اخیرا تحرکات میانجی عمانی بار دیگر شدت گرفته است؛ احتمالا سفر اخیر وزیر خارجه عمان نیز در راستای همین داستان بود یعنی مقدمات را فراهم کردند تا پول از عراق به عمان برود. السید بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه سلطنت عمان روز دوشنبه ۲۶ تیرماه به ایران آمد و رایزنی‌‌‌هایی با حسین امیرعبداللهیان داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان لنجان از پیگیری قضایی درخصوص انتشار بوی کُک در هوای زرین‌شهر و تذکر دادستان به کارخانه ذوب آهن خبرداد.
بر اساس تحقیقات انجام شده، بوئیدن اشک زنان باعث کاهش هورمون جنسی تستوسترون و فعالیت بخش‌هایی از مغز می‌شود که به تحریک جنسی مربوط هستند.
رسوایی کشف مواد مخدر در کاخ سفید و هم چنین سیاست‌های ضد آمریکایی عربستان در کنار لزوم خروج آمریکایی ها از سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ به بخشنامه وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس اعتراض کرد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ به بخشنامه وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس اعتراض کرد.
ری-قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور بوی نامطبوع زباله های تهران را از مهمترین معضلات بخش کهریزک دانست.
سیر یکی از خوراکی‌های محبوب است که کاربرد‌های زیادی در آشپزی دارد، اما یک بدی بزرگ آن بو گرفتن دهان است. در ادامه چند راهکار ساده برای از بین بردن بوی سیر از دهان به شما یاد خواهیم داد.
بوی دربی آمد، استقلال ۶تایی کرد
روابط عمومی اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران درباره استشمام بوی نامطبوع در یکی از خوابگاههای این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
صحنه بحث برانگیز دیدار آلومینیوم و استقلال مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
برای از بین بردن بوی بد لباس‌ها، هیچ چیز بهتر از آویزان کردن آن‌ها در فضای باز نیست. با این حال به یاد داشته باشید که منظور ما از بوی بد تنها بوی مرطوب نامطبوع است و هرگز بوی بدن یا کثیفی نیست. یک راه مطمئن برای از بین بردن بوی لباس آویزان کردن لباس‌ها در بالکن، تراس یا حیاط است، زیرا عبور هوا از الیاف پارچه باعث از بین رفتن بو‌های نامطبوع می‌شود.
اگر متوجه شدید که نفس و دهان شما یا عرق و ادرارتان بوی شبیه ماهی فاسد می‌دهد، احتمالا نشان دهنده نارسایی کلیه است و یک مطالعه جدید این موضوع را تصدیق می‌کند.
مقامات واشنگتن و پایتخت‌های اروپایی، از جمله در مادرید، یکی از سرسخت‌ترین ارائه‌دهندگان کمک به کی‌یف می‌گویند که در بهار امسال برای حمله جدید روسیه به اوکراین آماده می‌شوند و باید در زمستان امسال هر کاری که می‌توانند انجام دهند تا فرصت‌های روسیه را برای شکستن خط دفاعی اوکراین بسوزانند.
بد بویی دهان نوعی مشکل رایج در میان مردم است که منجر به بروز استرس روانی در فرد می‌شود. بد بویی دهان، پس از خراب شدن دندان و بیماری لثه، سومین دلیل شایع در میان افراد برای مراجعه به دندان پزشک است.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در نیمه اول دیدار این تیم مقابل سیتی دو موقعیت عالی گلزنی به دست آورد که خطرناک‌ترین موقعیت‌های ایجاد شده در این نیمه بود.
بوی تعفن مشکوک از یک خانه در منطقه الهیه توسط همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد و ماموران کلانتری محله راهی محل حادثه شدند ...
بوی تعفن مشکوک از یک خانه در منطقه الهیه توسط همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد و ماموران کلانتری محله راهی محل حادثه شدند ...
تبریز- ساکنین روستای مایان سفلی تبریز از بوی بد در روستا به ستوه آمده اند و مظنون اصلی را پساب فاضلاب چرمشهر می دانند که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می‌کند.
تبریز- بویی به مشام می‌رسد، بویی که توان تحمل آن را نداریم، بنابه گفته‌ ساکنین روستای مایان سفلی تبریز، مظنون اصلی آن پساب فاضلاب چرمشهر است که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می‌کند.
تبریز- بویی به مشام می‌رسد، بویی که توان تحمل آن را نداریم، بنابه گفته‌ی ساکنین روستای مایان سفلی تبریز، مظنون اصلی آن پساب فاضلاب چرمشهر است که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می‌کند.
متخصص حوزه پسماند ضمن اشاره به اینکه سایت دفع زباله آرادکوه، خود یک مسئله اساسی است، اما بروز چنین پدیده‌ای را تنها ناشی از آرادکوه ندانست و توضیح داد: سیستم جزیره‌های حرارتی، سیستم خاص گردش هوا در سطح و ارتفاع و تاسیسات موجود در جنوب تهران عمدتا یکی از محصولات جانبی تولید گاز متان هستند. به عبارتی انبوه کشتارگاه‌ها و دامداری‌هایی که در جنوب تهران هستند در یک مساحت بسیار بزرگ‌تر از آنچه که ما از آرادکوه مدنظر داریم باعث به وجود آوردن این توده گاز شده‌اند.
پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر با بالاترین سطح انگیزه تیمش را برای نبرد حیثیتی آخر هفته آماده می‌کند.
اهر- شهروندان اهری هفته ها است بوی نامطبوع ناشناخته ای را شبانه روز استشمام می کنند و در این بین مسئولان امر احتمال می دهند منشا این بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب اهر باشد.
گروهی از نیروهای نظامی فرانسه وارد بندر بلحاف در جنوب استان شبوه در حدود ۲۳۰ مایلی شرق عدن شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ