انتشار خبر ملاقات ژوزه مورینیو با دو دستیار ایجنتش، ژرژ مندس، باعث نگرانی هواداران رم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای موندودپورتیوو، ژوائو فلیکس هیچ راهی برای فسخ با اتلتیکو ندارد و باید برای جدایی با باشگاه مادریدی به توافق مشترک برسد.
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
دالی بلیند پس از یک نیم فصل بازی در بایرن و جدایی از این باشگاه، قصد دارد فصل بعد برای خیرونا بازی کند.
قرارداد عارف غلامی با باشگاه استقلال تمدید نشد تا راه این دو به طور رسمی از یکدیگر جدا شود.
راه حل به این سادگی نیست که پاری سن ژرمن برای فروش مهاجم 200 میلیون دلار درخواست کند. این بازیکن باید عملیاتی را بپذیرد که در آن 150 میلیونی که تا ژوئن 2024 قرار بود کسب کند را از دست ندهد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید جدایی ناگهانی کریم بنزما در برنامه‌ رئال مادرید برای جذب مهاجم تغییر مهمی ایجاد کرده و باشگاه اسپانیایی حالا به دنبال به خدمت گرفتن هری کین است.
مدیران یوونتوس پس از پایان فصل جاری شرایط ادامه همکاری با مکس آلگری، سرمربی این تیم، را بررسی خواهند کرد.
هری مگوایر، مدافع باتجربه و انگلیسی، در حال بررسی موقعیت آینده خود در منچستریونایتد است.
روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد که سرخیو راموس تصمیم نهایی خود را برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن به سران باشگاه اعلام کرده است.
در ماه‌های اخیر، اخبار متفاوتی درباره انتقال مهدی طارمی به باشگاهی جدید در لیگی معتبر شنیده می‌شد، اما با پایان نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ نداد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: جهان غرب با فرهنگ جاهلیت مدرن خود می‌خواهد با فرهنگ نورانی قرآن مقابله کند که به جایی نخواهد رسید.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز به خبر جدایی سرمربی این تیم واکنش نشان داد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید اتفاقات اخیر چاره‌ای جز فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با این باشگاه باقی نگذاشته بود.
ریکاردو ساپینتو از باشگاه خواسته خبر مربوط به جدایی بازیکنان را رد کند و اینکه او هیچ بازیکنی را در لیست فروش تیم قرار نداده و با این بازیکنان به کار ادامه خواهد داد.
بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در مسیر جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.
فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان بیان کرد: ترس از مدرسه می‌تواند از بخش خاصی از مدرسه، عملکرد تحصیلی، محیط مدرسه یا در اثر تجربه اتفاق‌های ناخوشایند، مانند آزار دیدن از دوستان در مدرسه یا مشکلاتی در مسیر خانه تا مدرسه باشد، در این موارد پی بردن به علت هراس، برای مداخلات درمانی ضرورت دارد.
باشگاه پرسپولیس اقدام درستی انجام داده و پول قرارداد لوکادیا را سر موعد مقرر و حتی زودتر پرداخت می‌کند تا در ادامه راه با جدایی این مهاجم هلندی یا مشکلات جدی‌تر مواجه نشود.
ماریانو دیاز، مهاجم اسپانیایی تصمیم گرفته رئال مادرید را به صورت رایگان ترک کند، اما این باشگاه قصد دارد این بازیکن 29 ساله را بفروشد.
با توجه به اعلام رضایت یحیی گل محمدی برای جدایی شرزود تمیروف، با نظر سرمربی سرخپوشان این تیم به زودی مذاکره با یک گزینه دیگر را در دستور کار قرار خواهد داد.
فاینورد می‌داند که انتقال جهانبخش حتی به صورت قرضی به تیم اوترخت، می‌تواند راه حل خوبی برای همه طرف‌های این ماجرا ارائه کند.
یک باشگاه برزیلی از جدایی مدافع مرکزی تیمش به مقصد تیمی ایرانی خبر داد.
راه های فرار دریافت مالیات و عوارض آزادراه توسط حاکمیت به فوریت بسته می شود اما جایی که مسئله درآمد مالی دولت، محور نیست و مسئله اصلی حفاظت از داده های مردمی است، دغدغه ای وجود ندارد.
به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان، با حضور ۳۱۳ نفر از فرزندان کارکنان گروه خودروسازی سایپا سرود "سلام فرمانده" به صورت جمع خوانی در حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا در شرکت زامیاد اجرا شد.
تنها راه جدایی نکونام از فولاد؛ بند فسخ میلیاردی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ