بورس تهران در هفته اول بهمن با خروج پول حقیقی و ریزش شاخص کل مواجه بود. با رسیدن شاخص کل به سطح حمایتی خود دو صنعت بانکداری و خودروسازی بورس تهران توانستند با خبرهای خوش به سمت جبران عقب‌ماندگی ماه‌های قبل حرکت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رباط کریم- استاندار تهران بر عقب ماندگی در اجرای نهضت ملی مسکن در این استان اذعان کرد و خواستار جبران آن شد.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به جبران عقب‌ماندگی در پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم، گفت: مردم باید از نتایج پروژه‌های نیمه‌تمام بهره‌مند شوند.
کرمان- «حجت الاسلام رئیسی» برای افتتاح چند طرح بزرگ آبرسانی و برق به استان کرمان سفر کرد و در جمع مردم از جبران عقب ماندگی ها به ویژه در زمینه تنش آبی با کار جهادی در دولت سیزدهم خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توسعه زیرساختهای مبتنی بر فیبر به دنبال جبران عقب ماندگی ها هستیم.
رئیس جمهور جبران عقب‌ماندگی ها در توسعه منطقه مکران را از جمله اهداف مهم سازمان توسعه سواحل مکران برشمرد و بر ضرورت تدوین برنامه پنج‌ساله برای تسریع در توسعه این منطقه تاکید کرد.
رئیس مجلس اضافه کرد: در دهه ۹۰ کشور دچار عقب ماندگی جدی و برخی کارها از مدار خود خارج شد که یک واقعیت تلخ است. یک چالش دولت نیز این است که باید نیاز امروز را برطرف کرده و کسری‌های گذشته را هم جبران کند؛ پس دولت در ۲۰ ماه نمی‌تواند همه آنها را با هم حل کند و تولید مسکن نیز زمان‌بر است.
رئیس مجلس اضافه کرد: در دهه ۹۰ کشور دچار عقب ماندگی جدی و برخی کارها از مدار خود خارج شد که یک واقعیت تلخ است. یک چالش دولت نیز این است که باید نیاز امروز را برطرف کرده و کسری‌های گذشته را هم جبران کند؛ پس دولت در ۲۰ ماه نمی‌تواند همه آنها را با هم حل کند و تولید مسکن نیز زمان‌بر است.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی زمانی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن باید جبران شود، از عدم اجرای تعهدات بانک‌ها در این راستا انتقاد کرد.
فراستخواه گفت: ایران؛ درویشی نشسته برگنج است، برون رفت از توسعه نیافتگی باید نهضت جمعی ایرانیان باشد، این که عقب ماندگی تقدیر ماست را باید کنار بگذاریم و از نگاه فقدان به نگاه جبران باید برویم.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه، ۱۴۵ هزار تن آسفالت در کارخانجات پایتخت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۹۵ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیران بایرن مونیخ بخش استعدادیابی این باشگاه را بازسازی می‌کنند تا عقب‌ماندگی‌شان را در کشف استعدادهای جدید جبران کنند.
دبیر شورای عالی و رئیس مرکزملی فضای مجازی گفت: عقب ماندگی در حوزه هوش مصنوعی آسیب های جبران ناپذیری می تواند برای ما داشته باشد.
یک کارشناس بورس گفت: من فکر می کنم امسال سال خوبی برای بازار سرمایه باشد اما روشن است که این بازار قطعا نمی تواند عقب ماندگی خود را از سایر بازارهای مالی مانند طلا و مسکن و خودرو و ... در کوتاه مدت جبران کند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بورس نسبت به سایر بازارها در این سال بازدهی کمتری داشته و به اصطلاح از سایر بازارها جامانده به همین علت پیش بینی می‌شود که در سال ۱۴۰۲ با رشد همراه شود.
حداد عادل گفت: در اداراتی که بنده کار می‌کنم ۷۰ درصد کارمند‌ها خانم هستند، حداقل. یک عقب ماندگی تاریخی وجود دارد که به سرعت جبران نمی‌شود. دو تا وزیر زن قبل از انقلاب چه می‌کردند؟ الان هم دو نفر در هیئت دولت هستند که خانم هستند.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی گفت: می‌دانیم که به لیگ برگشته‌ایم و سه امتیاز خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم فاصله‌مان را با سپاهان جبران کنیم.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزندگی سهام باعث می‌شود که بازار سرمایه در حال حاضر نسبت به بازار‌های رقیب برای سرمایه گذاران جذاب‌تر به نظر برسد.
دولت در سال‌های قبل تلاش کرده کسری بودجه خود را به حوزه عمرانی تسری دهد و واقعیت این است که بخش عمرانی به دلیل عدم تخصیص منابع امروز دچار توقف است؛ بنابراین حتی اگر دولت منابع حاصل از مولدسازی را به بخش عمرانی هم اختصاص دهد، به دلیل عقب‌ماندگی تاریخی در تخصیص منابع این بخش، ورود منابع مولدسازی به بخش عمرانی معنایی به جز جبران کسری بودجه نخواهد داشت.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های فرهنگی برای دختران دانش آموز به نسبت پسران کمرنگ بوده است و ما باید این عقب ماندگی را جبران کنیم.
سخنگوی دولت گفت: طبق آمار بانک جهانی، پیش‌از انقلاب فقط ۳۷درصد افراد بالای ۱۵سال ایران سواد داشتند و پس از انقلاب، این عقب‌ماندگی جبران شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: بانک‌های عامل بسترساز اصلی توسعه کشور هستند و باید مطابق آنچه در تکالیف آنها قید شده، منابع مالی مرتبط با تولید مسکن را با اولویت تخصیص دهند.
کرمان - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار مسکن گفت: عقب ماندگی های انباشت شده در حوزه مسکن جبران می شود.
زاکانی بیان کرد: در بحث افزایش حقوق کارکنان آنچه که نیاز به مجوز نداشت را شروع کردیم و از طریق سازمان امور استخدامی امور را دنبال کردیم که عقب ماندگی های این حوزه را جبران کنیم؛ حتی برای نیروهای حجمی نیز اعلام کردیم که دنبال شود تا اطمینان از ماندگاری شغل‌شان داشته باشند که این افراد حدود ۴۰ هزار نفر را شامل می شوند.
فاطمی‌امین، وزیر صمت گفت: معدن نقطه شروع تولید است. ما در این حوزه عقب ماندگی هایی داریم که باید به سرعت جبران شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ