رسانه های صهیونیست از رزمایش گسترده روز یکشنبه این رژیم از بیم تشدید مقاومت فلسطینی ها بویژه طی ماه مبارک رمضان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران سران آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در اجلاس کمپ دیوید در ایالت مریلند در توافقی متعهد شدند رزمایش دریایی مشترک سالانه را در حوزه‌های مختلف برگزار کنند.
بنا به اعلام یک رسانه ژاپنی، آمریکا، ژاپن و استرالیا رزمایش دریایی مشترکی را در دریای چین جنوبی برگزار می‌کنند.
ناوهای روسی و چینی اقدام به گشت زنی مشترک در اقیانوس آرام کردند.
وزیر دفاع یمن در جریان حضور در مانور نظامی گسترده نیروهای مسلح این کشور تاکید کرد که استعمارگران آمریکایی و انگلیسی دَم از صلح در یمن می‌زنند اما عملاً برای شکست صلح اقدام می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که  نیروهای ناوگان اقیانوس آرام رزمایش دریایی در آب های دریای ژاپن و دریای اختسک را آغاز کرد.
رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به توانمندی موشک‌های نقطه‌زن اسرارآمیز حزب الله از تنوع تاکتیکی پیشرفته و ادوات گسترده نیروهای نظامی حزب الله در مانور اخیر به مقامات صهیونیستی هشدار دادند.
آمریکا و کره‌جنوبی قرار است به زودی رزمایش نظامی مشترکی را در ابعاد گسترده برگزار کنند.
فیلیپین و آمریکا امروز رزمایش نظامی مشترک و گسترده ای را آغاز کردند؛ تمرین های نظامی ۳ هفته ای که هشدار چین را در پی داشت.
آمریکا امروز رزمایش دریایی بزرگی را با مشارکت هم پیمانانش در منطقه شروع کرده است که دامنه آن بسیار گسترده است.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین امروز چهارشنبه از برگزاری رزمایش نظامی گسترده «الرکن الشدید ۳» در شمال نوار غزه با حضور رزمندگان زبده خبر داد.
ایالات متحده یک بمب‌افکن فراصوت را بر فراز آسمان همپیمان خود کره جنوبی به پرواز درخواهد آورد و این بخشی از یک رزمایش هوایی ترکیبی گسترده می‌شود که شامل صد‌ها جنگنده است.
آزمایش موشکی کره شمالی در حالی انجام شده است که آمریکا و کره جنوبی مشغول برگزاری یک رزمایش هوایی گسترده در شبه جزیره کره هستند.
نخستین رزمایش مشترک هوایی گسترده کره جنوبی و آمریکا در پنج ماه اخیر، با حضور بیش از ۲۴۰ جنگنده آغاز شد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروی دریایی کره‌جنوبی رزمایش‌های نظامی گسترده‌ای را در دریای زرد آغاز کرده است.
برای نخستین بار در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نزاجا اجرای عملیات متحرک شبانه با حضور گسترده بالگردهای هوانیروز صورت گرفت.
پرواز گسترده و هماهنگ بالگردها، تیراندازی شبانه، اجرای عملیات متحرک هوایی تیم‌های واکنش سریع ویژه ۶۵ در کمترین زمان ممکن از جمله اقدامات رزمایش ۱۴۰۱ نزاجا بود.
دریادار موسوی تاکید کرد که در این رزمایش، از پهپادهای انهدامی آرش استفاده ویژه‌ای شده و این پهپادها اهداف دریایی و زمینی خود را به صورت گسترده و با موفقیت منهدم کردند.
فرمانده کل ارتش برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ارتش در گستره کشور را مایه دلگرمی و خشنودی ملت ایران و دوستان جمهوری اسلامی ایران و عصبانیت دشمنان دانست.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است و امروز با انهدام هدفهای مختلف پیگیری شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است.
همزمان با آغاز هفته دولت، رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش و با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور آغاز شد. در این رزمایش پهپاد‌های جدید که توسط ارتش و صنایع وزارت دفاع با همکاری دانش بنیان‌ها تولید شده است مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در گستره جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
وزارت خارجه تایوان مدعی شد که هدف چین از انجام رزمایش گسترده نظامی در اطراف این جزیره، آماده‌سازی برای حمله به تایوان است.
منابع چینی از رزمایش ارتش این کشور در اطراف تایوان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ