نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: جهان غرب با فرهنگ جاهلیت مدرن خود می‌خواهد با فرهنگ نورانی قرآن مقابله کند که به جایی نخواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌های رسانه‌ای مرتبا از ثبت رکوردهای بالای دما در کشورهای مختلف جهان و چندین آتش سوزی جنگلی از جمله در کشورهای اسپانیا، ترکیه و آمریکا به دلیل گرمای شدید منتشر می‌کنند.
سیاست‌های توسعه طلبانه غرب برای حفظ و احیای جهان تک قطبی و تشدید رقابت‌های جهانی با رویکردهای نظامی و امنیتی، اهمیت و حساسیت عضویت و نقش آفرینی سازمان شانگ‌های را چندین برابر کرده است.
تلاش برای تقلیل اقدام موهن آتش زدن قرآن کریم در سوئد به عنوان یکی از مصادیق و نمونه های آزادی بیان و مسائل فردی، نمی تواند ابعاد سیاه و پلید این رفتار را توجیه کند.
در نظم جدید دیگر آمریکا و غرب تنها وضع کنندگان قانون نیستند؛ بلکه قطب‌های متکثر قدرت در مناطق مختلف جهان، اقدام به ایجاد نظم سیاسی، اقتصادی و نظامی متمایز از دیگران می‌کنند.
علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید و در معانی آن تدبر کنید، برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر (ص) هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم، زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.
میلیون‌ها نفر از سراسر جهان هر هفته بازی، درخشش و واکنش‌های رونالدو در لیگ عربستان را دنبال می‌کنند.
به گفته آریل کوهن کارشناس ارشد بازار انرژی، در طول سال‌گذشته، غرب با اعمال تحریم بر محصولات هیدروکربنی روسیه و کمک نظامی به اوکراین با مسکو مقابله کرد، اما بزرگ‌ترین دموکراسی جهان و یکی از بزرگ‌ترین متحدان ایالات‌متحده آمریکا، یعنی هند در آسیا با آنها همراهی نکرد.
«الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان ضمن هشدار درباره تقابل خطرناک شرق و غرب گفت که پیامدهای این تقابل برای سایر مناطق جهان ملموس خواهد بود.
«الهام علی اف» در جلسه اجلاس گروه تماس وابسته به جنبش غیرمتعهد‌ها درباره مبارزه با کووید ۱۹ که امروز پنج شنبه۹ در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده، اظهار کرد: «نظم نوین جهانی در مرحله تحول است و تمام جهان اکنون شاهد خطرناک‌ترین تقابل شرق و غرق از زمان جنگ سرد است.»
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است، چون این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند.
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: برای دولت سیزدهم روابط با آسیا بسیار اهمیت دارد، زیرا قدرت و ثروت جهان در تحولی تاریخی از غرب به شرق و به خصوص به چین در حال انتقال است.
وزیر خارجه روسیه امروز در نشست کمیسیون «همکاری های بین‌ الملل کمیسیون حزب روسیه متحد» تصریح کرد: غرب حق ندارد ادعای رهبری اخلاقی جهان را داشته باشد.
غرب پس از فروپاشی کمونیسم شوروی مغرور شده بود و بهای آن را در عراق، افغانستان و بحران مالی جهانی (۲۰۰۷-۲۰۰۹) پرداخت کرد. در سال ۲۰۲۲ میلادی غرب که تحت تاثیر پوپولیسم در داخل و رشد خارق العاده چین قرار گرفته بود به چالش کشیده شد و جایگاه خود را پیدا کرد.
«باید توجه داشته باشیم که خیلی زود دیر می شود و به راحتی دیگر نمی توان راه سومی را در حوزه سیاست خارجی تعریف کرد. زیرا از یک سو شما در مقابل خود جهان غرب را قرار داده اید که با رهبری آمریکا و مدیریت اروپا و کنشگری اجرایی اسرائیل در منطقه می‌تواند یک وحدت عملیاتی را شکل دهد و ائتلاف آمریکایی-اروپایی-اسرائیلی در کنار ائتلاف عربی-عبری-غربی قرار می‌گیرد و ایران را در وضعیت سختی قرار می دهد و از سوی دیگر، در داخل منطقه نیز کنشگرانی نظیر عربستان، ترکیه و همچنین اسرائیل را دارید که در پی ایجاد یک وحدت عملیاتی جهت برخورد با ایران هستند.»
معاندان داخلی و خارجی در اعتراضات اخیر بر ضرورت شنیدن صدای مردم تاکید کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد آنها برای شنیدن صدای مردم ایران یک گوش گزینش‌گر دارند و فقط صدای عده‌ای خاص را می‌شنوند.
وزیر خارجه روسیه می گوید اکثر کشورهای جهان به تحریم های ضد روسی غرب پاسخ منفی داده اند.
«امید» این پرنده شگفت‌انگیز هرسال از غرب دریای خزر وارد ایران می‌شود و در تالاب بین‌المللی فریدون‌کنار زمستان‌گذرانی می‌کند. امید در مسیر ۵هزار کیلومتری کوچ از سیبری تا ایران تمامی چربی ذخیره شده زیر پوست خود را از دست می‌دهد و به همین دلیل به‌محض رسیدن به مقصد مهاجرتی خود به تغذیه فراوان نیاز دارد.
وزارت خارجه روسیه صادر نشدن روادید برای نمایندگان خود از سوی آمریکا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
سعودی ها در دفاع از مصوبه اوپک‌پلاس اعلام کرده‌اند کاهش تولید روزانه دو میلیون بشکه نفت خام، در واکنش به افزایش نرخ بهره بانکی در غرب و در راستای ارتقای اقتصاد ضعیف جهانی، رقم خورده است. این اقدام در طولانی‌مدت می‌تواند قیمت طلای سیاه را افزایش داده، تا جایی که حتی در ایالات متحده و برخلاف میل بایدن افزایش چندباره قیمت بنزین را رقم بزند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: بررسی‌ها نشان داد، متهمان پس از سرقت پژو ۲۰۷ برای اعمال مجرمانه به سمت غرب تهران رفته و در آنجا به قصد آدم‌ربایی و اهداف پلید خود به یک زوج جوان حمله‌ور شدند و در حالی که قصد داشتند زن جوان را بربایند با مقاومت آن‌ها فقط توانستند خودروی پژو ۴۰۵ آن‌ها را سرقت کنند، این افراد مالک خودرو را از ناحیه کتف با سلاح سرد مجروح کردند.
رئیس‌جمهور روسیه بار دیگر تأکید کرد: جهان به سوی نظم چندقطبی در حرکت است، اما کشورهایی که به دنبال حفظ سلطه و سیطره خود بر جهان‌اند، مخالف نظم جدید هستند.
رئیس دومای روسیه ضمن اعلام مخالفت با پیشنهاد اروپا مبنی بر اعمال تعیین سقف برای انرژی روسیه، تأکید کرد که دوران قیمومیت غرب بر سایر کشورها به پایان رسیده است.
اکنون میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به سخنان پکن به عنوان منابع اصلی اخبار خود متکی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ