شهردار منطقه ۱۰ از انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۳۰۰ پارکینگ در این منطقه خبر داد و گفت: پارکینگ گلستانی اولین پارکینگ بلند مرتبه در منطقه ۱۰ خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی از واگذاری ۱۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن طی حدود ۳ هفته خبر داد و گفت:‌به‌ زودی واگذاری زمین در روستاها آغاز می شود.
نهضت برقی سازی حمل‌ونقل شهر تهران با توافق وزارت صمت و شهرداری تهران از امروز آغاز شد.
آیین آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در همدان
حزب تمدن‌اسلامی به مناسبت قیام تاریخی ۱۵ خرداد، آغاز نهضت اسلامی و ۱۴ خرداد سالروز عروج غم‌بار امام امت بیانیه‌ای صادر کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
دور چهارم پایش عملکرد ادارات راه و شهرسازی استان‌های کشور در سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شد.
شهردار منطقه ۳ تهران از آغاز نهضت پارکینگ‌سازی در این منطقه خبر داد و گفت: چند مجموعه پارکینگ طبقاتی روتاری خریداری شده که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تحویل مسکن مهر از ماه آینده آغاز خواهد شد و تکمیل و تحویل پروژه‌ها با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت هستند.
معاون فنی- مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز عملیات اجرایی یکصد هزار واحد نهضت ملی مسکن در هفته‌های آتی خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی از توافق با چهاربانک برای تسریع در ارایه تسهیلات اجرای قانون جهش تولید مسکن خبر داد و گفت: فرآیند واگذاری واحدهای مسکونی مهر و نهضت ملی از ماه آتی به متقاضیان آغاز می‌شود.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید نشست‌های تامین زمین استان‌ها برای نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده را ۶۰ درصد عنوان کرد.
اکبر نیکزاد گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم در برنامه ساخت بنیاد قرار دارد که از این تعداد عملیات ساختمانی ۳۲۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز شده است.
دومین مرحله از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید برای ساخت مسکن در شهرهای جدید به تعداد ۱۰۰ هزار واحد در ۱۳ شهر با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
‌وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ریزی کرده‌ایم تکمیل چهار کریدور اصلی کشور را در قالب یک نهضت کریدورسازی شروع کنیم.
خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران آغاز شد.
کاشمر ـ استاندار خراسان رضوی از آغاز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن خبر داد.
کاشمر ـ استاندار خراسان رضوی از آغاز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، نیروهای جهادی، نهضت نوشت‌افزار راه‌اندازی کرده‌اند و خیرین نیز در این خصوص همکاری دارند.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این دور با بررسی آخرین وضعیت تامین زمین در استان قم آغاز شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تسریع در ساخت و ساز نهضت ملی مسکن استان تهران و شروع واگذاری‌های جدید به کارگزاران خبر داد.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۰ هزار و ۹۰۲ واحد به مبلغ ۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان خبر داد.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت ۷۸ هزار واحد مسکن شهری نهضت ملی به همت بنیاد آغاز شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ