قیمت سکه در بورس نسبت به قیمت سکه در بازار آزاد با قیمت بیشتری مبادله می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی تصمیم گرفت که دیگر فروش ربع سکه در بورس کالا انجام نشود و مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا از عرضه ۳۰۰ هزار سکه از طریق مرکز مبادله ارز و طلا در هفته آینده خبر داد.
در هشتمین روز از مرحله دوم عرضه ربع سکه در بورس کالا، ۱۴ هزار و ۵۳۵ قطعه تا قیمت ۸.۲ میلیون تومان به متقاضیان فروخته شد.
طبق اعلام بانک مرکزی، در هشتمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه در بورس کالا، تعداد ۱۴ هزار و ۵۳۵ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شده است.
در جریان معاملات امروز، ربع سکه در بورس با کاهش ۱.۱ درصدی قیمت مواجه شد.
امروز پنجمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا بود. چه تعداد ریع سکه و تا چه قیمتی در بورس فروخته شد؟
در چند روز اخیر در عرضه ربع سکه بورسی، عده‌ای با ثبت تقاضا با بهای بسیار بالاتر از متوسط بازار، تلاش کردند روند صعودی قیمت در بازار شکل بگیرد و به همین دلیل ضروری است عرضه در قیمت‌های پیشنهادی غیرمتعارف متوقف شود.
فروش ربع سکه در بورس امروز هم ادامه دارد؛ متقاضیان باید دقت کنند در صورت پیشنهاد قیمت‌های بالاتر به همان قیمت سکه را دریافت خواهند کرد. بنابراین قیمت‌های درخواستی خریداران باید با توجه به ارزش ذاتی طلا و نرخ ارز درج شود تا افراد متضرر نشوند.
در دومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان توسط متقاضیان خریداری شد.
در نخستین روز شروع مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس تعداد ۴۷۶۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه شد.
در نخستین روز شروع مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس تعداد ۴۷۶۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه شد.
معاون اداره عملیات بازار باز بانک مرکزی اعلام کرد از این پس ربع سکه در بورس به روش حراج چند قیمتی به فروش خواهد رسید.
مشاور رئیس کل بانک مرکزی گفت: براساس برنامه بانک مرکزی، عرضه ربع سکه طلا در این هفته نیز انجام خواهد شد.
به گفته کارشناسان، عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا می‌تواند نقش مهمی در کاهش حباب قیمت‌ها داشته باشد.
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی از شنبه ۲۴ دی ماه آغاز شد و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت. ربع سکه چقدر قیمت گذاری شد و خریداران چقدر سود کردند؟
در اولین عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا، ۷۴۴ کد حقیقی موفق به خرید ۲۸۰۰ قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شدند.
در اولین عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا، ۷۴۴ کد حقیقی موفق به خرید ۲۸۰۰ قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شدند.
برای اولین بار ۵۰۰هزار ربع سکه در بورس کالا شنبه ۲۴ دی ماه عرضه خواهد شد. ؛ فرآیند خرید ربع سکه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فردا برای نخستین بار ربع سکه در بورس کالا عرضه می‌شود؛ بر این اساس، سقف خرید برای هر متقاضی محدود بوده و زمان تحویل فیزیکی آن نیز پنج روز بعد از معاملات است.
طبق اعلام بانک مرکزی، به مناسبت ایام باسعادت میلاد حضرت زهرا «س» و روز زن، تعداد ۵۰۰ هزار قطعه سکه طلای ربع بهار آزادی از طریق بورس کالای ایران عرضه می شود.
با گشایش نماد معاملاتی سکه مرکزی، عرضه اولیه اوراق گواهی سکه بانک مرکزی به روش حراج تک‌قیمتی در بورس کالای ایران با موفقیت انجام شد.
آگهی عرضه‌ اولیه اوراق سکه بانک‌مرکزی منتشر و این عرضه از ساعاتی دیگر در بورس کالا آغاز خواهد شد.
معاون اداری و اعتبارات بانک مرکزی گفت: هر شخصی که در بازار بورس دارای کد بورسی و امکان معامله را داشته باشد می تواند نسبت به خرید این اوراق اقدام کند.
امروز مطالبی همچون سهامداران شاوان بخوانند! | چرا سود شاوان رشد کرد؟، قیمت سکه با دلار ۳۶ هزار تومانی چقدر شد؟، دلار به کانال بالاتر رفت، رشد چشمگیر سهام عدالت | سهام عدالت ۹ میلیونی شد، مجمع جم ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، اوراق سکه چیست؟، جزییات بیمه سهامداران حقیقی | شرط مهم برای بیمه سهام؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازار گواهی سپرده در هفته سوم مهر شاهد دست به دست شدن نزدیک به ۱۲ میلیون و ۲۲۲ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا به ارزش بیش از ۳۶۹ میلیارد تومان بود. سکه از لحاظ ارزش و سیمان از لحاظ حجم، برتر از سایر دارایی‌ها، در مقام نخست ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ