رافائل واران از تعبیر جالبی برای فوتبالیست‌های امروزی استفاده کرد و گفت که مثل ماشین لباسشویی مرتب در حال کار کردن هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دودابی‌نژاد با اشاره به تلاش بی‌وقفه ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق برای تأمین انرژی مورد نیاز تابستانه مشترکان، گفت: میزان آمادگی تولید نیروگاه‌های حرارتی از مرز ۹۸ درصد عبور کرده است.
حسین عبدی بلافاصله تمرینات نوجوانان ایران را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی اندونزی آغاز کرده است.
برای بسیاری از ما سکسکه چیزی آزاردهنده حساب می‌شود. خوشبختانه اما این سکسه‌ها در اکثر موارد کوتاه‌مدت هستند و در موارد معدودی ممکن است چند روز باقی بمانند که البته آن هم به نظر بسیار زیاد است.
بیش از پنج میلیون هکتار از جنگل‌های کانادا طی چند روز گذشته طعمه حریق شد.
پیشاهنگ گفت: با انجام بی‌وقفه فعالیت‌های تعمیراتی در ماه‌های گذشته، تمامی واحدهای نیروگاهی برای تامین انرژی پایدار شبکه سراسری در روزهای اوج مصرف برق تابستان آماده هستند.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سلامت جسم و روح جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان است که با انگیزه و تلاش‌های مستمر به خدمت رسانی همنوعان خود مشغول هستند.
فرماندار موقت منطقه زاپروژیا می‌گوید که حملات بی‌وقفه نیروهای اوکراین به منطقه‌ای که شانه به شانهِ نیروگاه اتمی زاپروژیا واقع شده، به مثابه تروریسم جهانی است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دهن کجی به مطالبات منطقه ای و بین المللی در زمینه توقف شهرک سازی ها، بر ادامه این روند تاکید کرد.
پرایس گفت: این معافیت از سال ۲۰۱۴ و بی‌وقفه توسط دولت قبلی آمریکا تمدید شده است. این معافیت در سال‌های اخیر، نزدیک به ۲۰ بار، ۱۸ بار حدودا تمدید شده است. ما به صورت دوره‌ای این معافیت را بررسی می‌کنیم تا امکان خدمات پخش ماهواره‌ای برای صدا و سیما تحت حمایت سازمان بین‌المللی ارتباطات ماهواره‌ای فراهم شود.
تلاش‌های بی‌وقفه سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه(آفاد)، نیروهای ژاندارمری، تیم‌های بهداشت، آتش‌نشانی و تیم‌های امدادی داوطلب برای نجات شهروندان از زیر آوار در مناطق زلزله‌زده ادامه دارد.
طالبان ظاهراً ممنوعیت مواد مخدر را برای بهبود روابط خود با کشور‌های همسایه و همچنین ایجاد این تصور در جهان که با مواد مخدر مبارزه می‌کنند، اعلام کردند. اما کشت و قاچاق خشخاش به دلیل سود بالای آن برای طالبان، در یک سال سه برابر شده است.
هدف «Breeze» با ارزیابی و کنترل بی‌وقفه شرایط خواب، این است که با استفاده از ترکیبی از صدا‌های تنظیم‌شده با امواج مغزی و توصیه‌های شخصی‌شده مراقبت از خواب، به کاربران کمک کند راحت‌تر بخوابند و سرحال‌تر از خواب بیدار شوند.
محمدرضا جاویدی تحلیلگر علوم جوی و کارشناسان هواشناسی در این‌باره می‌گوید: همزمان با تضعیف پدیده لانینو، رطوبت‌رسانی جریان بارشی که از دریای سرخ وارد ایران می‌شود، در بهترین فاز خود برای خاورمیانه و ایران قرار دارد که تأثیر بسیار مثبت بارشی در منطقه و کشور دارد، چون با زوال پدیده لانینو ایران و منطقه به‌تدریج وارد ترسالی می‌شوند.
رئیس جمهور گفت: در کنار تلاش بی‌وقفه و بکارگیری سازوکارهای مؤثر در حل مشکلات، روشنگری و تبیین بهنگام مسائل، گره‌های ذهنی افکارعمومی را می‌گشاید و فرصت دروغ‌پردازی را از دشمن می گیرد.
کادر فنی گل‌گهر حتی یک روز استراحت هم پس از بازگشت تیم از اردوی ترکیه برای بازیکنان درنظر نگرفته است.
تیم والیبال ساحلی ایران سه علی رغم تلاش بی‌وقفه در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست چین دو و راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی نشد.
صبح فردای برد پنجم، فرهاد مجیدی دوباره فاصله طولانی و یک ساعت و نیمه دبی تا کلبا را می‌راند تا در تمرین ریکاوری تیم حاضر باشد.
سرمربی آلمانی لیورپول یک هفته پس از شادی بی‌وقفه مقابل هواداران در آنفیلد، دوباره شرایطی ناخوشایند پیدا کرد.
در پی بارندگی‌های بی‌وقفه و رعد و برق در شمال هند، دست کم ۳۶ نفر جان خود را از دست دادند.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، می‌گوید علاقه بی‌وقفه به فوتبال یکی از دلایل موفقیتش در زمین بازی است.
فدراسیون جهت تلاش‌های بی‌وقفه و صعود به جام جهانی قدردان دراگان اسکوچیچ خواهد بود، اما با تصویب هیات رییسه کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: در سالهای اخیر بیشترین تحریم‌ها و محدودیت‌ها بر صنایع نظامی و هسته‌ای کشور ما تحمیل شده، اما بیشترین پیشرفت علمی کشور نیز در این دو عرصه است. این موضوع نشان می‌دهد که وقتی اراده وجود داشته باشد و ارتباط صحیحی بین بخش‌های مختلف صنعت و بازار با بخش علمی مرتبط برقرار شود، پیشرفت قابل دسترس است.
تابستانی داغ و پرهیجان، تیم های انگلیسی در این پنجره تا توانستند دست به جیب شدند.
استقلال و ملوان عصر روز پنجشنبه برای پنجاه و نهمین بار در طول تاریخ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ