با شروع حرکت دوضرب رضا بیرانوند وزنه ۱۹۴ کیلوگرمی را انتخاب کرد. وزنه‌ای که با مهار آن هم موفق به کسب مدال طلای دوضرب و هم مدال طلای مجموع (۳۶۱ کیلوگرم) شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی صابری با کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه ایران را صاحب نخستین نشان خود در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند کرد.
مهدی صابری با کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه ایران را صاحب نخستین نشان خود در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند کرد.
اینتر ظرف سه هفته موفق شد تیم های پایتخت نشین لاتزیو و رم را از پیش رو بردار و به یک مدعی جدی کسب سهمیه تبدیل شود.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
تیم فوتبال استقلال تهران برای ادامه رقابت قهرمانی با تیم های مدعی چاره ای جز کسب سه امتیاز مقابل پیکان تهران ندارد اما سابقه نشان داده حریف امروز می تواند ترمز آبی ها را بکشد.
زهرا کریمی: ما نشان دادیم که لایق توجه هستیم و حالا برای کسب جام مصمم شدیم.
روی ماتا مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت نمی‌دانم چرا هواداران با رضاوند و مهری مشکل داشتند.
آمار فنی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک نشان می دهد سرخپوشان پایتخت با وجود ۱۰ نفره شدن باز هم می توانستند سه امتیاز را کسب کنند.
در جریان جلسه شورای اداری فدراسیون جهانی تیراندازی، نمایندگان ایران جایگاه خود را در سه کمیسیون جهانی حفظ کردند.
به ادعای مسوولان، حالا دیگر پلاسکو ساختمانی استاندارد و ایمن است. کسبه، اما می‌گویند این ساختمان دیگر رونق قبل را ندارد. شاید سید راست می‌گفت، پلاسکو بعد از آن آتش و آوار دیگر پلاسکوی قبل نشد. انگار آه و فریاد تمام آن آدم‌ها که سه ساعت به تماشای سوختن برج نشستند و سوختن زندگی‌های‌شان را دیدند، برای همیشه در این برج ته نشین شده. انگار بعد از پلاسکو هیچ چیز دیگر مثل قبل نشد.
سرمربی پاریس معتقد است که شاگردانش لیاقت کسب پیروزی مقابل لانس را نداشتند.
پس از بازدید شهردار منطقه ۱۱ تهران از پاساژ الزهرا(س) و تشکیل کمیته ایمنی، دستور العمل های ایمنی سازمان آتش نشانی با پیگیری این منطقه به کسبه و مالک پاساژ ابلاغ شد.
تازه‌ترین گزارش عملکرد بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد در ۷ ماه نخست امسال دست کم سه گروه مهمان پایتخت بوده اند؛ به این معنا که سهم خود از هزینه‌های اداره شهر را پرداخت نکرده اند و شهرداری ناگزیر به روش‌های دیگری برای کسب درآمد و جبران کمبود‌ها روی آورده است. یکی از این روش‌ها درآمدزایی از قطع اشجار است.
فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ایران گفت: کسب سه پیروزی متوالی در جام جهانی توانست روحیه و انگیزه از دست رفته من بعد از مسابقات جهانی صربستان را بازگرداند.
معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: همه می دانیم که محدودسازی اینترنت به برخی کسب و کارها زیان می زند اما دستپاچه شدن دشمن در این زمینه نشان داد که برای اثرگذاری از این طریق برنامه ریزی زیادی شده بود .
دیدار تراکتور و ملوان از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ آنها به دنبال هر سه امتیاز هستند تا تعطیلات آرامی داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم.
بررسی میدانی خبرنگار مهر از بازار لاله زار حاکی است کسبه این خیابان با آرامش به دنبال کسب درآمد حلال هستند و اغتشاش گران روز گذشته تنها معیشت مردم را نشانه گرفته بودند.
بررسی میدانی خبرنگار مهر از بازار لاله زار حاکی است کسبه این خیابان با آرامش به دنبال کسب درآمد حالا هستند آغتشاش گران روز گذشته معیشت مردم را نشناه گرفته بودند.
بررسی نتایج استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو نشان می‌دهد آن‌ها به نسبت سال گذشته در پایان این هفته نتایج و جایگاه بهتری کسب کرده‌اند.
استقلال در مصاف با مس کرمان اگر چه به سختی و با یک گل پیروز شد اما کسب 6 امتیاز در سه بازی نشان می دهد مربی پرتغالی شروع معقولی در جمع آبی ها داشته است.
علیرضا بیرانوند با دو کلین‌شیت در شروع لیگ برتر، آمادگی خود برای کسب دستکش طلا را نشان می‌دهد.
نمایندگان پاراتیراندازی با کمان کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی موفق به کسب سه مدال طلا و دو نقره شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ