مدیر کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدینو از ایجاد یک صندوق خطرپذیر (VC) فناوری نوظهور دیجیتال و استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ ها در بیش از ۷ حوزه فناوری در این کارخانه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای به صندوق توسعه ملی مجوز دادند از منابع مالی خود برای تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌ها به‌صورت سرمایه‌گذاری یا تسهیلات‌دهی اقدام کند.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، صندوق توسعه ملی مجاز شد تا یک درصد از منابع ورودی سالانه خود را در این صندوق سرمایه‌گذاری کند.
صندوق بین‌المللی پول پیش بینی رشد اقتصادی ایران را افزایش داد
صندوق بین المللی پول نسبت به رکود اقتصادی و سیاست‌های اقتصادی ایتالیا هشدار داد.
سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به لایحه مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان وظیفه توسط ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط پس از رسیدگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت این لایحه امروز به تصویب هیئت وزیران رسید و با تصویب نهایی این قانون در مجلس صندوق مهارت تا اشتغال سربازان برای ارائه تسهیلات اشتغال پس از دوره خدمت تاسیس خواهد شد.
تفاهم‌نامه همکاری دفتر توسعه سرمایه گذاری اقتصاد تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف حمایت از تأسیس صندوق تعاونی‌های سرمایه‌گذاری ریسک پذیر منعقد و امضاء شد.
وزارت جهاد کشاورزی موظف است نسبت به ادغام صندوق‌های غیردولتی برای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی اقدام کند.
رییس سازمان بورس از ورود صندوق سرمایه گذاری بازنشستگی به بازار سرمایه در روزهای اتی خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در صندوق توسعه ملی ۱۵۱ میلیارد دلار ارز داشتیم که ۱۰۰ میلیارد دلار به دولت واگذار و به خزانه دومی برای دولت تبدیل شده است.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت:صندوق رفاه کشاورزان جزو ۳ موضوع اساسی بین المللی قرار دارد و باید برای پایداری این صندوق‌ها فکری کرد.
یکی از نتایج راه اندازی صندوق تثبیت ارزی عدم افزایش‌های دفعی و ناگهانی نرخ ارز خواهد بود و بانک مرکزی به موقع با استفاده از صندوق ارزی در بازار حضور پیدا خواهد کرد.
محمدرضا فرزین گفت: صندوق تثبیت ارزی نیز برای اثبات بازار ارز در کشور راه اندازی می شود.
مدیر ارزیابی و سرمایه گذاری داخلی صندوق توسعه ملی گفت: ورود صندوق به فعالیت های حوزه انرژی به ویژه در صنعت برق می تواند به بهبود روند فعالیت های نیروگاه ها و کاهش خاموشی ها کمک کند.
عضو هیات عامل و معاون سرمایه گذاری خارجی صندوق توسعه ملی گفت: فعالیت صندوق در زمینه تامین مالی بین المللی از طریق اعتبار خریدار است.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در تعامل با سیستم بانکی به دنبال نفوذ تفکر حوزه نوآوری در ساختار شبکه بانکی کشور و ارتقاءاستانداردهای مالی در اکوسیستم نوآوری هستیم.
خیلی صریح باید گفت که ایده‌های خوب، یا تصویب نمی‌شود یا اگر شد به مرحله اجرا نمی‌رسد، یا اگر هم برسد (مثل این صندوق) با فاصله زیاد از اهدافش عمل خواهد کرد. به این علت روشن که آن پول و ارزی که در صندوق توسعه ملی است، قدرت دارد و این ساختار سیاسی اجازه نمی‌دهد که پول و قدرت مستقل در جایی وجود داشته باشد، پس تخصیص آن براساس اولویت‌های سیاسی و کوتاه‌مدت و نه اقتصادی و بلندمدت انجام خواهد شد.
پذیره نویسی سومین صندوق تضمین اصل سرمایه چند روزی است که آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه هم ادامه خواهد داشت. صندوق تضمین اصل سرمایه چیست؟
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
عضوناظر مجلس در هیئت‌امنای صندوق ملی مسکن درباره شبهات مطرح شده نسبت به دست‌درازی به منابع مالی این صندوق گفت:برداشت منابع مالی صندوق خارج از اساسنامه،تخطی ازقانون بوده و مجلس برخورد می کند.
رئیس صندوق بین‌المللی پول می‌گوید که روند فاصله گرفتن از دلار آمریکا هم‌اکنون در جریان است اما هنوز جایگزینی برای اسکناس سبز آمریکا وجود ندارد.
شرکت ملی گاز ایران و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر، طرح‌های ساخت داخل و توسعه‌ای اشتغال‌آفرین تولید بار اول قرارداد امضا کردند.
مدیر کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدینو از ایجاد یک صندوق خطرپذیر (VC) فناوری نوظهور دیجیتال و استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ ها در بیش از ۷ حوزه فناوری در این کارخانه خبر داد.
صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر در حوزه پتروشیمی با انعقاد تفاهم‌نامه ای بین معاونت علمی و یک هلدینگ حوزه پتروشیمی راه اندازی می شود.
اولین صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی (CVC) حوزه آهن و فولاد مجوز گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ