ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از وقوع سه درگیری دسته جمعی بین اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۷ نفر دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری و تخریب شیشه بانک تجارت فیروز آباد در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۳ نفر از عاملان درگیری خیابانی با قمه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
با توجه به شدت درگیری ماموران حاضر در محل با دستور مقام قضائی تعداد سه نفر از درگیر شوندگان را دستگیر و در این نزاع تعداد دو نفر از عوامل درگیری به قتل و تعداد هشت نفرزخمی شده که به بیمارستان منتقل شدند.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از وقوع سه درگیری دسته جمعی بین اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۷ نفر شرکت کننده در نزاع ها دستگیر شدند.
درگیری شدید دیروز پلیس آلبانی با تروریست‌های گروهک رجوی در مقر آنان موسوم به اشرف ۳ که منجر به مجروحیت ۳۶ نفر و هلاکت یکی از سران آنان شد.
اردوگاه منافقین موسوم به «اشرف ۳» در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی بوده است.
وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی بعد از درگیری در جنین اعلام کرده تعداد شهدای فلسطینی به ۳ و تعداد مجروحان به ۲۹ نفر رسیده است.
قربانی جنایت همراه ۳ تن از دوستانش در یک خودرو بودند و عامل جنایت همراه ۲ تن دیگر از دوستانش در خودروی دیگری بودند که مسابقه رالی شبانه بین ۲ خودرو آغاز شد، اما در پایان این مسابقه خیابانی تیم بازنده با تیم برنده وارد درگیری شدند و در حالی که عامل جنایت در حالت عادی نبود ضربات مرگباری را با چاقو به پسر جوان زد.
سران کنیا، سودان جنوبی و جیبوتی برای میانجیگری بین طرف‌های درگیر در سودان به خرطوم می‌روند.
ترکیه، و سه کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به درگیری های مسلحانه در سودان واکنش نشان دادند.
حجت الاسلام رشت اظهار کرد: بر اثر نزاع دو خانواده در روستای دیزج جمشیدخان خوی سه نفر جان باختند که مرگ یکی بخاطر ایست قلبی بوده و دو نفر دیگر نیز بر اثر ضربات چاقو جان باختند و یک نفر هم به شدت زخمی شده است.
درگیری های اخیر در عرصه فلسطین با یورش شهرک نشینان و به ویژه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی طی چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ و بازداشت حدود ۵۰۰ نفر از فلسطینیان آغاز شد.
این بازی که در ورزشگاه خانگی الاهلی برگزار شد در نهایت با پیروزی ۳ بر یک اف سی قطر به پایان رسید تا این تیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد درگیری و قمه کشی باعث ایجاد رعب وحشت و اخلال در نظم عمومی در شمال تهران شده بودند، خبر داد.
کلیپی از درگیری بازیکنان دو تیم النصر و الیمامه در لیگ فوتبال زنان عربستان منتشر شده است. در این دیدار تیم زنان النصر ۳ بر ۲ الیمامه را شکست داد. نیمه اول با برتری الیمامه با ۲ گل به پایان رسید و در نیمه دوم النصر با ۳ گل به برتری رسید.
سخنگوی دولت افزود: این نمونه سخن خداوند است که می‌فرماید شهدا زنده هستند و ما می‌بینیم که مسیرشان ادامه دارد و نقش‌آفرینی که در دوران حیات‌ مادی‌شان داشتند، امروز همچنان پابرجاست و این به برکت اخلاص در راه خدا است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد/ قتل مرد برنج‌فروش به خاطر کیف دلار/ درگیری با مادرزن!/ عود روشن خوابگاه را به آتش کشید/ زورگیری وحشتناک از دختر ۷ ساله/ سرقت وسایل خودرو در ۳ ثانیه با چوب‌بستنی/ مرد ضایعات فروش به قتل رسید، همسرش غش کرد!/ داماد شیشه‌ای در یک قدمی چوبه دار
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست جزئیات ماجرای درگیری بین محیط بانان و شکارچیان در پارک ملی دنا را تشریح کرد.
یک کشاورز اهل منطقه شرقاط عراق پس از درگیری مسلحانه با عناصر تروریستی داعش سه تن از آنها را به هلاکت رساند و خود نیز کشته شد. پیکر او در همان محل درگیری دفن شده است.
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.
بر اثر وقوع درگیری در مرز میان دو کشور افغانستان و ازبکستان، ۳ غیرنظامی کشته و تعدادی از افغان ها هم مفقود شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ