علیرضا یوسفی در دسته +۱۰۹ کیلوگرم، با مهار وزنه ۲۴۶ کیلوگرم به مدال نقره حرکت دوضرب آسیا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتش‌سوزی طبقه فوقانی یک واحد تجاری ۱۶ طبقه در چهار راه طالقانی کرج بدون تلفات جانی اطفا شد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: در این حادثه سه نفر از آتش‌نشان در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.
استاندار لاذقیه اعلام کرد که تیم های آتش نشانی در چند محور، موفق به مهار آتش سوزی جنگلی شده اند.
مشهد ـ مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان و نجاتگران این سازمان برای مهارحریق مهیب سه منزل مسکونی و کارگاه کفاشی در خیابان ۱۷ شهریور این شهر خبر داد.
عقاب جنگی از بزرگترین و قدرتمندترین شکارچیان قاره آفریقا است. طول بال این پرنده باشکوه تا ۲.۶ متر می‌رسد و با وزن ۶ کیلوگرم با پر‌های تیره و تاج متمایز قابل تشخیص است. پر‌های سفید شکم دیگر ویژگی متمایز این شکارچی بی‌نظیر است.
پنجم تیرماه ۱۳۹۷ یکی از روزهای تلخ اما بیادماندنی فوتبال ایران است.
این مارهای عظیم الجثه قطر بدنشان به یک متر و طولشان به بیش از ۱۵ متر می‌رسید و با ابعادی شبیه به اتوبوس یکی از بزرگترین شکارچیان جهان پس از دوران دایناسورها بوده‌اند.
آیت شریفی در مسایقات آسیایی موفق به مهار وزنه ۱۹۷ کیلوگرمی شد و به مدال نقره یک‌ضرب دست یافت.
گروهی از محققان در اتفاقی غیرمنتظره بزرگ‌ترین پیتون برمه‌ای ایالت فلوریدای آمریکا را با وزن تقریباً ۱۰۰ کیلوگرم در منطقه‌ی اورگلیدز پیدا کردند.
وضعیتی غیرمستند از زندگی تنها یوز متولد شده در پروژه احیا که به تاکید تیمارگرش هنوز از ناراحتی گوارشی ناشی از تغذیه نادرست در روز‌های ابتدایی تولد رنج می‌برد، مهارت شکار خرگوش را هم دارد، اما قادر به دریدن شکار نیست، از گوشت قرمز و سفید تغذیه می‌کند و رشدش محسوس است، هرچند نمی‌دانیم یوز آسیایی در طبیعت در این سن چه ابعاد و وزنی دارد؟!
بادام به دلیل داشتن پروتئین و چربی‌های سالم فواید سلامتی شناخته‌ای دارد. بادام همچنین ممکن است موجب تقویت سیری شود، که می‌تواند به مهار گرسنگی و مدیریت سالم وزن کمک کند.
دهدار در جدال با فارس الباخ وزنه‌بردار سرشناس تبعه قطر، در حرکت یکضرب فوق‌العاده‌ ظاهر شد و با مهار صحیح وزنه های 168، 173 و 177 کیلوگرمی صاحب مدال طلا شد، همین وزنه خوب نقره مجموع راهم برایش به ارمغان آورد
نارگیل به دلیل دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های فراوان نظیر سلنیوم و ویتامین‌های‌ای و سی، منبع خوبی برای پیشگیری از انواع سرطان‌هاست همچنین اسید‌های چرب موجود در نارگیل و روغن آن می‌تواند به مهار رشد سلول‌های سرطانی ریه کمک کند.
ماهواره بر سوخت جامد قائم ۱۰۰، ماهواره‌ای است که با سه مرحله سوخت جامد قادر خواهد بود ماهواره‌های با وزن ۸۰ کیلوگرم را در مدار ۵۰۰ کیلومتری از سطح زمین قرار دهد.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
کلینیک مایو ایالات متحده توضیح می‌دهد ماساژ روشی عالی برای کسب آرامش است و حتی به بهبود عضلات دردناک کمک می‌کند. اصطلاح ماساژ به فشار دادن، مالش و حرکات با مهارت بر پوست و بافت‌های ماهیچه‌ای اشاره دارد.
معتمدی با مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرم در یک ضرب و با مهار وزنه ۲۲۳ کیلوگرم در حرکت دو ضرب و با مجمووع ۳۹۰ کیلوگرم، سه مدال طلای حرکت یک ضرب، دو ضرب و مجموع را با اقتدار از آن خود کرد.
در رقابت دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی رسول معتمدی با مهار وزنه‌های ۱۷۷ در یکضرب و ۲۲۳ در دوضرب موفق به کسب مدال طلا شد.
الهام حسینی در دسته ۸۱کیلوگرم وزنه برداری با مهار وزنه ۱۰۰کیلوگرمی مدال طلای یک‌ضرب مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه را کسب کرد.
با شروع حرکت دوضرب رضا بیرانوند وزنه ۱۹۴ کیلوگرمی را انتخاب کرد. وزنه‌ای که با مهار آن هم موفق به کسب مدال طلای دوضرب و هم مدال طلای مجموع (۳۶۱ کیلوگرم) شد.
جوادی که در یک ضرب وزنه ۱۶۳ کیلوگرمی را مهار کرده بود موفق شد در مجموع ۳۶۴ کیلوگرم را برای خودش ثبت کند تا در پایان با یک نقره و دو طلا به کار خودش پایان دهد.
میرمصطفی جوادی با مهار وزنه ۱۶۳ کیلوگرم موفق شد مدال نقره این رقابت‌ها را بر گردن بیاویزد.حسین سلطانی هم به مدال برنز حرکت یکضرب رسید.
ماهواره خیام، تحت حاکمیت و بهره‌برداری جمهوری اسلامی ایران است و از ایستگاه‌های زمینی در خاک جمهوری اسلامی ایران هدایت و کنترل می شود که اطلاعات و تصاویر ارسالی آن نیز در همین ایستگاه‌ها دریافت خواهد شد. گفتنی است، به دلیل وزن بالای این ماهواره ایرانی، پرتاب آن به آژانس فضایی روسیه واگذار شده تا بوسیله ماهواره‌بر سایوز به فضا پرتاب شده و در مدار قرار گیرد.
ماهواره خیام، تحت حاکمیت و بهره‌برداری جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، از ایستگاه‌های زمینی در خاک جمهوری اسلامی ایران هدایت و کنترل خواهد شد و اطلاعات و تصاویر ارسالی آن نیز در همین ایستگاه‌ها دریافت خواهد شد.گفتنی است به دلیل وزن بالای این ماهواره ایرانی، پرتاب آن به آژانس فضایی روسیه واگذار شده است تا بوسیله ماهواره‌بر سایوز به فضا پرتاب و در مدار قرار گیرد.
فیروزی با تاکید بر اینکه عرضه خودرو در بورس کالا می‌تواند قیمت‌ها را در بازار متعادل کند، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به مکانیزمی که خودرو در بستر آن عرضه می‌شود، تنها نوعی رانت توزیع می‌شود و عملا مشتری واقعی که نیاز مبرم به خودرو دارد، با توجه به تعداد زیاد شرکت‌کنندگان شانس جندانی برای برد در قرعه‌کشی را ندارد، چرا که با این فاصله قیمتی خودرو در درب کارخانه و بازار آزاد، سود هنگفتی وجود دارد و بسیاری از افراد با توجه به تورمی که در جامعه وجود دارد، برای حفظ ارزش دارایی‌های خود اقدام به شرکت در پیش فروش خودرو می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ