اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد کیلیان امباپه حاضر شده فصل آینده را به صورت قرضی در یک تیم لیگ برتری بازی کند و تابستان آینده راهی رئال مادرید شود.
پروفسور ریچارد آرمسترانگ از دانشگاه استون بیرمنگام و نویسنده اصلی مقاله به دیلی‌میل گفت: «این ساختار‌ها در مریخ بسیار غیرمعمول و در تجربه من منحصر به‌فرد هستند.»
روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گفت بعد از چند دور شایعات درباره انتقال ریاض محرز به فوتبال عربستان، سرانجام پیشنهاد رسمی باشگاه الاهلی به منچسترسیتی رسیده است.
راموس ۴۱ ساله به دیلی‌میل گفت: «من می‌توانم چیز‌هایی را به او بگویم و او نمی‌گوید که نه! تو نمی‌توانی چنین چیز‌هایی را بگویی. اوه نه، تو اجازه نداری چنین احساسی داشته باشی و بعد شروع به بحث کردن با من کند. هیچ قضاوتی وجود ندارد.»
روز گذشته روزنامه دیلی‌میل گزارش داده بود احتمال می‌رود برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا چهارشنبه کیفرخواست صادر شود.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید بر خلاف شایعات اخیر شاختار دونتسک با پیشنهاد آرسنال برای جذب مودریک مخالفت خواهد کرد و بعید است او ژانویه راهی این تیم شود.
فوق ستاره سابق شیاطین سرخ به پیشنهاد نجومی النصر عربستان پاسخ مثبت داد و راهی عربستان خواهد شد.
خبرنگار اعزامی دیلی‌میل به قطر ترکیب اصلی انگلیس مقابل ایران در بازی فردا را پیش‌بینی کرده است.
نشریه دیلی‌میل در کمتر از هجده ساعت تا بازی ایران برابر انگلیس، ترکیب منطبق بر آمار شاگردان ساوت‌گیت را ارائه کرد.
ستاره سابق لیورپول با انتشار یادداشتی در دیلی‌میل به سه‌شیرها راه پیروزی مقابل ایران را پیشنهاد کرد.
کارشناسان روزنامه دیلی میل، ترکیب احتمالی انگلیس در بازی اول سه شیرها در جام جهانی و برابر ایران را پیش‌بینی کرده‌اند.
نشریه دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد که نخست وزیر انگلیس تا پایان هفته جاری برکنار خواهد شد.
روزنامه دیلی میل در گزارشی به آخرین وضعیت تیم ملی پرداخت و نوشت که انتظارات از ایران پایین است.
دیلی‌میل، نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته که ساوت‌گیت و تیمش باید مراقب آن‌ها باشند.
دیلی‌میل، نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته که ساوت‌گیت و تیمش باید مراقب آنها باشند.
دیلی‌میل خبر داد که تراکتور با پیشنهاد دستمزد هفتگی 20 هزار پوند به سراغ اندی کارول رفت اما در جذب این مهاجم ناکام ماند.
وب‌سایت دیلی‌میل جزئیات و تصاویر بیشتری از نحوه قتل دختر فیلسوف مشهور روسیه منتشر کرده که اغلب به او «مغز رهبر روسیه» گفته می‌شود.
وب‌سایت دیلی‌میل جزئیات و تصاویر بیشتری از نحوه قتل دختر فیلسوف مشهور روسیه منتشر کرده که اغلب به او «مغز رهبر روسیه» گفته می‌شود.
گزارش دیلی‌میل انگلیس از هرج و مرج در تیم ایران
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به متاثر شدن اقتصاد جهانی و تقاضا برای انرژی از افزایش نرخهای بهره در سراسر جهان، حدود شش درصد ریزش کرد و به پایین‌ترین میزان در چهار هفته گذشته رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ