آبادان- عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و قطر بر ضرورت معرفی ظرفیت‌های خوزستان به کشور قطر در راستای ارزآوری تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به ضرورت همراهی زائران حاضر در کنگره عظیم اربعین حسینی با پلیس و تاکید کرد.
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مقرر شد تا از قضات مربوطه دعوت به عمل آید و ضمن احصا دلایل انباشت پرونده‌ها، تدبیر ویژه‌ای جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق اندیشیده شود.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
هرچند مصرف پروتئین‌ها برای بدن ضروری است، اما بی‌تردید انتخاب نوع، میزان و منبع پروتئین مصرفی نکته مهمی است که باید درباره آن اطلاعات دقیقی داشته باشیم. این را هم اضافه کنیم که امروزه یکی از شاخص‌های مهم توسعه و پیشرفت در جوامع را میزان مصرف «سرانه» پروتئین می‌دانند.
ب ام و موتورراد به تازگی عینک هوشمندی را برای موتورسواران معرفی کرده است. تمام اطلاعات ضروری را بدون هیچ وقفه ای در میدان دید موتورسوار قرار می دهد.
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند.
کسی که باید برنامه‌های صداوسیما را در راستای مصالح جمهوری اسلامی هدایت کند، تقریبا ۹۰ درصد مردم ایران را جزو اقشار فقیر و کم‌درآمد "طبقۀ پایین" معرفی کرده است! چنین ادعایی مهر تأییدی است بر سخنان براندازانی که از "ضرورت انقلاب" علیه جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند!
کسی که باید برنامه‌های صداوسیما را در راستای مصالح جمهوری اسلامی هدایت کند، تقریبا 90 درصد مردم ایران را جزو اقشار فقیر و کم‌درآمد "طبقۀ پایین" معرفی کرده است! چنین ادعایی مهر تأییدی است بر سخنان براندازانی که از "ضرورت انقلاب" علیه جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند!
رئیس قوه قضائیه گفت: باید اهداف مقدس قیام‌کنندگان روز تاریخی ۱۵ خرداد و ابعاد معرفتی و مبارزاتی پرچمداران این قیام به درستی تبیین شود.
اولین بار که پلیس یک سگ روباتی معرفی کرد، سه سال پیش (۲۰۲۰) بود که منتقدان، چنین روباتی را ترسناک و نامطلوب خواندند و به دلیل فشار منتقدان ضد سگ روباتی، این روبات نتوانست کار خود را شروع کند. اما اکنون رئیس پلیس نیویورک به این نتیجه رسیده است که وجود چنین روباتی برای حفظ امنیت شهروندان و همچنین نیروی پلیس ضروری است.
قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی با تاکید بر ضرورت توجه به بعد اقتصادی فرش ایرانی گفت: فرش راه میانبر برای معرفی صلح و نوع دوستی ایرانیان به جهان است.
قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی با تاکید بر ضرورت توجه به بعد اقتصادی فرش ایرانی گفت: فرش راه میانبر برای معرفی صلح دوستی و نوع دوستی ایرانیان به جهان است.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت نظارت بر روند تامین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم، نظارت بر بازار کالاهای مصرفی مردم را وظیفه اساسی اتحادیه‌های صنفی دانست.
مشمولان می‌بایست در ساعت، محل و مراکزی که در برگه معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
کلسیم یک نوع از مواد معدنی پرنیاز است که برای سلامتی استخوان‌ها و دندان‌ها ضروری است. در حالی که بسیاری از مردم تصور می‌کنند که تنها ماده غذایی غنی از کلسیم لبنیات هستند، در طب سنتی مواد غذایی معرفی شده اند که میزان کلسیم آن‌ها به مراتب بیشتر از انواع لبنیات است.
نصب کنتورهای هوشمند با توجه به مبالغ در نظر گرفته شده برای آب مصرفی کشت محصولات اساسی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس، گفت: عدم پذیرش ضامن بازنشسته و کارمند قراردادی توسط بانک یا ضرورت معرفی سه ضامن برای دریافت یک وام خرد، از مشکلات بسیاری از متقاضیان دریافت وام است.
معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده با تاکید بر ضرورت معرفی وضعیت زن ایرانی در کشور به جهان، گفت: تعارض منافع باعث می شود جایگاه لازم به زنان داده نشود.
به گفته یک کارشناس انرژی، سرانه مصرف انرژی در کشور ما به طور کلی بالاست. در زمینه برق شرایط بهتری داریم، ولی در مورد گاز شدت مصرف ما نسبت به کشور‌های دیگر خیلی بالاتر است. برای پرمصرف‌ها که معمولاً مصرفی چند برابر الگوی مصرف دارند، می‌توان تعرفه گاز را غیریارانه‌ای و آزاد اعمال کرد.
به گفته یک کارشناس انرژی، سرانه مصرف انرژی در کشور ما به طور کلی بالاست. در زمینه برق شرایط بهتری داریم، اما در مورد گاز شدت مصرف ما نسبت به کشور‌های دیگر خیلی بالاتر است. برای پرمصرف‌ها که معمولاً مصرفی چند برابر الگوی مصرف دارند می‌توان تعرفه گاز را به صورت غیریارانه‌ای و آزاد اعمال کرد.
دبیر ستاد ملی جمعیت جایزه ملی جمعیت را اقدام ویژه‌ای در جهت اجرای شایسته‌تر و جامع قانون ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت معرفی کرد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و گسترده استان گیلان برای توسعه، بر ضرورت تلاش جدی مسئولین این استان برای شناسایی و معرفی این ظرفیت‌ها تأکید کرد.
مشمولان باید روز سه شنبه یکم شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ