هنوز وقتش نرسیده ۲-۲ برگ از برنامه ۷۰۰۰ صفحه ای تان را رونمایی کنید و اقتصاددانانی را که گفتید به خط کرده اید به کاربگیرید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسیح مهاجری نوشت: توصیه ما اینست که آقای رئیس‌ جمهور گزارش دو سالگی دولت خود را با حضور خبرنگاران آزاد به مردم بدهد تا هم مردم احساس کنند با گزارش واقعی مواجه هستند و هم خود رئیس‌ جمهور از مزایای پاسخ دادن به سؤال‌های واقعی برخاسته از متن مردم برخوردار شود. این روش قطعاً به مردمی ‌سازی دولت کمک خواهد کرد.
مسیح مهاجری: اینکه هر دولتی ضعف‌ها را به گردن دولت قبل می‌اندازد و تلاش می‌کند خود را قوی و دلسوز جلوه دهد، برای مردم اصلاً جاذبه ندارد.
محمد مهاجری نوشت: یقین دارم شما هم مثل ما مردم از شنیدن این حرفها خجالت می کشید. لااقل برای حفظ آبروی خودتان توضیح بدهید این افراد را چه کسانی روی جهیزیه دولت گذاشتند و به شما قالب کردند؟
مهاجری درباره قالیباف گفت: او به‌دنبال یک بازی دوگانه است؛ اول اینکه بتواند رئیس مجلس شود و دوم اینکه، از صندلی ریاست مجلس برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ استفاده کند. به همین دلیل، جریان جبهه پایداری، با یک پارادوکس مواجه است، از یک طرف اگر به نفع آقای قالیباف کار کند، عملاً آقای رئیسی را برای انتخابات ۱۴۰۴ ضعیف می‌کند و اگر بخواهد آقای قالیباف را تضعیف کند، به این معنا است که مجبور است به اصولگرایان سنتی و اصولگرایان معتدل میدان بیشتری دهد.
این فعال مطبوعاتی تأکید کرد: من قرائن و شواهدی را می شناسم که نشان می دهد ایشان دست کم برای بعضی از کاندیداهایی که ردصلاحیت شدند نه تنها اقدامی نکردند بلکه هم علاقمند بودند آن افراد ردصلاحیت شوند و در جهت قطعیت تصمیم شورای نگهبان مبنی بر ردصلاحیت آن افراد مایه هم گذاشتند.
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: مشکلات معیشتی و درآمد اندک پزشکان، مهاجرت آنان را افزایش داده است. تعداد زیادی از پزشکان و متخصصان نیز طبابت را رها کرده و به مشاغل دیگر رو آورده‌اند. وضعیت پزشکان جوان وخیم‌تر است و اغلب آنان امکان ازدواج و تأمین مسکن ندارند.
کاش این خبر دروغ باشد و تکذیب شود. اما اگر راست است، مصلحت در لغو برنامه است. هم به آبروریزی‌اش نمی‌ارزد و هم پایگاه اجتماعی رئیس‌جمهور آن را هضم نمی‌کند.
جناب  رئیسی!  اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته.آنها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌بازهایی در اختیار شما قرار می گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
جناب رئیسی! اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته. آن‌ها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌باز‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می‌کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
همین تدبیر اگر درباره اقتصاد تکرار شود و کار را از دولت بگیرند و به اهلش بسپارند آینده روشن‌تر خواهد بود. دولت هم بماند و فیلترینگ‌اش!
هروقت دستگاه ریموت کنترل دولت را از جماعت ⁧پایداریچی⁩ پس بگیرد، آدم حسابی‌ها دورش جمع می‌شوند.
مهاجری گفت: دولت اگر بخواهد اندیشه خود را تغییر دهد به‌طور یقین بالای ۹۰ درصد وزرای فعلی باید تغییر کنند.
محمد مهاجری گفت: اینکه بگوییم معاندین کسانی هستند که دست به سلاح سرد یا گرم بردند یا قتل و غارتی انجام داده‌اند و بقیه فریب‌خورده بودند دردی را دوا نمی‌کند؛ بنابراین این حرف‌های دوپهلو که هدف خاصی ندارد، بیشتر برای راضی کردن بعضی از مدافعان و افرادی که در احزاب و گروه‌های تندرو حضور دارند، زده می‌شود.
محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای در توئیتی به ضرورت استفاده از نیروهای کارآمد در تیم اقتصادی دولت پرداخت.
مهاجری نوشت: خب. فرض کنیم خواص به وظیفه شان عمل نکردند، شما که به وظیفه تان عمل کرده اید چه فایده‌ای برای ملت داشته اید؟
رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کشور گفت: راهنمایان گردشگری کشور ارتباط مستقیمی با گردشگران خارجی دارند. اگر توجه ویژه ای به آنها نشود مهاجرت خواهند کرد. بعد از شیوع کرونا، گردشگری به صفر نزدیک شد.
محمد مهاجری نوشت: سیدمحرومان کم‌کم دارد به این نتیجه می‌رسد که صابونش دیگر کف نمی‌کند، هرچند که حتی بسیاری از رأی‌دهندگانِ به او ماه‌هاست به آن پی برده‌اند.
اگر در این سفر بخاطر متن و حاشیه‌های ناپسندش قبول دارید که"فرق می‌کنه کی وزیرخارجه باشه" تماس بگیرید با سید عباس عراقچی و به همان بارگاهی که الان زائرش است قسمش بدهید که فورا در کسوت وزیرخارجه در جایگاه صدرالوزرا بنشیند.
محمد مهاجری نوشت: اگر قبول دارید که فرق می کنه کی وزیرخارجه باشه تماس بگیرید با سیدعباس عراقچی و قسمش بدهید که فورا در کسوت وزیرخارجه در جایگاه صدرالوزرا بنشیند ، هم شما را نجات دهد، هم دیپلماسی را ، هم برجام را.
مشکل بی‌گفتمانی را با جیغ نمی‌شود حل کرد. اگر دولت رییسی همین را دریابد، سه سال بعد را با کلافگی کمتری طی خواهد کرد.
محمد مهاجری در توئیتی نوشت: آقای رئیسی دل به مدعیان طرفداری از خودتان نبندید که خوش سابقه نیستند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۷۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به رئیسی نوشت: اینکه منتقدان دولتتان را خیرخواه نظام نمی دانید گمراهی است.
یک فعال رسانه‌ای در توئیتی خطاب به رئیسی با هشتگ کوپن نوشت: لطفا دستور فرمایید کسانی که این مطلب را به شما گفته اند، نام این کشورهای اروپایی را اعلام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ