اولا قابل تصور است که نرخ تورم بتواند برای مقاطعی کوتاه به‌شدت فراتر از رشد نقدینگی شود. ثانیا در چنین مواردی معمولا بحران ارزی هم وجود دارد. ثالثا این موضوع با تئوری پولی ناسازگار نیست. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که راه‌حل جلوگیری از وقوع تورم‌های خارج از کنترل احتمالا متفاوت از کنترل تورم‌های متعارف و حتی تورم‌های بالا مشابه تورم‌های گذشته در اقتصاد ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران به همراه تعدادی از معاونین خود، ضمن حضور در مسجد جامع نارمک مسائل و مشکلات شهروندان را استماع و دستوراتی را در راستای حل مسائل مطروحه از سوی شهروندان صادر کرد.
ماهشهر - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در راستای مقابله با مفاسد اداری، ۲ نفر دیگر از کارکنان شهرداری ماهشهر در رابطه با پرونده زمین‌خواری بازداشت شدند.
اخیرا تحرکات میانجی عمانی بار دیگر شدت گرفته است؛ احتمالا سفر اخیر وزیر خارجه عمان نیز در راستای همین داستان بود یعنی مقدمات را فراهم کردند تا پول از عراق به عمان برود. السید بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه سلطنت عمان روز دوشنبه ۲۶ تیرماه به ایران آمد و رایزنی‌‌‌هایی با حسین امیرعبداللهیان داشت.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری رئیس شورای شهر نسیم شهر خبر داد و گفت: تحقیقات در راستای فساد ستیزی و صیانت از حقوق عامه کمافی السابق ادامه خواهد داشت.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری رئیس شورای شهر نسیم شهر خبر داد و گفت: حقیقات در راستای فساد ستیزی و صیانت از حقوق عامه کمافی السابق ادامه خواهد داشت.
دماوند- دادستان عمومی و انقلاب دماوند از شناسایی یک ویلای نیمه کاره در گیلاوند که تبدیل به کارگاه تولید هروئین صنعتی شده بود، خبر داد و گفت: پنج متهم در این راستا دستگیر شدند.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از وقوع سه درگیری دسته جمعی بین اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۷ نفر دستگیر شدند.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از وقوع سه درگیری دسته جمعی بین اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۷ نفر شرکت کننده در نزاع ها دستگیر شدند.
علی صالحی دادستان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق‌عامه و ارتقاء ایمنی ساختمان‌های پرخطر، یک ساختمان تجاری ناایمن و پر رفت‌وآمد در منطقه ۱۱ تهران، پلمب شد.
دادستان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و ارتقاء ایمنی ساختمان‌های پرخطر، یک ساختمان تجاری نا ایمن و پر رفت و آمد در منطقه ۱۱ تهران، پلمب شد.
دادستان تهران گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی رود دره اوین - درکه و نیز مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رود دره، ۱۹ کپر و ۴ ساختمان در محله اسلام آباد تخریب و جمع آوری شد.
داستان بنزین، به مساله‌ای پیچیده تبدیل شده که حفظ نرخ فعلی آن یک درد است و افزایش قیمت آن یک درد دیگر. فرارو در راستای پی‌گیری این موضوع، با طرح این پرسش که چرا به طور مداوم موضوع افزایش قیمت و نحوه عرضه «بنزین» در بازه‌های زمانی مختلف مساله‌ساز می‌شود، دیدگاه چهار کارشناس حوزه انرژی و اقتصاددان را جویا شده است
در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب یک رستوران در خیابان ونک تهران به‌دلیل رعایت‌نکردن موازین اخلاقی و قوانین صنفی باوجود تذکر اولیه و تمکین‌ نکردن، به دستور دادستان پلمب شد.
یک واحد رستوران در ونک به دلیل عدم رعایت موازین اخلاقی و قوانین صنفی علیرغم تذکر اولیه و به علت عدم تمکین، به دستور دادستان پلمب شد.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: در راستای ترویج صلح و سازش به همت دادسرای عمومی و انقلاب استان چهار زندانی محکوم به اعدام با گذشت شاکیان از قصاص نفس رهایی یافتند.
در راستای حفظ امنیّت عمومی و صیانت از حقوق مردم عزیز در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و با عنایت به شرایط حساس کنونی ناشی از تلاش همه جانبه معاندین در به راه انداختن جنگ ترکیبی؛ لازم است همکاران محترم نسبت به موارد زیر با اهتمام بیشتر و مدیریت همه جانبه برنامه ‏ریزی، پیگیری و اقدام قانونی معمول و نتایج کلی و مهم را به دادستانی کل کشور گزارش نمایند.
در راستای احیای حقوق عامه و حفظ محیط زیست، با دستور دادستان تهران طرح پاکسازی و جمع آوری واحدهای غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند در منطقه هرندی، اجرا شد.
مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران دریابانی موفق شدند هفت فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
دادستانی تهران در راستای احقاق حقوق عامه ضمن بازدید از پروژه ریلی راه آهن تهران _ تبریز، مشکلات این پروژه را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.
ابوالفضل تحریری معاون دادستان قم در امور فضای مجازی: عضویت در صفحات گروه‌ها و کانال‌هایی که اقدام به انتشار مطالب غیرقانونی می‌کنند، تگ و هشتگ در راستای فراخوان‌ها و اقدامات گروه‌های غیرقانونی و ضد امنیتی، درج نظرات غیرمجاز سایر افراد در صفحه شخصی خود و درج این نوع نظرات در صفحه دیگران نیز از موارد مجرمانه در فضای مجازی است که برخورد قضایی به همراه خواهد داشت.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، دستور داد تا در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آنها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای ، برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آنها هم تسریع شود.
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به درخواست استعلامی که از جانب دبیر کل فدراسیون فوتبال در راستای اعلام وضعیت پرونده‌های قضایی نامزدهای ریاست این فدراسیون، توضیحاتی ارائه داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران طی سخنانی بااشاره به درخواست استعلامی که از جانب دبیر کل فدراسیون فوتبال در راستای اعلام وضعیت پرونده‌های قضایی نامزدهای ریاست این فدراسیون، توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ