رییس فدراسیون دوچرخه سواری از بدهی 8 میلیاردی این فدراسیون در فاصله چند ماه مانده تا آغاز بازی های آسیایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرام عظیمی دو ماه بعد از حضورش در راس فدراسیون شطرنج از مشکلات متعدد به ویژه در بخش مالی صحبت کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار پس از شکست سویا برابر والنسیا هشدار داد که تیمش باید به سرعت تغییر رویه بدهد و در غیر این صورت سوپرجام اروپا را سنگین به سیتی می بازند.
تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بدپوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
فرهیختگان نوشت: تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بد‌پوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
این روز‌ها بحث اضافه برداشت‌ها یا بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی بسیار زیاد شده است. این عوامل دست به دست هم داده اند تا رشد پایه پولی نیز افزایش معنی داری داشته باشد. برای حل این مشکلات باید از یک سو اجازه دست درازی دولت به منابع بانک‌ها داده نشود و از سوی دیگر بانک‌های بد و پرریسک یا بانک‌هایی که نمی‌توانند تراز مالی خود را حفظ کنند، جریمه شوند یا برخورد سنگینی با این بانک‌ها انجام شود.
به گفته ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و بدهی های سنگین، جریان مالی این شبکه اجتماعی همچنان منفی است.
تیم فوتبال پرسپولیس دیروز صبح یک تمرین بدنی سنگین را پشت سر گذاشت.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز صبح یک تمرین بدنی سنگین را پشت سر گذاشت.
پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بابت بدهی سنگین به سازمان لیگ و چند بازیکن بسته است.
ورزش وسواس‌گونه که به آن ورزش اجباری و بی‌اشت‌هایی ورزشی نیز می‌گویند یک وسواس و الزام بی‌اختیار برای ورزش و تمرین‌کردن است که منجر به آسیب و بیماری شده و باعث می‌شود فرد تمام فعالیت‌های تحصیلی یا کاری و حتی خانواده و دوستان را فدای ورزش‌کردن کند. این مدل ورزش‌کردن هیچ لذتی برای کودک ندارد؛ اما احساس می‌کند مجبور است تمرینات سخت ورزشی را انجام بدهد و اگر نتواند این کار را انجام بدهد احساس گناه یا اضطراب خواهد کرد.
مهاجری در یادداشتی خطاب به وزیر کشور نوشت: یواشکی می‌پرسم، شما هم یواشکی جواب بدهید؛ از دوستان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق، سر کسی بی‌کلاه مانده که می‌خواهید مشغولش کنید؟!
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات سه خارجی این باشگاه از جمله سرمربی ایتالیایی این باشگاه خبر داد. این سنگین ترین بدهی آبی‌ها به یک سرمربی بود که باعث محرومیت آنها از حضور آسیا شد.
فدراسیون دوچرخه سواری برای بازسازی ویرانه‌ای که در اختیار دارد نیازمند مساعدت‌های مالی است و در مسیر پرو پیچ خم هر روز با مشکلی جدید روبرو می‌شود واین بار مشکل یک بدهی ارزی سنگین است.
فتح‌الله‌زاده بارها مدعی شده بود که قبل از پذیرش این سمت، هیات‌مدیره به او گفته بود که در حساب باشگاه ده‌ها میلیارد پول موجود است و مشکلی بابت مخارج نیست اما بعداز آمدن، متوجه مخارج سنگین و بدهی برجا مانده از دوران آجورلو شد.
پس از آنکه باشگاه استقلال شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به واسطه عدم پرداخت بدهی سنگین آندره استراماچونی از دست داد، علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.
روزی که رییسی جلوی دوربین هیجانی شد و گفت ما اقتصاد را به برجام گره نمی‌زنیم، در جایی نوشتیم کسی که چنین ادعایی می‌کند نگاه علمی به اقتصاد ندارد و بدتر از آن مناسبات حاکم بر نظام بین‌الملل در جهان امروز را نمی‌شناسد و امروز رییسی مواجه است با این نقد که قیمت گوجه و خیار چه ربطی به برجام دارد، اما چه پاسخی می‌تواند به منتقدان بدهد؟
رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات صندوق‌ها را پیگیری می‌کنیم نباید بدهی دولت به صندوق‌های بیمه‌ای سنگین شود.
اواخر هفته گذشته جزئیاتی از رأی دادگاه بدوی چند نفر از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در ایران در رسانه‌ها منتشر شد. از‌جمله اینکه «بهناز میرمطهریان» همسر احسان پیربرناش از محکومیت همسرش به ۱۸ سال زندان خبر داد که ۱۰ سال آن قابل اجراست.
ولید الرکراکی منتظر مسئولان فدراسیون مراکش نماند و خودش به سراغ سرمربی پیشین این تیم رفت و به او کنایه زد.
هزینه‌های عجیب و غریب باشگاه استقلال در دوره مصطفی آجورلو به بیرون درز کرده که بدهی سنگین به تهیه غذا تا قرارداد 800‌ میلیونی ماساژور را شامل می‌شود!
تنها مشکلی که می‌تواند وحید امیری را در رسیدن به دومین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش ناکام بگذارد، شرایط بدنی این بازیکن جنگنده است.
رونالدو این روز‌ها در جمع شیاطین سرخ روز‌های بدی را می‌گذراند. باخت سنگین شاگردان تن هاگ در دربی منچستر مقابل دیدگان رونالدو از وضعیت بد این بازیکن خبر می‌دهد.
پرونده بدهی مالیاتی سنگینی که به خاطر برخی معاملات ۱۰ سال پیش برای فدراسیون شطرنج تشکیل شده، پای گروه بازرسان وزارت ورزش را به این فدراسیون باز کرده است.
خریدهای پیاپی بارسلونا در حالیکه این تیم به شدت در فشار مالی است و بدهی های سنگین به بار آورده است، انتقاد رسانه های اسپانیایی را در آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ