یک کارشناس فلسطینی تاکید کرد: هدف قرار دادن قدس اشغالی این پیام را به اشغالگران رساند که گردان‌های قدس، توانایی توسعه دامنه آتش‌باری خود را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
کریستوفر کنت با انتشار یک استوری درگذشت پدر پیام نیازمند را تسلیت گفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگذشت پدر پیام نیازمند را به این دروازه‌بان ملی‌پوش خود تسلیت گفت.
دروازه‌بان خوش اخلاق تیم ملی فوتبال ایران پدر خود را از دست داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
مهدی عبدی در بازی دوستانه تیمش عملکرد مثبتی داشت و دنبال نخستین بازی فصل خود است.
در دیدار فولاد و صنعت نفت اتفاق عجیبی رخ داد که باعث شد گل دوم آبادانی ها رد شده و بازی به جنجال کشیده شود.
احسان علیخانی حادثه تروریستی شاهچراغ را تسلیت گفت.
رئال مادرید در طول چند هفته اخیر با کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در ارتباط بوده و از او خواسته که نگران شرایط نباشد.
باشگاه استقلال امیدوار است که بتواند مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را حل کند.
ولادیمیر زلنسکی روز سه شنبه در پیام ویدئویی عصرگاهی خود از آماده‌ شدن برای حملات جدید به خاک روسیه خبر داد.
یکی از ساکنان کی‌یف از طریق پیامک به الجزیره گفت: «با انفجار از خواب بیدار شدم. احساس کردیم زلزله بود.» موج حملات در حالی رخ می‌دهد که نیرو‌های مسکو به نبرد برای کنترل شهر ویران شده باخموت ادامه می‌دهند و کی‌یف برای بازپس‌گیری قلمرو در شرق و جنوب کشور آماده می‌شود. به نوشته الجزیره، این حملات پس از تماس تلفنی بین زلنسکی و رئیس‌جمهور چین صورت گرفت.
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از حملات شدید سایبری به پیام رسان های داخلی برای جلوگیری از سرویس دهی مناسب خبر داد.
"کیلی مک انانی" سخنگوی سابق کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری ترامپ در شبکه خبری "فاکس نیوز" اعلام کرد که سخنرانی پیروزی دیسانتیس "باید پیام آینده حزب باشد". روزنامه "نیویورک پست" متعلق به "روپرت مرداک" دیسانتیس را "دی فیوچر" معرفی کرد و او را آینده حزب جمهوری خواه دانست و حملات اخیر ترامپ را "نمایشی شرم آور" توصیف کرد.
مالی در پیام توئیتری خود با تکیه بر ادعا‌های اخیر درباره نحوه برخورد نیرو‌های امنیتی با افراد حاضر در ناآرامی‌های جاری در ایران و همچنین اتهامات اثبات نشده استفاده از پهپاد‌های ایرانی توسط روسیه در حملات علیه اوکراین نوشت: پیام ما به ایران روشن است به کشتار مردم پایان دهید و ارسال پهپاد‌ها به روسیه را متوقف کنید.
از آنجایی که جنگ روسیه و اوکراین به دنبال بمباران یک پل حیاتی در کریمه و حملات تلافی جویانه روسیه علیه شهر‌های سراسر اوکراین تشدیدشده، ممکن است درگیری به همسایگان‌شان کشیده شود.
علت این حملات، تحرکات گروه‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب در ناآرامی‌های روزهای اخیر در ایران، عبور از مرزها و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌های مرزی اعلام شده است. پیش‌تر و در برهه‌های مختلف نیز مناطقی از اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته بود.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ