وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رایزنی با وزارت صمت و امور خارجه برای فعال سازی تماس تصویری خبر داد و گفت: امکان ارتباط روی اپراتورها فراهم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در ملاقات با «لیو جیان چائو» وزیر امور بین الملل حزب حاکم چین، با وی در خصوص راه های گسترش روابط و اجرای توافق های میان دو کشور گفتگو کرد.
رئیس فراکسیون هوش مصنوعی و حکمرانی داده‌ها با اشاره به قانون «دوام» گفت: قانون حکمرانی داده به موضوع تکالیف و الزامات نهادها و سازمان های دولتی می‌پردازد.
رئیس مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری آخرین وضعیت و تعداد طرح های کلان و موافقت نامه های مهم با دستگاه ها را تشریح کرد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به مجوز استخدام ۵ هزار نخبه در دستگاه های اجرایی گفت: پرونده ۴۵۰ نفر از نخبگان به مرحله معرفی به دستگاه ها رسیده و ۵۵۰ نفر ارزیابی علمی شان انجام شده است.
رئیسی در جلسه ویژه‌ای که صبح امروز (دوشنبه) به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف تشکیل شده بود، از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ارشاد، قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست تا به تکالیف قانونی خود عمل نمایند.
در جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی آخرین وضعیت اجرای تصمیمات کمیسیون مشترک قبلی و روند اجرایی شدن تفاهمات و قراردادهای منعقد شده بین ایران و چین بررسی شد.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با حضور رئیس بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع آخرین وضعیت اجرای قانون صدور چک در دستور کار کمیسیون قرار داشت.
سوئدی‌ها پس از ۴۲ ماه اعمال شکنجه، به تازگی روش‌های جدیدی از آزار و اذیت را در مورد حمید نوری اجرا کردند. هم سلول کردن نوری با یک زندانی دارای اختلالات روحی و روانی از جمله این اقدامات است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: با اجرای پویش «محله امن» درصدد هستیم تا آخرین وضعیت و مشکلاتی که در بافت‌ فرسوده وجود دارد را از منظر عمرانی، اجتماعی و ... احصا کنیم.
آخرین وضعیت اجرای پروژه ملی فیبر نوری ۲۰ اردیبهشت ماه در کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.
بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه فیبر نوری حاکی از آن است که ۴ استان در صدر پوشش قرار دارند و برای رسیدن به هدف تعیین شده در سال ۱۴۰۴، باید در سال جاری حداقل به پوشش ۱۰ میلیون خانواری رسید.
رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت طرح پلاک سوم گفت: در حال حاضر نرم‌افزار آماده است و حتی چیپ هم خریداری شده است.
سرمدی یادآور شد: همچنین در صورت تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، به شورای نگهبان ارسال می شود که بعد از تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون شده و دولت باید آیین نامه اجرایی آن را نوشته و آن را اجرا کند.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۹۰ درصد دستگاه ها حساب واحد خزانه را اجرا کرده اند و از این پس دریافت هرگونه خدمت از خزانه داری کل منوط به اجرای این قانون است، مزایای اجرای این طرح را تشریح کرد.
مهلت شرکت در فراخوان حمایت از سکوهای اقتصاد دیجیتال که به دنبال تصویب آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال منتشر شد، پایان یافت و هم اکنون روند ارزیابی سکوها آغاز شده است.
کادر اجرایی تیم ملی ایران آخرین وضعیت مصدومیت دروازه بان تیم ملی ایران را تشریح کرد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت‌های ممیزه رتبه بندی برای تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق در خصوص آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه پایدار سازی دائم گود فاز دوم برج میلاد، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه که عملیات اجرایی آن به صورت شبانه روزی ادامه دارد به ۳۵ درصد رسیده است.
معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه در اجرای این طرح رسیدگی‌های لازم به تمام مدارس دولتی شهر تهران انجام شده است، درباره آخرین وضعیت ایمنی مدارس تهران برابر ارزیابی‌های انجام شده اظهارکرد: حدود ۳۰درصد مدارس شهر تهران وضعیتی با رنگ قرمز دارند، حدود ۵۰ درصد مدارس در وضعیت زرد بوده و تنها ۲۰ درصد مدارس دارای وضعیت سبز هستند.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره منابع مالی قطعه دوم آزادراه تهران‌-شمال، اظهار کرد: به منظور اتمام عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران- شمال ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که مقرر شده بخشی از این اعتبار از محل تهاتر اراضی مازاد دولت یا سایر ظرفیت‌های مشخص‌شده در قانون و بودجه بهره گرفته شود.
ز نگاه ایران تا روز «آغاز توافق» می‌بایست تمام مسائل پادمانی حل‌وفصل شود. در این چارچوب آژانس و ایران یک ماه یا اندکی بیشتر احتمالا زمان خواهند داشت این مسائل را میان خود حل کنند؛ در غیر این صورت رویکرد قطعی ایران عدم بازگشت به توافق یا در ایدئال‌ترین وضعیت، عدم اجرایی برخی تعهدات است.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت: پرونده هاشمی تحت رسیدگی قرار دارد. این فرد دو پرونده یکی در اجرای احکام و دیگری در حال رسیدگی دارد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای حکم اعدام احمدرضا جلالی و مبادله این شخص با حمید نوری، اظهار کرد: فرآیند رسیدگی به اتهامات احمدرضا جلالی به پایان رسیده و در خصوص این شخص حکم شرعی و قانونی از دادگاه صالح صادر شده است.
وزیر اقتصاد گفت: در سال ۱۴۰۱ با لحاظ  مشکلات فعلی اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی طی بخشنامه‌ای از فعالان اقتصادی می‌خواهیم به شکل پیش‌دستانه دستگاه پز و حساب تجاری خود را معرفی کنند تا محاسبه و اخذ مالیاتشان دقیق و عادلانه‌تر انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ