به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به هیچ وجه قصد ندارد در بازی برگشت برابر منچسترسیتی ریسک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها در پاسخ به این سوال که اینکه امروز مجلس در مقابل عده‌ای از متدینین که روبروی مجلس تحصن کرده اند، چه تدبیری دارد؟ گفت: امروز حتی متدینین هم نسبت به این لایحه شاکی بودند. البته پیام‌هایی که برای ما می‌آمد هم از جانب جامعه متدینین کشور بود و هم نقطه‌ی مقابل آنان بود و هر دو طیف نسبت به این موضوع و نوع مواجه‌ای که با آن صورت می‌گیرد مسأله داشتند و یک کمیسیون این ظرفیت را نخواهد داشت که بتواند جواب قانع کننده‌ای به این طیف گسترده داشته باشد.
اگر بدانیم افزایش‌های در نظر گرفته شده تا حد زیادی منطبق با اوضاع اقتصادی در این کشور و با دخیل کردن نرخ تورم بوده و به عنوان مثال در دو نوبت آخر، یکبار ۵۴.۵ درصد و بار آخر ۳۴ درصد به حقوق و دستمزد حقوق بگیران در ترکیه افزوده شده، به نظر می‌رسد که بررسی تدابیر اتخاذ شده در این کشور می‌تواند الگوی خوبی برای برون رفت کشورمان از این ماجرای حاشیه ساز و آسیب زا باشد.
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
ایران در جام ملتهای آسیا یک مدعی بزرگ و حتمی است و باید از فرصت برگزاری رقابتها در قطر استفاده کند.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
6 داوری که فردای بازی والنسیا-رئال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شدند، امروز در بیانیه ای ادعا کردند که دلیل این برکناری، انتقام به خاطر این بازی جنجالی نبوده است.
در چهار سال گذشته ابوعزیتر و دو برادرش توجه پادشاه را به خود جلب کرده بودند یا به تعبیر دقیق‌تر «انحصار توجه پادشاه به آنها بود». یکی از آگاهان و خودی‌های دربار می‌گوید که مشاوران تلاش کرده‌اند تا از نفوذ «عزیترها» بکاهند؛ اما بی‌فایده بود. حتی به نظر می‌رسد برخی از مقام‌ها در انتشار مقالاتی مبنی بر افشای گذشته‌ جنایتکارانه و زیاده‌خواهی‌های ادعایی عزیتر دست به تبانی زده‌اند.
باشگاه استقلال از بخشش جرایم انضباطی بازیکنان این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال دریافت پول از اسپانسر باشگاه برای ارتقای روحیه بازیکنان این تیم در آستانه دربی پایتخت است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال دریافت پول از اسپانسر باشگاه برای ارتقای روحیه بازیکنان این تیم در آستانه دربی پایتخت است.
باشگاه پرسپولیس با گرفتن تخفیف قابل توجه از سازمان امور مالیاتی توانست پرونده بزرگ مرتبط با این موضوع را با پرداختی های قسطی ببندد.
در حالی که قرار بود خیبر خرم‌آباد تنها 2دیدارش را در مشهد برگزار کند، گویا حالا تصمیم به یک سفر بلندمدت گرفته است.
سرمربی پرتغالی سپاهان روز آینده به احتمال فراوان فشار زیادی به بازیکنان کلیدی خود وارد نخواهد کرد.
سرمربی ذوب آهن تعبیر جالبی از نتیجه دیدار با ملوان می کند و می گوید مسئولیت همه اتفاقات را می پذیرد.
رافائل واران از تعبیر جالبی برای فوتبالیست‌های امروزی استفاده کرد و گفت که مثل ماشین لباسشویی مرتب در حال کار کردن هستند.
براساس آخرین گزارش سالانه بریتیش پترولیوم (BP)، ایران با سوزاندن سالانه ۱۸.۵ میلیارد مترمکعب گازهای همراه، رتبه دوم جهان را در اختیار دارد.
جلسه آنالیز تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای شناخت بیشتر از حریف امروز برگزار  شد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در هفته شانزدهم لیگ پرتغال هم موفق به گلزنی شد تا تیمش به یک پیروزی پرگل دست یابد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
از جمله معضلات کهنه‌ای که کشورمان با آن دست به گریبان است، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در مناطق وسیعی از کشور است. پدیده‌ای که آن چنان با سرعت پیش رفته و می‌رود که گاه اگر بعد از تنها چند سال گذرمان به دیاری بیفتد، ممکن است با چنان وضعیت دیگرگون شده‌ای مواجه شویم که توان پیدا کردن آدرس را هم نداشته باشیم.
بیانات رهبر معظم انقلاب از دشمنی دیرینه روسای جمهور آمریکا با ایران؛ در دیدار با مردم اصفهان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نشریه مادریدی ستاره ایرانی پورتو را تهدید بزرگ برای اتلتیکو مادرید معرفی کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال با تعبیری جالب از به ثمر رسیدن میزان اصرار و پافشاری‌اش برای جذب و حفظ برخی از بازیکنان ابراز رضایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ