وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
رسانه های رسمی رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به سه دانشگاه معتبر در اراضی اشغالی و از دسترس خارج شدن وب سایت های آنها خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی درباره احتمال احیای روابط ایران و مصر با وجود برخی اختلافات دو کشور درباره مسائل مختلف از جمله فلسطین هشدار دادند.
رسانه های صهیونیست از رزمایش گسترده روز یکشنبه این رژیم از بیم تشدید مقاومت فلسطینی ها بویژه طی ماه مبارک رمضان خبر دادند.
یک تحلیلگر صهیونیست درباره احتمال آغاز درگیری جدید نظامی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه نوار غزه هشدار داد.
یک نهاد حقوقی فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی بیش از ۷۰۰ بار حقوق خبرنگاران و رسانه های فلسطین را نقض کرده است.
رسانه های عبری از موافقت رژیم صهیونیستی تحت فشارهای آمریکا با تأمین مالی ارسال «مواد راهبردی» به اوکراین خبر دادند اما به علت جلوگیری از خشم روسیه از افشای ماهیت این مواد خودداری کردند.
رسانه های عبری از مانور جدید نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان، خبر دادند.
رسانه های صهیونیست از رزمایش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی که تا پنج شنبه ادامه خواهد یافت، خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش۹۷ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش۸۰ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش ۷۰ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش ۶۰ درصد آراء، حزب لیکود همچنان پیشتاز است.
رسانه های صهیونیست بر اساس نتایج اولیه، از پیشتازی ائتلاف راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست این رژیم خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که تل آویو پس از انتخاب لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل یک متحد را در این کشور از دست داده است.
به اذعان رسانه های صهیونیستی، مزیت اصلی پهپاد «شاهد» قدرت آن در گمراه کردن سامانه های دفاعی و قابلیت به پرواز درآمدن در دسته های چندتایی است.
رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که عدم استخراج گاز از میدان کاریش به دلایل فنی نیست، بلکه تهدید نصرالله بر رژیم صهیونیستی تأثیر گذاشته است.
رسانه های فلسطینی از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع کارخانه ای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
رسانه های فلسطینی از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع کارخانه ای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
قم- سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیم صهیونیستی و تبیین ماهیت حقیقی و خطرهای آن برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی باید یکی از مهم‌ترین مباحث رسانه‌ای گفتمان انقلاب و رسانه‌های انقلابی باشد.
رسانه های فلسطینی از ادامه اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در قدس اشغالی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ