نصب کنتورهای هوشمند با توجه به مبالغ در نظر گرفته شده برای آب مصرفی کشت محصولات اساسی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور منتشر شد.
تصویب نامه هیات وزیران درباره آیین نامه اجرایی بند ح تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
واکنش به اظهارات لاریجانی درباره «خالص سازی»/چرا مصوبه خودروهای کارکرده در بودجه ۱۴۰۲ رد شد؟/ جزئیات نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و دولت
مهدی پازوکی، کارشناس اقتصادی درباره عملکرد میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه گفت: «عملکرد میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه با ضعف‌های متعددی مواجه است؛ از این‌رو به جرأت می‌توانم بگویم او ناموفق‌ترین رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکنون بوده است. تورمی که امروز جامعه ما با آن مواجه است وحشتناک و مخارج دولت که در بودجه ۱۴۰۲ گنجانده شده است نیز دستپخت میرکاظمی است.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت که اشکالات مدنظر مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در حال بررسی است و فردا برای اظهار نظر نهایی مجددا به شورای نگهبان فرستاده خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در یک گفتگوی زنده تلویزیونی به مردم ایران گزارش می‌دهد.
کش مکش دولت و مجلس در صحن مجلس درباره نحوه هزینه کرد بودجه مجلس در سال ۱۴۰۲ به کش مکشی تبدیل شد که در نهایت این مجلس بود که موفق شد نظر خود را به کرسی بنشاند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره ارائه یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو داد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲، مصوبات این کمیسیون درباره تعیین نرخ مالیات بر خانه‌ها و خودروهای لوکس در سال آینده را تشریح کرد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جریان بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره بودجه ۱۴۰۲ با واردات خودروهای دست دوم با عمر کمتر از ۵ سال موافقت کردند.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی از بررسی پیشنهاداتی درباره تقویت صندوق تثبیت بازار سرمایه در جلسه اخیر این کمیسیون خبر داد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مصمم است سقف پیشنهادی دولت در بودجه را افزایش ندهد، حتی اگر منابع جدید پیدا شد، آن را در خلأهای موجود بودجه، که ممکن است محقق نشود، استفاده کنیم.
قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در بودجه ۱۴۰۲ پیشنهادی درباره فروش خدمت سربازی از سوی دولت وجود ندارد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گزارش این کمیسیون را درباره سند مالی سال آینده کل کشور را قرائت کرد.
در جلسه عصر امروز نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق ابتدا توضیحات و دفاعیات میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه را استماع کردند. سپس نمایندگان مخالف و موافق نظراتشان را بیان کرده و سپس درباره کلیات رای گیری شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نشست فردا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و دستور نخست کمیسیون انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق است. در ادامه ساز و کار چگونگی بررسی کلیات لایحه بودجه و زمان حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارش درباره لایحه تعیین خواهد شد.
ابراهیم رییسی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، بعد از بیان توضیحاتی درباره ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۲، این لایحه را تقدیم محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی کرد.
رئیس جمهور پس از ارائه توضیحاتی درباره سند و دخل خرج کشور در سال آینده، لایحه بودجه ۱۴۰۲ را به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.
دلخوش گفت: بخش احکام لایحه بودجه پیش از اعلام سیاست های رییس جدید بانک مرکزی به مجلس ارسال شده است. باید ببینیم دولت در این خصوص می خواهد چکار کند!
این روزها مطالب ضد و نقیضی درباره زمان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود و باید دید تکلیف بررسی این دو لایحه در مجلس چه می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر درباره سهم حوزه فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر مباحث عفاف و حجاب وارد مسئله سیاسی شود کاملا لطمه می‌خورد ستاد اعلام می‌کند این مسئله کاملا اجتماعی و اعتقادی است، اما در سال آینده یکی از عرصه‌هایی که سوءاستفاده می‌شود همین موضوع عفاف و حجاب است؛ و باید مجلس قبل از انتخابات فکری برای آن کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ