جمعیت هلال احمر از امدادرسانی و نجات ۱۲۰ نفر از گرفتارشدگان در برف و کولاک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.
کرمان- فرمانده هوانیروز ارتش گت: دو هزار نفر از طریق اورژانس هوایی از مرگ حتمی نجات پیدا کرده اند.
اقدام به‌موقع کارکنان مترو در ایستگاه میدان جهاد، جان یک مسافر را نجات داد.
حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.
لامرد- مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: اورژانس هوایی فرودگاه لامرد جان مرد ۳۳ ساله ساکن این شهرستان را نجات داد.
گروهی از محققان ایرانی از جمله ریحانه حق نیاز، علیرضا حسنی نجف آبادی و علی خادم حسینی هیدروژل‌های نازک برشی (T-STH) ابداع کردند که از یک پلیمر واکنش دهنده به گرما (پلی واکنش دهنده به گرما، پلی (N-ایزوپروپیل آکریل آمید) (p (NIPAM)) و نانودیسک‌های سیلیکات هموستاتیک (LAPONITE) ساخته شده و به عنوان عامل بندآورنده خون (هموستاتیک) تزریقی کم تهاجمی به کار می‌رود.
یورگن کلوپ پس از پیروزی لیورپول برابر برنتفورد به تمجید از محمد صلاح پرداخت.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در یک هفته گذشته ۷۲ عملیات نجات فنی توسط امدادگران هلال احمر در جاده‌های کشور انجام شده است.
با قدرت گرفتن نازی‌ها، از خانواده استرن و خانواده‌های دیگر مانند آن‌ها بازجویی می‌شد. بعد ازآنکه سیگبرت در سال ۱۹۳۵ فوت کرد، زندگی روزبه‌روز سخت‌تر شد. بعضی از بچه‌ها هلند را ترک کرده بودند و جوانا مارگارت هم بعد از آن‌ها رفت و بعضی از مبلمان خانه و نقاشی‌ها را با خود برد.
پلیس برزیل برای حفظ جان داور بازی بوتافوگو و سرژیپ از دست بازیکنان خشمگینی که به زمین هجوم برده بودند مجبور به مداخله شد.
معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روز گذشته یک لنج چوبی باری با ۸ نفر خدمه در ۸۰ مایلی از بندر چابهار دچار آتش سوزی شده بود که ۴ نفر خدمه آن توسط یک کشتی خارجی و با هماهنگی مرکز (MRCC) چابهار نجات یافتند.
مدیر ارشد تیم جستجو و نجات بریتیش کلمبیا گفت: بدون دریافت این پیام اضطراری احتمالاً بیش از یک هفته زمان می‌برد تا آن‌ها بتوانند این دو زن را پیدا کنند.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
معاون عملیات جمعیت هلال‌احمر از نجات جان کوهنورد ۲۸ ساله توسط تیم هوایی جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از نجات جان ۱۰ نفر در اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در روستای مسکون جیرفت توسط نجاتگران پایگاه امدادونجات جبالبارز خبر داد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌ احمر راهکارهای کلیدی را برای نجات جان فردی که در سرما مانده و دچار یخزدگی شده است، تشریح کرد.
پیشکسوت نامدار کشتی کشورمان انتقاد تندی از رئیس فدراسیون کشتی انجام داد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز گفت: با اقدام سریع مأموران پلیس، دختر جوان از غرق شدن در آب نجات یافت.
یک دختر بچه ۱۳ ساله که به نوعی از سرطان خون مبتلا بود، برای نخستین بار با استفاده از روش پیچیده مهندسی سلولی در جهان از این بیماری رها شده است.
حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد
بجنورد- مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: یک شهروند وظیفه شناس بجنوردی ۲ کودک ۴ و ۸ ساله که در طبقه چهارم مجتمع مسکونی گرفتار آتش شده بودند را نجات داد.
ماساژور تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران گفت: بازیکن عربستان در اثر فشار روحی زیاد علائم حیاتی‌اش را از دست داده بود که بر حسب وظیفه انسانی اقدامات لازم را برای احیای او انجام دادم.
دقایقی پیش ماموران پلیس پیشگیری پایتخت در اقدامی قابل تحسین جان یک شهروند را نجات دادند.
طی یک پروژه آزمایشی عینک های هوشمندواقعیت افزوده در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفت تا هنگام انتقال بیماران بدحال به بیمارستان با پزشکان ارتباط برقرار کنند. این روند درمان را تسریع می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ