شاخص کل بورس امروز با رسیدن به مقاومت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد با اصلاح مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژاد علی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت هیچ گونه برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت ندارد.
شاخص کل تا به این لحظه با اصلاح نزدیک به ۵ هزار واحدی مواجه شده است اما حمایت ۲ میلیون واحد را حفظ کرده است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
مادامی که وضعیت ناهمگون گفتمانی حاکم است نمی‌توان انتظار داشت اصلاح‌طلبان در پیش از بزنگاه‌هایی نظیر انتخابات برنامه‌های مدون سیاستی خود را تدوین و با اتکاء بر آن به‌دنبال کسب اکثریت بروند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: یکی از استان های همجوار سند ۲۰۰ هزار هکتار اراضی را صادر کرده در صورتی که بخشی از اراضی برای استان سمنان است لذا این امر باید مورد پیگیری قرار گیرد.
مرکز پژوهش های مجلس در بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد لازم است فصل بیستم لایحه برنامه هفتم توسعه با موضوع «ارتقا نظام علمی، فناوری و پژوهشی» اصلاح و بازنگری شود.
شاخص کل بورس با اصلاح ۱۳۹۹۲ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۵۴ هزار واحد رسیده است.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه با اصلاح مواجه شده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست کمیسیون برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های دخیل در کنترل حوادث جاده‌ای و اصلاح نقاط حادثه‌خیز، گفت: تلفات جاده‌ای در سال ۱۴۰۱ رشد ۱۶ درصدی داشته است.
سخنگوی دولت گفت: جلسات اخیر دولت با اصلاح موادی از قانون مبارزه با مواد مخدر موافقت کرد و اصلاحیه آن امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
نماینده مردم خمین در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم بازنگری تعرفه‌های بندری در شورای عالی ترابری کشور به منظور جلوگیری کاهش سرمایه گذاری در بنادر تاکید کرد.
معاون رئیس جمهور از اصلاح ناترازی های بودجه در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: مردم با وجود سرمایه گذاری گسترده در بخش سلامت، از این بخش ناراضی هستند.
اگر ذهنتان دچار تنش و نگرانی است و به اصطلاح آرامش ندارید، می‌توانید با انجام برخی کارها به خودتان کمک کنید.
اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در راستای اصلاح ساختار بودجه به بررسی چالش‌های اساسی بودجه در ۱۶ محور پرداختند.
فرانسه در پی شدت یافتن اعتراضات علیه طرح اصلاح قانون بازنشستگی، ۱۳هزار نیروی پلیس را به خیابان‌های این کشور اعزام کرد.
وزارت کشور فرانسه در پی تشدید تنش و اعتراضات علیه طرح اصلاح قانون بازنشستگی، ۱۳هزار نیروی پلیس را به خیابان‌های این کشور گسیل داد.
وزارت کشور فرانسه در پی تشدید تنش و اعتراضات علیه طرح اصلاح قانون بازنشستگی، ۱۳هزار نیروی پلیس را به خیابان‌های این کشور گسیل داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه ۹ بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.
امروز شاخص کل با اصلاح 16 هزار واحدی مواجه شدند.
با مصوبه هیات‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۱، برخی از مواد «دستورالعمل پذیرش و معاملات اوراق گواهی اعتبار مولد (گام)» اصلاح شد.
بیش از دو هفته از شروع آلودگی سریالی هوا در پایتخت می‌گذرد. تفاوت موج اخیر آلودگی هوای تهران با دوره‌های آلودگی سریالی پیش از این در حضور آلودگی گوگردی به عنوان چاشنی آلودگی از جنس ذرات آن هم با غلظت بسیار بالا و تاریخی بوده است. در میانه ایام آلوده تهران که از ۱۶ آذر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، دیگر فقط ذرات معلق با قطر کوچک‌تر از ۵/ ۲ میکرون یا به اصطلاح PM۲/ ۵ نبود که هوا را مکدر کرده و سلامت شهروندان را هدف گرفته بود.
دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه برخی اظهارات رسانه‌ای مبنی بر تحت بازداشت بودن ۱۴ هزار نفر در ایران در جریان اغتشاشات را رد کرد و گفت: چنین مساله‌ای اصلا صحیح نیست.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ