مدیرعامل ایرانسل با تشریح تأثیر سهم اقتصاد دیجیتال در اقتصاد جهان گفت: با رشد همه جانبه فناوری‌های دیجیتال، تغییر آشکاری در بین بازیگران اصلی بازارهای جهانی به وجود آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین وزیر در امور ارتباطات از مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پیرامون اختصاص باندهای فرکانس به اپراتورهای ارتباطی برای پوشش نسل پنجم تلفن همراه در سراسر کشور خبر داد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: با اهدای پروانه‌های خدمات ارتباطی به هفت اپراتور، اپراتورها می‌توانند خدمات یکپارچه شبکه ارائه کنند و این پروانه‌ها تا سال ۱۴۱۰ دارد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طی روزهای آینده بسته‌های ویژه اربعین توسط اپراتورها معرفی خواهد شد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برنامه برای معرفی برترین اپراتورهای ثابت و سیار براساس شاخص‌های کیفی مختلف خبر داد.
در دومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تحول دیجیتال سازمانی»، «بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع»، «مدل ذهنی» و «مسیر یادگیری برنامه‌نویسی» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و رویدادهای الکام تاکز با موضوع «تحول دیجیتال» و «متاورس»، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن ۸و۹ برگزار شد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات از راه اندازی اپراتورهای خدمات امنیتی در کشور خبر داد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: رتبه بندی کیفی اپراتورها به زودی اعلام می‌شود.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی‌ویک‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح تأثیر سهم اقتصاد دیجیتال در اقتصاد جهان تأکید کرد: با رشد همه جانبه فناوری‌های دیجیتال، تغییر آشکاری در بین بازیگران اصلی بازارهای جهانی به وجود آمده است. در سال‌های نه چندان دور، اقتصاد به شدت تحت تأثیر صنایع دیگری بود، اما اکنون شرکت‌های دیجیتال سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، که این امر منجر به رشد و پیشرفت اقتصاد دیجیتال شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در حال بررسی است؛ در پی افزایش هزینه‌ها اپراتورها پیشنهادهایی در این باره مطرح کردند که درباره آن اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رایزنی با وزارت صمت و امور خارجه برای فعال سازی تماس تصویری خبر داد و گفت: امکان ارتباط روی اپراتورها فراهم شده است.
شواهد نشان از آن دارد که هرگونه بروکراسی و تاخیر در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، رگولاتوری و فراهم‌آوری زیرساخت‌ها و مقدمات گسترش هوش مصنوعی در کشور، تنها به کندی بهره‌برداری از این فناوری منجر نشده و منجر به عقب‌ماندگی‌های گسترده در حوزه‌های متعدد اقتصادی، اجتماعی و ... نیز خواهد شد.
شرکت ارتباطات زیرساخت از تمهیدات ویژه در راستای سرویس دهی مطلوب به مشتریان و اپراتورها در ایام نوروز خبر داد.
طی ماه‌های گذشته اختلالاتی در اینترنت کشور مشاهده شد و شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عذرخواهی کرد اما اواخر هفته جاری، بار دیگر این اختلال رخ داد و وزیر ارتباطات با رد حمله سایبری گفت که این اختلال به دلیل بروز مشکل در زیرساخت یکی از اپراتورها رخ داده است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شبهات درباره نامه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به این سازمان در خصوص خسارات ناشی از محدودیت اینترنت در ترافیک بین الملل پاسخ داد.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کرد مقوله مهم بازبینی پهنای باند فرکانسی اپراتورها را در دستورکار قرار دهد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: تاکنون ۹ دارنده پروانه ارایه خدمات ارتباطاتی با ارایه درخواست، برای مشارکت در پروژه ملی فیبرنوری با رگولاتوری تفاهم نامه امضاء کرده اند.
عدم دسترسی به اکسکوینو در برخی اپراتورها
عیسی زارع‌پور گفت: طی یک‌ماه گذشته اینترنت هیچ زمانی سراسری قطع نشد. حتما اپراتور این ضرری که به مشترکین وارد شده است را جبران خواهد کرد. به غیر از دو اپراتور عمده محدودیت ها برداشته شده.
عیسی زارع‌پور گفت: طی یک‌ماه گذشته اینترنت هیچ زمانی سراسری قطع نشد. حتما اپراتور این ضرری که به مشترکین وارد شده است را جبران خواهد کرد. به غیر از دو اپراتور عمده محدودیت ها برداشته شده.
مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: حجم بسته‌های اینترنت اپراتورها در قالب بازدیدها و بازرسی‌های دوره‌ای و همچنین نظارت بر خط پایش می‌شود.
مدیرکل دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت گفت: اختلالات چند روز اخیر در ارسال پیامک‌های رجیستری رفع شده است و اپراتورها نگران پرداخت هزینه‌های خود نباشند.
لیست مذکور، آخرین لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی به وزارت ارتباطات است و پس از پایان مهلت مقرر، اسامی خبرنگاران متقاضی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فعال‌سازی اینترنت به اپراتورها ارسال می‌شود.
از چند روز قبل کاربران فضای مجازی اعلام کردند، اپراتور‌های همراه کشور پیامک‌های کد تایید برای ورود به پلتفرم‌های خارجی مانند تلگرام، اینستاگرام و... را مسدود کرده‌اند.
محسن دهنوی نماینده تهران: اپراتورها رفتار متناقض دارند؛ از طرفی می‌گویند پول نداریم و باید تعرفه ها را گران کنیم از طرفی دیگر گزارش می رسد که در اپراتور خرج های غیرضروری با رقم های بالا می‌شود. نگرانیم دولت و اپراتورها بزودی صنعت ارتباطات کشور را به صنعت خودروسازی دیگری تبدیل کنند تا مردم حسرت اینترنت سایر کشورها را داشته باشند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ