به نظر می رسد که انتقال آندره اونانا از اینتر یه یونایتد امروز سرانجام نهایی شود تا دست باشگاه ایتالیایی برای اهداف بعدی باز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نیمار به زودی با قراردادی تا 2025 به الهلال خواهد رفت در حالی که برخی منابع ادعا کرده بودند او سپس از این باشگاه سعودی قرضی به بارسا می رود.
علیرضا اکبرپور، مرد کم حرف سال‌های دور استقلال یک قدم تا یاغی گری فاصله داشت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: دو متهم که ۲۱ سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. آنان همچنین معترف شدند که سوژه‌های خود را از میان زنان سالخورده انتخاب می‌کردند تا مقاومت کمتری در برابرشان داشته باشند.
بازار نقل و انتقالات تابستانی بی‌صبرانه در انتظار انتقال کیلیان امباپه است تا دنیای فوتبال تابستانی رکوردشکن را رقم بزند.
باشگاه پورتو پرتغال حاضر به کاهش مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی برای انتقال به آث میلان نشد تا حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه های ایتالیا فعلا منتفی شود.
طبق ادعای خبرنگار آاس که نزدیک به باشگاه رئال مادرید است، انتقال امباپه به رئال بین 10 تا 12 مرداد رسمی خواهد شد.
طبق ادعای خبرنگار آاس که نزدیک به باشگاه رئال مادرید است، انتقال امباپه به رئال بین 10 تا 12 مرداد رسمی خواهد شد.
یک خبرنگار بلژیکی مدعی شده که مهدی طارمی با میلان برای قرارداد چهار ساله به توافق نرسیده است.
روزنامه گاردین در گزارشی مدعی شد باشگاه تاتنهام پیشنهادی بزرگ به هری کین ارائه کرده تا او را از انتقال به بایرن مونیخ منصرف کند.
آرسنال خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به وستهم برای جذب دکلان رایس می کند تا این بازیکن را از چنگ سیتی درآورد.
بازسازی نوکمپ و انتقال بارسا به ورزشگاه مونتجوئیک که رفتن به آن مشکلات خاص خود را دارد، باعث شده تا درخواست بلیت از سوی هواداران با کاهش چشمگیری روبه‌رو شود.
طبق ادعای آاس، رئال مادرید قصد دارد تا مشخص شدن وضعیت زانوی مصدوم جود بلینگام صبر کند و فعلا با او قرارداد نخواهد بست.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، معتقد است که شکست این تیم باعث می‌شود که بیش از حد از آنها انتقاد شود.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو تست مثبت الکل راننده بوده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو تست مثبت الکل راننده بوده است.
بایرن مونیخ آماده است تا برای پایان دادن به شک و تردیدهای تاتنهام در مذاکرات برای انتقال هری کین به باشگاه آلمانی پیشنهادی بزرگ به تاتنهام ارائه بدهد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
پاس تهران قبل از انتقال به همدان یکی از بزرگان فوتبال ایران بود ، تیمی که تا اواخر دهه 70پرافتخارترین تیم ایران محسوب می شد.
یک کپسول کوچک به اندازه نخود که حاوی عنصر رادیواکتیو سزیم ۱۳۷ است، در حال انتقال از معدن تا مقصد گم شده بود. این مسیر ۱۰۰۰ کیلومتری کار یافتن کپسول گمشده را بسیار دشوار کرده است.
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
دنیای فوتبال به دنبال انتقال بزرگ و نجومی بعدی است. کدام بازیکن با بازیکنان، انتقال 100 میلیون یورویی بعدی بازار نقل و انتقالات خواهند بود؟ می‌توان به 10 نفر اشاره کرد.
طی ۴۸ ساعت آینده اگر باشگاه استقلال موفق به انتقال پول نشود، علاوه بر آنکه طبق قول و قرار گذاشته شده، محمد محبی باید به باشگاه سابق خود بازگردد، باید مبلغ ۶۰۰ هزار یورو نیز جریمه به باشگاه پرتغالی پرداخت شود.
ریکاردو ساپینتو در مقطعی تنها یک قدم تا عضویت در باشگاه رئال مادرید فاصله داشته است.
نزدیک به یک ماه تا پایان بازار تابستانی باقی مانده و هنوز انتظار می‌رود که انتقال‌های مهمی در پیش باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ