مدیر خانه نوآوری و فناوری روسیه از تعامل فناورانه ایران و روسیه خبر داد و گفت: روس ها خواستار محصولات فناورانه کشاورزی ایران خصوصا در حوزه دام و طیور هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه طالبان از سفیر روسیه خواست تا صدور ویزای روسیه برای افغان‌ها تسهیل شود.
هیئت روسیه در پنجاه و سومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ادامه جمع آوری اطلاعات و تحقیقات در مورد جنایات ایالات متحده در افغانستان شد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که ترکیه و سوریه باید نقشه راهی را برای بهبود روابط خود تهیه کنند.
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تصاحب دارایی‌ها و سرمایه‌های بلوکه‌شده روسیه در خارج از این کشور برای بازسازی اوکراین شد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد مسکو برغم مخالفت کشورهای غربی، خواهان دسترسی به نتیجه تحقیقات مربوط به حادثه خطوط لوله گازی نورد استریم است.
ماکرون با بیان اینکه فرانسه هم خواستار شکست روسیه در اوکراین است، اما تصریح کرد: «آن افراد می‌خواهند روسیه را خُرد کنند. این مسئله، هرگز موضع فرانسه نبوده و هیچوقت هم موضع ما نخواهد بود».
ناتو در اقدامی یکجانبه تنها از روسیه خواست تا به تعهدات خود درباره «معاهده استارت نو» پایبند باشد!
وزارت خارجه روسیه می گوید با توجه به تشدید تنش های در اراضی اشغالی، مذاکرات میان دو طرف ضرورت دارد.
روسیه از سازمان منع سلاح های شیمیایی خواست به «تحقیقات غیرمستند» در سوریه پایان دهد.
سفیر روسیه در آمریکا خواستار توقف آدم ربایی آمریکا در دیگر کشورها شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز خواستار توضیح لندن درباره پیام مرموز «لیز تراس» به وزیر خارجه آمریکا در زمان انفجار خط لوله نورد استریم شد.
هیئت روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که این کشور از شورای امنیت می خواهد تا در ۲ روز آینده پیرامون آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین، نشستی را تشکیل دهد.
هیئت روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که این کشور از شورای امنیت می خواهد تا در ۲ روز آینده پیرامون آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین، نشستی را تشکیل دهد.
صدراعظم آلمان در سخنانی روز شنبه خواستار جلوگیری از تقابل مستقیم روسیه و ناتو شد.
کمیسر حقوق بشر روسیه از کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد خواست تا درباره وقایع روی داده در کوپیانسک و فیلم‌های منتشره توسط فرمانده اسبق گردان «آزوف»، تحقیقاتی را انجام دهد.
رئیس جمهور اوکراین درباره عواقب انجام ندادن چنین حمله پیش‌دستانه‌ای هشدار داد: «در غیر این‌صورت باید منتظر حملات اتمی روسیه باشید. در استفاده از اهرم فشار خود تجدید نظر کنید. این کاری است که ناتو باید انجام دهد».
پس از آنکه اپل اپلیکیشن های شرکت دولتی روسیه VK را از اپ استور پاک کرد،رگولاتور ارتباطات این کشور خواستار توضیحاتی درباره اقدام مذکور شد.
رئیس جمهور اوکراین با انتقاد از همه پرسی روسیه در مناطق شرق و جنوب این کشور، انزوای کامل و تشدید تحریم ها علیه مسکو را خواستار شد.
زلنسکی به مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: «جنایتی علیه اوکراین انجام شده است و ما خواستار مجازات روسیه هستیم.»
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تصویب قطعنامه‌ای خواستار خروج نیروهای ارتش روسیه از نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.
سفارت روسیه در آلبانی از این کشور خواست تا درباره شرایط کنونی، اتهامات و محل بازداشت دو شهروند خود توضیحاتی ارائه کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه حفظ آتش بس بین مقاومت فلسطین در غزه و رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ