کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه، اشرف حکیمی و دیمیتری پایت را با محرومیت مواجه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اینکه در آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو، ۹ سهمیه به دوومیدانی اختصاص داده شده بود اما تعداد این سهمیه کاهش پیدا کرد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه ( ۲۳ خرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف»برگزار شد. در جلسه امروز مجلس «عباس علی‌آبادی» با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع، ۲ رأی باطله از ۲۵۵ نماینده حاضر در مجلس، رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
در جلسه شورای اقتصاد که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، تاکید شد که نرخ رشد قیمت‌ها از ۴.۷ درصد در اسفند ماه سال گذشته به ۲/۸ درصد در اردیبهشت ماه سال جاری کاهش یافته است.
مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: طی چند روز آینده با برگزاری جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران انتخابات بدنسازی تهران بررسی و ابهامات وارده مرتفع خواهد شد.
سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه قطعا قیمت خودرو تا ۲ الی ۳ ماه آینده تغییر می کند، گفت: هفته آینده با مدیران مونتاژکاران جلسه داریم تا اعتراضات آنها در مورد قیمت خودروها را بررسی کنیم.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه (۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی از دقایقی قبل برای بررسی نوسانات قیمت ارز آغاز شد. در این جلسه نمایندگان نظرات خود را درباره مشکلات بازار ارز و سیر صعودی قیمت آن بیان کرده و راه حل‌هایی در این باره پیشنهاد دادند.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه باقی مانده محرومیت دو بازیکن مس رفسنجان را تعلیق کرد.
سه عضو تیم استقلال در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه حضور یافتند.
جلسه علنی مجلس صبح یک شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد. پیش از جلسه علنی مجلس، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در جمع نمایندگان حاضر شدند. سیدابراهیم رییسی، رئیس جمهور نیز برای دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در جلسه امروز مجلس حضور یافت.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد.
۲ راکون سرگردان به طور اتفاقی وارد سالن جلسه شورای شهر در مکزیکوسیتی شدند.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت ۲ بسیجی در مشهد آغاز شد.
در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ هیئت دولت، تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر شدند.
سرمربی پرتغالی تیم استقلال در جلسه چند روز پیش خود با مدیرعامل این باشگاه درباره مسائل مختلفی گفتگو کرد.
قیمت نفت دراخرین جلسه معاملاتی ۲ درصد کاهش یافت و دومین کاهش هفتگی متوالی خود را به دلیل نگرانی‌ها در مورد کاهش تقاضا در چین و اقدامات بیشتر برای افزایش نرخ بهره آمریکا ثبت کرد.
در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نامگذاری ۱۳ معبر و دو بوستان صورت گرفت.
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی گفت: جلسه رسیدگی به ۲ پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.
علاوه بر جریمه نقدی باشگاه پیکان و ۲ بازیکن متخلف قرار شد که این ۲ بازیکن با ۶ جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی مواجه شوند.
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی گفت: جلسه رسیدگی به ۲ پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کریمی برگزار شد.
در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ هیئت دولت، تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ گفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ