منچستریونایتد با انتشار درآمدهای باشگاه در سه ماه گذشته، اعلام کرد پول برای خرید بازیکن دارد ولی قادر نیست بازیکن 100 میلیون پوندی بخرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه ما می‌آییم و می‌رویم و این پرسپولیس است که می‌ماند. پرسپولیس از همه ما مهم‌تر است
آب‌های معدنی که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با همکاری شرکت دیگری اقدام به تولید آن کرده با تردیدهای بسیاری روبرو شده است.
فران سوریانو، مدیرعامل باشگاه منچسترسیتی، به سکوتش درباره کناره‌گیری این باشگاه از کورس جذب دکلان رایس، هافبک وستهم، پایان داد.
شرکت میکرواستراتژی بیش از ۱۲هزار بیت‌کوین در سه ماهه دوم خریداری کرده است.
رسانه‌های آمریکا می‌گویند در پی حمله هکری اخیر به سازمان‌های دولتی این کشور، مشخصات شخصی میلیون‌ها نفر در فضای مجازی فاش شده است.
دلیل پشت پرده گران شدن ناگهانی سهام منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک فاش شد؛ اتفاقی عجیب که عامل آن در نقطه‌ای دیگر از جهان بوده است.
دلیل پشت پرده گران شدن ناگهانی سهام منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک فاش شد؛ اتفاقی عجیب که عامل آن در نقطه‌ای دیگر از جهان بوده است.
تورم روسیه در ماه مه به ۲.۵ درصد رسید.
بخش قابل‌توجهی از اطلاعات فاش‌شده، شامل شکایات مشتریان در مورد نقص فنی خودرو‌های تسلا بوده است. این نقص‌ها شامل شتاب‌گیری و ترمزگیری ناگهانی و بدون دلیل و همچنین خطا‌های مختلف سیستم خودران تسلا هستند.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در چند هفته اخیر پیشرفت چشمگیری داشته که شاید به خاطر استفاده از یک انگشتر هوشمند باشد.
مرد جوان وقتی فهمید همسرش به او خیانت کرده است سراغ مرد قوی‌هیکل و زنش رفت و جنایت هولناکی را در پاکدشت رقم زد.
منچستریونایتد تنها یک مهاجم را در خدمت کریستیانو رونالدو قرار می داده تا از این فوق ستاره حمایت کند.
یک ماده معدنی شناخته شده دوباره به لطف کابردهای الکترونیکی در مرکز توجه‌ها قرار گرفته است و دانشگاه فناوری وین نشان داد که میکا هنوز هم شگفتی‌ساز است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، صحبت‌های انگیزشی در رختکن که منجر به پیروزی تیمش برابر بارسلونا شد را فاش کرد.
مربی مشهور باشگاه آیندهوون امروز تایید کرد که کودی گاکپو، پدیده هلند در جام جهانی، احتمالا در زمستان این باشگاه را ترک خواهد کرد. یونایتد جدی‌ترین باشگاه خواهان او است.
ترکیب تیم ملی انگلیس برای رویارویی با فرانسه در آستانه مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی لو رفت.
روبرت لواندوفسکی آنچه که پس از رویارویی با لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۲۲ و در گوش او زمزمه کرد را فاش کرد.
جمعه سیزدهم آبان ماه جاری، ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد در تماس تلفنی کشف جسد دختر ۵ ساله‌ای را در پارک ولایت به محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.
پیکه درباره دلیل تصمیم‌گیری خود گفت: این تصمیم من دلایل زیادی دارد و بعضی هم تا حدودی دلیل آن را می‌دانند.
مجیدی با همان سیستمی که استقلال را قهرمان لیگ ایران کرد و خط دفاعش نفوذ ناپذیر بود در امارات هم با ۵ کلین شیت بهترین خط دفاع را در اختیار دارد.
قرار است موبایل موتورلا ریزر ۲۰۲۲ در بازار جهانی عرضه شود در همین راستا گزارش هایی حاوی رندرها و قیمت این موبایل در بازار اروپا منتشر شده است.
ارلینگ هالند با اینکه با قراردادی نسبتا ارزان به منچسترسیتی پیوست ولی دستمزد او نجومی و به مراتب بیشتر از دیگر ستاره‌های بزرگ این تیم است.
به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد در سخت‌ترین دوره فوتبالی خود به سر می‌برد.
گزارشی جدید مشخصات یک موبایل سری V۲۵ شرکت ویوو را فاش کرده که طبق آن دستگاه دارای نمایشگر۶.۴۴ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و تراشه مدیاتک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ