منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و شهادت سه جوان فلسطینی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو جنبش جهاد اسلامی و حماس به یورش چند باره نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی واکنش نشان دادند.
در پی شهادت یک جوان فلسطینی در جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، اعتصاب کامل در این شهر در شمال کرانه باختری، برقرار شده است.
نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و شهادت سه جوان فلسطینی خبر دادند.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک نوجوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین به شهادت رسید.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، مجری عملیات حواره در این اردوگاه به شهادت رسید.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک جوان فلسطینی که دو هفته پیش از این در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین مجروح شده بود، خبر دادند.
جوان ۲۴ ساله فلسطینی و از مؤسسان گردان جنین که پنج شنبه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی که 10 روز پیش در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک الیامون در جنین به شدت زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به غرب جنین (شمال کرانه باختری) یورش برده و پس از درگیری شدید با مبارزان فلسطینی دو نفر از آنها را به شهادت رساندند.
منابع فلسطینی بامداد دوشنبه از شهادت دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست و یورش آنها به جنین در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه تن دیگر در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و همچنین شهادت دو فلسطینی در جریان یورش اشغالگران به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند، همچنین نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را بازداشت و با خود به خارج از این اردوگاه منتقل کردند.
منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد یکشنبه از شهادت جوان فلسطینی که اخیرا در یورش نظامیان صهیونیست به جنین زخمی شده بود خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد سه شنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ