بورس امروز با اصلاح غیرقابل انتظار ۶۳ هزار واحدی روبرو شد تا نشان دهد برای صعود، خطرناکتر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس احتمالا یک روز دیگر منفی را ثبت کند اما احتمال افزایش تقاضا در نیمه دوم بازار وجود خواهد شد.
اگر بازار با یک سرعت سریع به نقطه حمایت برسد، احتمال بازگشت به روند صعودی قوت خواهد گرفت.
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با رشد بیش از ۱۳ هزار واحدی به رقم ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی رسید تا همچنان رقم شاخص روی عدد ۲.۳ میلیون واحدی باشد و شاخص به دنبال انگیزه برای رسیدن به اهداف و ارقام بالاتر است.
شاخص کل بورس امروز با اصلاح بیش از ۶۳ هزار واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار واحد رسید تا به ناحیه‌های حمایت قوی شاخص کل نزدیک شود، حال شاخص کل ناحیه قوی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پیشرو دارد و باید دید در معاملات روز یکشنبه می‌تواند آن را حفظ کند یا خیر؟
قیمت سکه در بورس نسبت به قیمت سکه در بازار آزاد با قیمت بیشتری مبادله می شود.
شاخص کل بورس امروز با رسیدن به مقاومت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد با اصلاح مواجه شده است.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۴۲۳۳۵ واحدی توانست به جایگاه ۲,۳۶۸,۸۲۹ واحدی برسد.
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن یک شوک مثبت و سپس منفی، حالا هفته‌ای را پیش رو دارد که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در آن رخ ندهد، می‌توان گفت به مثابه رسیدن به ساحل آرامشی است. یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار بر بورس - وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا - در اواخر هفته گذشته تعیین‌تکلیف شد و با توجه به واکنش بازار سهام به این موضوع در انتهای هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته جاری نیز هفته‌ای مثبت یا در بدبینانه‌ترین حالت خنثی برای بورس باشد. با توجه به پیش‌بینی‌های موجود از تورم، افزایش قیمت جهانی نفت، افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی و همچنین رسیدن دلار به مرز ۴۰هزار تومان در بورس کالا، حالا بودجه پررنگ‌ترین عامل تهدیدکننده برای بازار سرمایه است. با این وجود کارشناسان خوش‌بین‌اند چنانچه بازار به حال خود رها شود و ریسک جدیدی خارج از بورس به آن تحمیل نشود، بتوان به وضعیت بازار امیدوار بود؛ چرا که علاوه بر همه مواردی که به آنها اشاره شد، وضعیت بنیادی شرکت‌ها نیز مطلوب بوده و پتانسیل رشد دارند.
بورس تهران در هفته اول بهمن با خروج پول حقیقی و ریزش شاخص کل مواجه بود. با رسیدن شاخص کل به سطح حمایتی خود دو صنعت بانکداری و خودروسازی بورس تهران توانستند با خبرهای خوش به سمت جبران عقب‌ماندگی ماه‌های قبل حرکت کنند.
با رسیدن محموله خودروهای خارجی به بندرلنگه و احتمال عرضه طی روزهای آینده، بالاخره بعد از حدود ۴ سال پای خودروهای خارجی به بازار انحصاری ایران باز شد.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
شاخص کل امروز با رشد ۹۶۶۲ واحدی باز هم به ناحیه یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحدی رسید.
شاخص کل امروز با رشد ۹۶۶۲ واحدی باز هم به ناحیه یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحدی رسید.
شاخص کل امروز با رشد ۹۶۶۲ واحدی باز هم به ناحیه یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحدی رسید.
شاخص کل امروز با ریزش بیش از ۱۵ هزار واحدی به یک حمایت بسیار قوی نزدیک شد، شاخص کل در مدت زمان هفتگی طبق تصویر زیر به یک ناحیه حمایتی بسیار قوی نزدیک شده است.
بورل: زمینه مشترک برای رسیدن به سندی که ملاحظات طرفین برجام را دربر بگیرد وجود دارد
مدیرعامل این استارت‌آپ: ما زیست توده چوبی را به بستری تبدیل می‌کنیم که روی آن قارچ رشد می‌کند. این زیست توده می‌تواند هر چیزی همانند خاک اره، بقایای چوب باقی مانده از شرکت‌های فرآوری چوب یا زیر بوته‌های جنگلی باشد. در هر صورت، برای محصول نهایی ما، نیازی به قطع درخت نیست. این قارچ‌ها روی آن بستر‌ها پیوند زده می‌شوند، رشد می‌کنند و در نهایت به محصولی مبتنی بر قارچ تبدیل می‌شوند که تقریبا محتوای پروتئینی مشابه گوشت دارد.
موتو X30 پرو و ریزر ۲۰۲۲ هر دو از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره خواهند بود.
روزهایی که بر بازار سرمایه در یک سال و نیم گذشته گذشت، خوب بودند، بد شدند و این روزها در رکودی زشت فرو رفته اند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرده که پتروشیمی‌های گازی مشمول مالیات صادرات شدند. به گفته کارشناس‌های بورسی این موضوع می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات بورسی بگذارد.
همواره در بازار سرمایه بسیاری دنبال این هستند که سهامی بخریم تا سود کنیم؟ این بار ما می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که چه سهامی را نخریم؟ سهامی که باید نخرید یازده ویژگی دارد و نباید آن ها را بخرید وگرنه احتمال زیان سنگین وجود دارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ