با رسیدن محموله خودروهای خارجی به بندرلنگه و احتمال عرضه طی روزهای آینده، بالاخره بعد از حدود ۴ سال پای خودروهای خارجی به بازار انحصاری ایران باز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار فولاد و صنعت نفت اتفاق عجیبی رخ داد که باعث شد گل دوم آبادانی ها رد شده و بازی به جنجال کشیده شود.
رسانه‌‌‌های ژاپنی روز جمعه گزارش دادند که توکیو روز یکشنبه میزبان حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران خواهد بود.
مدیرعامل اوبر تأیید کرده است که این شرکت مشغول توسعه یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی برای اپلیکیشن خود است.
باشگاه پاریسی به دنبال شکایت از رئال به فیفا است.
پهپاد‌های تولیدی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی روز چهارشنبه در جریان سفر رییس جمهور و هیات همراه به کنیا با حضور سیدابراهیم رئیسی در مرکز نوآوری و فناوری ایران در نایروبی باهدف بازاریابی برای محصولات دانش بنیان ایرانی رونمایی شد.
مستند جدید نتفلیکس نشان می‌دهد که نیروهای نظامی سرتاسر جهان برای تولید سلاح‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی رقابت می‌کنند.
دو بازیکن عراقی در آستانه پیوستن به تیم‌هایی در لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.
محققان دریافتند که نسبت اندازه سیاهچاله‌ها به کهکشان‌های میزبانشان، شبیه همان چیزی است که اخیرا مشاهده شده است. این بدان معناست که پیوند بین این دو، حدود ۸۶۰ میلیون سال بعد از بیگ بنگ (انفجار بزرگ) صورت گرفته. محققان این پروژه با استفاده از نمونه‌های بزرگتر به دست آمده توسط تلسکوپ، به بررسی این یافته‌ها ادامه می‌دهند.
اتفاقات و جنجال های روز گذشته در محل تمرین استقلال، با واکنش کمیته انضباطی همراه شد.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: کار ما با اسپانسر زمان طباطبایی به دادگاه کشیده است اما با پیگیری‌های فدراسیون حل می‌شود.
باشگاه استقلال بابت مبلغ پنج میلیارد گم شده از حساب باشگاه، از مدیرعامل سابق خود شکایت کرد.
ChatGPT با بیش از ۹۰۰ هزار خودرو مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس بنز هم اکنون آغاز شده و رانندگان می‌توانند با فرمان صوتی «هی مرسدس، می‌خواهم به برنامه بتا ملحق شوم» آن را فعال کنند.
در شرایطی که بازار خودرو‌های خارجی، ماه هاست چشم انتظار عرضه گستره شاسی بلند‌های آسیایی و اروپایی است، چند روزی است که خبر عرضه صد‌ها شاسی بلند مونتاژی در بورس کالا حاشیه ساز شده است. از یک سو مقام مسئول در وزارت صمت مخالف است؛ از سوی دیگر بورسی‌ها فرش قرمز پهن کرده اند!
سروش با تهدید اسلحه امضا‌هایی از دکتر و همسرش گرفت تا از طریق آن بتواند نقل و انتقالات اموال را انجام دهد و سپس با شلیک اسلحه این زوج را از پای درآورد. او فکر همه جای ماجرا را کرده بود و یک پدر و پسر را هم اجیر کرده بود تا جسد را دفن کنند که آن‌ها اجساد را با خودروی سانتافه دکتر به بیابان‌های اطراف شهریار منتقل کرده و در آنجا دفن کردند.
بوستان لویزان که در همسایگی شهرک امید، میزبان گونه‌های متنوع جانوری اعم از سنجاب، روباه و پرندگانی از گونه‌های شاهین و کبوتر کوهی و... است پای این جانوران را در پی یافتن غذا به شهرک امید و محله‌های اطراف آن باز کرده است.
هوش مصنوعی «بینگ» تصاویری از یک خودروی فیدلیتی در وسط میدان بهارستان را بازسازی کرد.
از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.
پلیس چک متوجه شده است که اتومبیل‌های معمولی آن‌ها نمی‌توانند به پای خودرو‌های پر سرعت مجرمان برسند؛ ماشین‌هایی که به‌طور خاص تیونینگ شده‌اند و اغلب برای مسابقه خیابانی غیرقانونی استفاده می‌شوند و در بیشتر مواقع در نهایت از بین می‌روند.
طبق گزارش پلیس، این زوج خطرناک سابقه دار قبلا نیز دو دستگاه خودروی تیبا و پراید را با همین شیوه زورگیری کرده بودند. طولی نکشید که زوج جوان با اتهام آدم ربایی و مشارکت در سرقت مسلحانه شبانه، پای میز محاکمه نشستند تا به سوالات تخصصی قضات با تجربه شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پاسخ دهند و از خود دفاع کنند.
لیتیوم یکی از اجزاء مهم در باتری‌های قابل شارژ است که در تلفن‌های همراه، رایانه‌های دستی و خودرو‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر، آلیاژی از لیتیوم و آلومینیوم در صنایع هواپیماسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سبک، قابل انعطاف، محکم و مقاوم است.
. درحال‌حاضر هیچ خودرویی در بازار اتوپایلوت واقعی ندارد یا کاملاً خودران نیست. به عبارت دیگر، امروزه نمی‌توانید یک خودروی تمام خودران واقعی خریداری کنید.
تمام نمایندگی‌های خودرو‌های تسلا در زمان فروش اشتراک «سیستم رانندگی خودکار»، به راننده و کاربران این سیستم هشدار می‌دهند که در تمام طول رانندگی، باید حواس خود را معطوف جاده کنند و حضور راننده در پشت فرمان، کاملا الزامی است.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
پای خودروهای سنگین به بورس کالا باز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ