رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی، اعتراف کرد خود او نیز دلایل ناکامی این تیم را نمی داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا رضایی با پیشنهادهایی از سه تیم لیگ برتری روبه رو شده و او باید تیم جدید خود را انتخاب کند.
شکست تلخ مقابل استرالیا، مانع بزرگ بر سر مسیر زنان فرانسوی در جام جهانی شد.
پیروز حناچی گفت: دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که اگر شما گزینه «من زن هستم» را انتخاب می‌کردید نرم‌افزار شما را نمی‌پذیرفت.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
عضو جامعه روحانیت مبارز مدیریت با درایت و کیاست را از جمله شاخصه‌های رهبر انقلاب دانست و گفت: اینکه ایشان با این ویژگی ها کشور را مدیریت می کند جای تقدیر دارد.
آیت الله خامنه‌ای چهره شناخته شده‌ای بود؛ هم در ریاست جمهوری و هم در مجلس شورای اسلامی و هم در شورای عالی امنیت ملی، شورای دفاع، در جبهه در خطابه و خطبه و هم نماز جمعه و هم این‌که از نظر فکر، فهم، فقه و امثال این‌ها چهره شناخته شده‌ای بودند و فردی ناشناخته نبودند که از انتخاب ایشان شگفتی و تعجب داشته باشیم.
ای کاش همه دیوار‌های شهر، بنر و تراکت و دیوارنوشت بود، اما لبخند رضایت بر صورت کارگر می‌نشست، می‌توانست عرق جبین بریزد و حاصل دست‌رنجش را خرج زندگی بی‌دغدغه کند، می‌توانست استیصال و بلاتکلیفی را از چشمانش بیرون کند و از روی دیوار‌های شهر شغلی انتخاب کند و آینده‌اش را بسازد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: هدف اصلی تیم ملی موفقیت در کسب سهمیه و بازیهای المپیک است.
اسدی در این گفتگو فاش کرد که نمایندگان دولت در شورای عالی کار قصد داشتند حتی یارانه معیشتی را هم در فهرست دریافتی کارگران بگنجانند و گفت که نمایندگان کارگری براساس «انتخاب جبری» به مصوبه افزایش ۲۷ درصدی مزد سال ۱۴۰۲ کارگران رضایت دادند.
انتخاب و خرید کفش پاشنه بلند مناسب، اصولی دارد که در صورت رعایت کردن آن‌ها می‌توان از این نوع کفش‌ها در هر جا و برای مدت طولانی استفاده کرد.
سرمربی پیکان از رعایت اصولی دفاع در تیمش حمایت کرد و آن را جزوی از یک فوتبال آبرومندانه دانست.
مربی ارشد کشتی آزاد مازندران می‌گوید آنها امسال با وجود مشکلاتی که بود، باز هم قهرمان کشور شدند. او مشکل بزرگ را، وجود رقبای مازندرانی دانست.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: برای انتخاب گزینه‌های داخلی، باشگاه‌هایشان باید رضایت بدهند؛ همچنین علاوه بر گزینه‌های داخلی، گزینه‌های خارجی هم برای سرمربیگری تیم ملی مطرح است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عضو ناظر مجلس در هیئت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار را مشخص کردند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز از کیفیت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر این رشته ورزشی ابراز رضایت کرد.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: با شناختی که از رنگرز داریم این انتظار می رفت که عدالت را را رعایت کند و چرخه انتخابی تیم ملی را به بهترین نحو ممکن برگزار کند و برای تیم ملی کشتی فرنگی آینده نگری کند.
پدر شهید مدافع امنیت با بیان اینکه شهید بارها در جاهایی که مشغول به کار بود به دلیل آنکه بی احترامی نسبت به نظام و ارزش‌ها از سوی دیگر افراد انجام می‌شد کار خود را رها کرد افزود: یک بار به او گفتم کار جای خودش و بسیج هم جای خودش و باید یکی را انتخاب کنید که گفت من کارم را رها می‌کنم.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
روزنامه دیلی میل معتقد است که کیه‌ران تریپیه در دیدار برابر ایران، در پست بال راست به میدان می رود.
محمد محبی می گوید مهمترین هدف این است که استقلال بتواند رضایت و خوشحالی قلبی هوادارانش را با کسب نتایج خوب فراهم کند.
ژروم بواتنگ، ستاره سابق بایرن مونیخ، از انتخاب ژابی آلونسو به عنوان سرمربی جدید بایر لورکوزن ابراز رضایت کرد.
ژروم بواتنگ، ستاره سابق بایرن مونیخ، از انتخاب ژابی آلونسو به عنوان سرمربی جدید بایر لورکوزن ابراز رضایت کرد.
قربان بردیف باتوجه به مصدومیت کاوه رضایی، چالش زیادی را برای انتخاب ترکیب تیمش دارد.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ