وجود دارد و آن اینکه او می‌تواند در صورتی که نیوکاسل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد راهی این تیم شود.
شرکت انبوه‌سازی دارالارکان عربستان برای ساخت یک هتل، زمین گلف و تعدادی ویلا تحت برند ترامپ با شرکتش قرارداد بسته است.
شرکت انبوه‌سازی دارالارکان عربستان برای ساخت یک هتل، زمین گلف و تعدادی ویلا تحت برند ترامپ با شرکتش قرارداد بسته است.
در قرارداد جدید عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، با بارسلونا بند فسخ عجیبی به چشم می‌خورد.
تحریم‌های بانکی علیه ایران که شروع شد، دیگر خبری از برند‌های معتبر ورزشی مثل آدیداس و پوما نبود. تیم‌ملی شش‌سال برند‌های مجید، دایی، لیجا ایتالیا و آل‌اشپورت آلمان را پوشید و بعد از مدت‌ها بالاخره با آل‌اشپورت به ثبات رسید و قرارداد بست. قرارداد با آل‌اشپورت برای اولین‌بار باعث شد تا فدراسیون فوتبال دیگر بابت چنین قراردادهایی، پولی پرداخت نکند تا یک قدم رو به جلو در این زمینه برداشت شود.
بند جدایی یورگن کلوپ از لیورپول در صورت حضور این سرمربی در تیم ملی آلمان وجود دارد.
انگلیس به عنوان نخستین حریف ایران در جام جهانی، چندسالی می‌شود که از برند نایکی استفاده می‌کند. در آخرین بازنگری در قرارداد سه شیر‌ها با این شرکت تولید پوشاک، قراردادی تا سال ۲۰۳۰ بسته شد که بر اساس آن وظیفه تامین پوشاک تمامی رده‌های سنی انگلیس را برعهده دارد و البته تا آن تاریخ ۴۰۰ میلیون پوند هم دریافت می‌کند
باشگاه بارسلونا بند فسخی 50 میلیون یورویی در قرارداد عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، قرار داده است که می‌تواند در تابستان بعدی فعال شود.
بند مهمی در قرارداد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان وجود دارد.
پرواضح است که در همین زمان اندک، شایعه‌ها درباره قرارداد کی‌روش زیاد است. هنوز چیزی روی کاغذ نیامده و قاعدتا نمی‌شود به این موارد استناد کرد؛ با‌این‌حال، خوب است قبل از نهایی‌شدن هر چیزی یا قبل از پیاده‌شدن بند‌های این قرارداد روی کاغذ، بند «محرمانه»‌بودن جزئیات قرارداد قید نشود. به‌هر‌روی، یک پای این قرارداد فدراسیون فوتبالی است که مهدی تاج ریاستش را بر عهده دارد. او در بستن قرارداد شاهکار می‌کند! مارک ویلموتس بلژیکی گواه خوبی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ