مدیرکل دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت گفت: اختلالات چند روز اخیر در ارسال پیامک‌های رجیستری رفع شده است و اپراتورها نگران پرداخت هزینه‌های خود نباشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت ارتباطات زیرساخت از پایداری ارتباطات و رفع اختلال مرکز تبادل داخل خبر داد.
یکی از مهم‌ترین کشمکش‌ها میان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، ماجرای مشهور به فعالان محیط‌زیستی بود. بهمن ۱۳۹۶ بود که هفت فعال محیط‌زیستی بازداشت شدند؛ در ابتدای کار از نهاد بازداشت‌کننده خبری در دست نبود، اما پس از مدتی معلوم شد که آن نهاد، سازمان اطلاعات سپاه است. در همان زمستان بازداشت‌ها ادامه یافتند و تعداد دیگری از این فعالان توسط اطلاعات سپاه بازداشت شدند.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نوشت: «پیرو نامه‌ام، با تشکر از حسن نظر آقای رییس‌جمهور که موضوع بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی به دستور کار «کارگروه ⁧اقتصاد دیجیتال⁩ دولت» تبدیل شد. ‏مردم و کسب و کار‌ها منتظر تصمیمات عاجل این کارگروه برای رفع مشکل اختلالات اینترنتی و فراهم کردن دسترسی عمومی به اینترنت آزاد هستند.»
رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: در هفته‌های اخیر، صادرات تمام کالاهای دارای مجوز به عراق انجام شده و تنها در انتقال ارز مشکلاتی به‌وجود آمده که به‌زودی رفع خواهد شد.
اینکه گفتم فیلتر و رفع فیلتر در حوزه اختیارات من نیست به این علت است که قانون جرائم رایانه‌ای درخصوص فیلتر و رفع فیلتر، سازوکاری تعریف کرده است. دولت در این کارگروه اکثریت نیست و اختیارات آقای رئیس‌جمهور هم در حد نمایندگانی است که در این کارگروه حضور دارند
سرپرست سازمان امور اراضی کشور گفت: رفع تداخلات و کاداستر اراضی کشاورزی اولویت سازمان امور اراضی است چون هم اختلافات کشاورزان حل و هم و اراضی کشاورزی سنددار می‌شود.
طی روز‌های گذشته نشانه‌ها حاکی از آن است که تغییری در مواضع ایران در قبال برجام رخ داده است. کمال خرازی در نشست گفتگو‌های تهران سخن از رفع همه اختلافات برجامی به میان آورد و اعلام کرد که تنها مسئله پادمان و اختلافات با آژانس باقی مانده است.
رئیس جمهور چین تاکید کرد که واشنگتن و پکن باید در مسیر ثبات روابط گام بردارند.
زیدآبادی نوشت: تمام نیرو‌های سیاسی و اجتماعی در ایران چه در داخل حکومت و چه خارج از آن، باید آمادۀ به‌کارگیری شیوه‌های فرهنگی و متمدنانه برای رفع اختلافات خود به قصد دستیابی به توافق شوند. بدیل این شیوه، دیگر حکم‌فرما کردن سکوتی قبرستانی از راه اعمال زور یا نفی و انکار دیگری نیست.
وزارت ارتباطات می گوید که اختلال ارسال پیامک‌ها برای سرویس‌های پیامک کوتاه که با دستور قضائی اعمال شده بود، برطرف شد.
رفع اختلالات ارسال پیامک رجیستری موبایل، معافیت واردات طلا، پلاتین و نقره خام از مالیات، کاهش انحصار در تولید خودرو تا ۱۴۰۴و حضور هیأت تجاری روسی در ایران از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در سخنانی گفت که اختلافات در مذاکرات رفع تحریم‌ها با ایران هنوز باقی است.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پیامی دوستانه خطاب به مصر و مردم این کشور، خواستار رفع اختلافات میان آنکارا و قاهره شد.
شب گذشته دسترسی به پلتفرم اینستاگرام برای کاربران با مشکل مواجه شده بود، این اختلال که به گفته شرکت زیرساخت به دلیل اختلال در لینک‌های ارتباطی شمال کشور بود، با جایگزینی ظرفیت‌های پشتیبان در شب گذشته رفع شده است.
براساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلال مسیرهای ارتباطی شمال کشور که منجر به ایجاد مشکل در تامین ترافیک برخی پلتفرم های خارجی شده بود، رفع شد.
زردچوبه یکی از ادویه‌های پرکاربرد در دنیای آشپزی است که در طب سنتی خواص بسیاری برای آن ذکر شده است که از میان آن‌ها می‌توان به رفع اختلالات کبدی، درد مفاصل و برطرف کردن مشکلات قاعدگی بانوان اشاره کرد.
رئیس‌جمهور درباره رفع اختلالات اخیر اینترنت، گفت: وزارت ارتباطات با دقت مواردی از این دست را پیگیری کند تا خللی در فعالیت کسب‌وکارهایی که در بستر فضای مجازی، جریان دارد ایجاد نشود.
رئیس‌جمهور درباره رفع اختلالات اخیر اینترنت، گفت: وزارت ارتباطات با دقت مواردی از این دست را پیگیری کند تا خللی در فعالیت کسب‌وکارهایی که در بستر فضای مجازی، جریان دارد ایجاد نشود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۵۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶۸ تن از ایشان وخیم است.
محمد رضا بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تشریح وضعیت موجود، پیش بینی از زمان رفع اختلال را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ