بوسه اشرف حکیمی بر سر مادر خود پس از پیروزی مراکش برابر بلژیک، توجه رسانه‌ها و کاربران توییتر را جلب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاقدم مهدی هاشمی‌نسب برای استقلالی‌ها خوش‌یمن بود و آبی‌ها برنده از زمین خارج شدند.
رسانه‌های ترکیه گزارش دادند بر خلاف شایعات اخیر، تست پزشکی حکیم زیاش برای باشگاه گالاتاسرای موفقیت آمیز بوده و او برای قطعی کردن انتقالش به استانبول می‌رود.
حکیم زیاش، هافبک چلسی، در تست‌های پزشکی باشگاه گالاتاسرای ترکیه هم ناموفق بوده و نتوانست مجوز نهایی این انتقال را به دست بیاورد.
تویوتا پیشرفت‌ های هیجان‌ انگیزی را در عرصه باتری های خودروهای برقی اعلام کرده که به عمر باتری‌های طولانی ‌تر در اوایل سال 2026 اشاره می ‌کند. این پیشرفت در دو بخش رخ داده است: افزایش بهینه ‌سازی باتری ‌های لیتیوم - یون و پیشرفت در باتری‌ های حالت جامد برای خودروهای برقی.
جواد نکونام بعد از امضای قرارداد با استقلال دستان پدرش را بوسید.
اهواز - فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان به رسم احترام بر دستان پدر شهید محمد قنبری بوسه زد.
منابع عراقی ادعا کردند که پیام ایران مثبت بوده است و پاسخ عبدالفتاح سیسی در این خصوص نیز مثبت بوده است.
هواداران استقلال امیدوار هستند که مهدی قایدی با درخشش دوباره در رقابت های جام حذفی، عامل قهرمانی این تیم لقب بگیرد.
دیدار امشب میلان و اینتر در نیمه نهایی چمپیونزلیگ و شرایط باشگاه ناپولی، تیتر اصلی روزنامه‌های ایتالیا را به خود اختصاص داده است.
رئال مادرید بعد از اینکه از حملات سنگین سیتی جان سالم به در برد توانست در دقیقه 36 توسط وینیسیوس جونیور اولین گل بازی را بزند.
قابی جذاب و به یاد ماندنی از سعید صادقی و کریم باقری در دربی حساس صدم ثبت شده است.
خوشحالی مشترک ساپینتو و قایدی خیلی زود به حواشی مخابره شده از اراک پایان داد.
برخی رسانه‌ها از تعلیق مدیر پخش شبکه نسیم، برخورد با مسئول بازبینی (و بازبین) شبکه و تغییر تهیه‌کننده برنامه خبر داده‌اند که البته این اقدامات توبیخی، تاکنون به تایید رسمی مسئولان شبکه یا معاونت سیما نرسیده است.
میلاد سرلک با شروع نیمه دوم دیدار ایران برابر کنیا یکی از 4 بازیکن تعویضی امیر قلعه‌نویی بود.
سیده ملک‌خاتون نخستین زنی است که پس از استقرار اسلام در ایران و مقارن عهد حکیم ابوعلی سینا به حکومت رسید. به عبارت دیگر، او نخستین زن فرمانروای ایرانی بوده است.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، با بوسه‌ای که بر لوگوی این تیم زد آتش خشم اتلتیکو مادرید و هوادارانش را شعله‌ور کرد.
مهدی مهدی‌پور معتقد است تصمیم داور در صحنه برخورد سعید مهری و حکیم نصاری اشتباه بوده است.
اشرف حکیمی مورد توجه ترین بازیکن مراکش شگفتی‌ساز در جام جهانی قطر بوده است.
تصویری گرافیتی از بوسه مادر اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش پس از بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روی دیواری در بارسلون اسپانیا کشیده شده است. اشرف حکیمی پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل بلژیک در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر، لحظه‌ای احساسی خلق کرد. بعد از پیروزی ارزشمند ۲-۰ مراکش مقابل بلژیک، ستاره این تیم اشرف حکیمی به سمت سکو‌های هواداران رفت و مادرش را در آغوش کشید. بوسه او بر پیشانی مادرش از چشم عکاسان حاضر در استادیوم الثمامه دور نماند و لحظاتی فوق‌العاده احساسی برای مردم مراکش در قطر ثبت شد.
خبرگزاری میزان نوشت: متهم صیدی همراه خود سلاح گرم داشته و تیراندازی هم کرده است. همچنین این پرونده همچنان مفتوح بوده و حکمی در خصوص آن صادر نشده است
عقب‌گیر تیم ملی فوتسال پس از ثبت نخستین گل خود برای ایران در جام ملت‌ها آن را تقدیم به مردم ایران کرد.
پرونده‌هایی که به ما گفته‌اند نه اثبات شده و نه قرار یا حکمی خورده است. به نظر سازمان بازرسی بوده یک بار هم منع تعقیب خورده و بار دیگر در حال رسیدگی است.
رییس جدید فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب خود به میرشاد ماجدی و عزیز محمدی خسته نباشید گفت.
اخلاص حكیمی در دفاع از مكتب اهل‌بیت(ع) و حقوق محرومان و مستضعفان جامعه، به حدّی بوده كه تا كنون هیچ جایزه‌ای را از هیچ ارگانی نپذیرفته و به برگزاری هیچ آیینی در تجلیل از او و آثارش، رضایت نداده است. واژه‌واژه آثار او، بوی حماسه و خون می‌دهد؛ حماسه‌ی آزادی و برابری، راستی و فرزانگی، توحید و یگانگی، عدالت و جاودانگی‎.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ