به اذعان رسانه‌های عبری با وجود عملیاتی‌ شدن دیروز سامانه گران ضد موشکی «فلاخن داود» در دفاع از قلب حیاتی رژیم صهیونیستی، اما این عصای سحرآمیز در برابر موشک‌های کم‌هزینه مقاومت ناکام ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید سیروس پورموسوی امیدوار است تا دو بازیکن باتجربه تیمش بتوانند با بازگشت به روزهای اوج، عصای دستش شوند.
ماشین همسر سیدمصطفی تاج‌زاده این روز‌ها به منزله عصای دستی برای جابه جایی او و به ویژه طی کردن مسیر منزل تا اوین است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ قدیمی که حاصل سال‌ها سلامت اقتصادی خانواده تاج‌زاده است، اما امروز به گفته فخری محتشمی در مقابل چشم دوربین‌های نظارتی اوین و سالن ملاقاتش، خودروی وی، مورد تهاجمی کینه توزانه قرار گرفت و تخریب شد!
سخنگوی دولت با اشاره به بیانات رهبری انقلاب درباره ترویج ایمان و امید در جامعه آن‌ را راهکاری برای تقویت هویت و اعتماد به نفس ملی مردم دانست.
لامین یامال، پدیده بارسلونا، با درخشش خود در ترکیب تیم ملی اسپانیا درجام جهانی زیر 17 سال توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز نظامی علیه غزه، برای نخستین بار در تاریخ تقابل با مقاومت فلسطین، اقدام به فعال‌سازی سامانه دفاع موشکی فلاخن داوود کرد، امری که سوالات متعددی را ایجاد کرد.
محمد ابشک روز گذشته صدمین بازی خود با لباس فولاد در لیگ برتر را انجام داد.
هافبک اسپانیایی فولاد، بر خلاف شایعات موجود در ترکیب این تیم برای آخرین بازی فصل قرار گرفت.
او فرزند باشگاه و محصول سال‌ها آموزش در آکادمی آنهاست. بازیکنی با توانایی فنی بالا، شخصیت قوی و دوست داشتنی
به اذعان رسانه‌های عبری با وجود عملیاتی‌ شدن دیروز سامانه گران ضد موشکی «فلاخن داود» در دفاع از قلب حیاتی رژیم صهیونیستی، اما این عصای سحرآمیز در برابر موشک‌های کم‌هزینه مقاومت ناکام ماند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند. استفاده از بازیکن جوان تاوان دارد.
دستیاران علیرضا منصوریان در جدال با نفت مسجدسلیمان حضور پر رنگی کنار او داشتند.
صالح حردانی و حسین مرادمند که در 2 مقطع متفاوت از ستاره های استقلال فصل قبل بودند، امروز عصای دست ساپینتو خواهند بود.
آرش رضاوند در هفته های اخیر، یکی از موثرترین بازیکنان در ترکیب استقلال بوده که به عصای دست ساپینتو تبدیل شده است.
حبیب‌الله شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: فقط پسرم «معراج» در هیئت مشغول به کار است، او عصای دستم است.
پس از نمایش خیره‌کننده ژاپنی‌ها در مصاف با آلمان یک اشتباه و غفلت در دیدار برابر کاستاریکا برای شکست کافی بود.
هکرهای ایرانی با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کردند.
گروه «عصای موسی» با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کرد.
گروه هکری موسوم به «عصای موسی» ویدئویی از دوربین‌های مدار بسته قدس اشغالی در هنگام وقوع انفجار روز گذشته را منتشر کرد و صهیونیستها را سردرگمی نجات داد.
به گزارش “ورزش سه” کاپیتان تیم ملی قطر یک چهره دوست داشتنی با اصلیت ایرانی است که همواره عصای دست تیم ملی و باشگاه السد در مسابقات داخلی و بین‌المللی بوده است.
ژاردیم هموطن سرشناس کی‌روش با بازی دادن امشب نوراللهی پیام واضحی به تهران ارسال کرد که هافبک ایران می‌تواند در جام‌جهانی عصای دست تیم ملی باشد. این حضور برای باشگاه شباب الاهلی هم همراه با یود نقدی و همچنین احتمال ترانسفر این بازیکن همراه است.
روسیه و چین هر دو در رقابتی هستند تا آمریکا را در قابلیت‌های جنگ فضایی پشت سر بگذارند. روس‌ها بر این باورند که حذف چیزی که "عصای زیر بغل" فناوری می‌دانند می‌تواند نیرو‌های آمریکایی را از نظر روانی فلج کند و "زنجیره کشتار" را مختل کند. استراتژیست‌های چینی این فناوری‌های مخرب را "گرز قاتل" می‌نامند.
روجر دی‌سا همان دستیاری است که هر سرمربی باید داشته باشد؛ مشورت در تایمی که احساس می‌شود.
تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با استراتژی معین به پیروزی در لیگ برتر فوتبال رسید اما بازیکنی که نقش زیادی در گل های سرخپوشان دارد پشت در تیم ملی ماند!
مهاجری پیش از این اثبات کرده بود اگر از ابتدای فصل تیمی در اختیارش باشد حتماً می‌شود به موفقیت آن امیدوار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ