رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کشور گفت: راهنمایان گردشگری کشور ارتباط مستقیمی با گردشگران خارجی دارند. اگر توجه ویژه ای به آنها نشود مهاجرت خواهند کرد. بعد از شیوع کرونا، گردشگری به صفر نزدیک شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضویت در خانه سینما در پی محقق کردن برنامه‌های موجود در اساسنامه انجمن شامل «برنامه‌ریزی برای تامین نیازهای صنفی، آموزش، توسعه و گسترش فعالیت‌ها» بوده است.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: دولت باید شرایطی فراهم کند تا شرکت ملی صنایع پتروشیمی به جایگاه واقعی خود به‌عنوان نهاد سیاست‌گذار این صنعت دست یابد.
دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان جوجه یک‌روزه گفت: قیمت واقعی جوجه یک روزه از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان بر اساس نژاد (سویه)، جنس و سن جوجه متفاوت است.
رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران درباره تغییراتی که در سطح روابط توریستی ایران با دیگر کشور‌های عربی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: یقینا پس از عادی شدن روابط ایران و عربستان، دیگر کشور‌های عربی که روابطشان را با ایران به سطح ضعیفی رسانده بودند، به سرعت به حالت قبل بازمی‌گردند و به نظر می‌رسد این فرایند چندان زمان‌بر نباشد.
اهواز - رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان ضمن تشریح دلایل کمبود و گرانی مرغ در خوزستان، یکی از علل آن را کم بودن تولید نسبت به تقاضای مرغ در استان دانست.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار قند و شکر به انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر کشور خبر داد.
انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر همانگونه که پیشتر در اطلاعیه 20 آذر خود اعلام کرده است، امسال از برگزاری جشن سالیانه صرف نظر کرده اما تقدیر از هیأت داوران و برگزیدگان این دوره را به زودی و به شیوه مقتضی انجام خواهد داد.
دبیر انجمن صنفی جوجه یک روزه گفت: ۱۵ میلیون تخم مرغ نطفه دار که برای جوجه ریزی در نظر گرفته شده بود برای تعدیل مازاد از گردونه تولید خارج شده و به مصارف دیگر رسید.
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران گفت: با از سرگرفتن تولید استایرن در پتروشیمی ها قیمت یونولیت کاهش پیدا کرده و به نصف رسیده است.
انجمن صنفی روزنامه‌نگاران اعلام کرد: از ۳۵ روزنامه‌نگاری که در آخرین اطلاعیه‌ی کمیته و هیئت اجرایی پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی به اسامی آن‌ها اشاره شده بود، ۸ روزنامه‌نگار به قیدِ وثیقه آزاد شده‌اند.
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: در شرایط فعلاً پتروشیمی‌ها نه کمبود گاز دارند و نه محدودیت استفاده گاز ابلاغ نشده است.
انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران امروز ـ شنبه ـ ۵ آذر ماه با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح آخرین وضعیت عکاسان بازداشت شده پرداخته است.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: کشورهای همسایه، به ویژه عراق و افغانستان، مهم‌ترین بازارهای صادراتی لوازم خانگی است.
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران گفت: خوشبختانه مشکلی برای واردات ارز به کشور نداشته ایم به همین دلیل پول بلوکه شده در کشور های مقصد وجود ندارد.
دبیر کل انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت پتروشیمی از فروش ۷ میلیارد دلاری انواع محصولات پتروشیمی خبرداد و گفت: تا ۲۲ آبان ماه بیش از ۹ میلیارد دلار ارز به سامانه نیما تزریق شد.
دبیر کل انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت پتروشیمی از فروش ۷ میلیارد دلاری انواع محصولات پتروشیمی خبرداد و گفت: تا ۱۴۰۴ تولید پتروشیمی ها به ۱۴۹ میلیون تن در سال خواهد رسید.
دبیر کل انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت پتروشیمی از فروش ۷ میلیون دلاری انواع محصولات پتروشیمی خبرداد و گفت: تا ۱۴۰۱ تولید پتروشیمی ها به ۱۴۹ میلیون تن در سال خواهد رسید.
انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، در واکنش به بیانیه‌ی دو نهاد اطلاعاتی که در آن اتهاماتی به الهه محمدی و نیلوفر حامدی نسبت داده شده بود، بیانیه‌ای صادر کرد.
انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی در اطلاعیه ای اعلام کرد:بیش از یک ماه از بازداشت تعدادی از عکاسان مطبوعاتی می‌گذرد. انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در راستای وظیفه خود در جهت پیگیری وضعیت همکاران خود، لازم می‌داند که آخرین شرایط این همکاران و اقدامات انجام‌شده تاکنون را به اطلاع اعضای انجمن و جامعه عکاسی ایران برساند.
رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گفت: از ۹۰۰ لکوموتیو موجود در کشور هم اکنون ۴۵۰ لکوموتیو متوقف است.
رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط خودرو، در نامه‌ای به رئیس جمهور طرح وزارت صمت را مغایر قانون ساماندهی صنعت خودرو توصیف کرده و تبعات آن را برای جامعه فعالان این صنعت بیکاری و تعطیلی عنوان نمود.
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه می‌گوید در هفته‌های گذشته با کاهش تقاضای جامعه برای خرید مرغ، فعالان این صنعت با ضرر و زیان گسترده مواجه شده‌اند.
دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی
متاسفیم که اعلام کنیم، این نوع بداخلاقی‌ها و ایجاد ناامنی‌هاى روانی و حتی تهدید و برخورد فیزیکی در پشت صحنه تولید صنعت فیلم ایران، برای نخستین بار نیست که اتفاق مى‌افتد و برای ریشه‌کن کردن این رویه غیر انسانی، برخورد ریشه‌ای، جدی و هماهنگی‌های بیناصنفی نیاز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ