لاری‌پور دلایل مهاجرت پزشکان را اول از همه اقتصادی می‌داند و در کنار آن، موضوعات دیگری را نام می‌برد: «عدم امکان به کارگیری بسیاری از فارغ‌التحصیلان حرف پزشکی، در مکان مناسب است. بعضی از این افراد به دلیل آنکه موقعیت مناسبی در کشور وجود ندارد، تصمیم به خروج می‌گیرند. همچنین، عدم ایجاد تسهیلات و مشوق‌های لازم برای ماندگاری و نگهداشت برای شاغلان حرفه پزشکی در کشور از دیگر دلایل این مهاجرت است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دولت باید حامی اصلی صنعت هواپیمایی باشد تا ناوگان هواپیمایی ظرفیت مسافری را افزایش دهد. بنابراین از ظرفیت‌های مالی وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری برای حمایت از مجموعه‌های فعال به کار می‌گیریم.
تجاوزات نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و آمار شهدا به چهار نفر و مجروحان به ۴۵ نفر افزایش یافته است. تداوم درگیری‌ها در جنین، باعث شده است صهیونیست‌ها از جنگنده‌های آمریکایی اف ۱۶ استفاده کنند. منبع: تسنیم
هجوم هواداران اینتر برای خریدن بلیت هواپیما به مقصد استانبول، محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان، باعث شده تا قیمت‌ها به شدت افزایش پبدا کند.
اعلام عدم افزایش نرخ بلیت موزه ها، گلایه های مدیرتئاترشهر، عدم همکاری ایرلاین ایرانی برای پرواز کنیا،تفاهم بوم گردیها و صنایع دستی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: درحال حاضر بخش آموزش‌ها و تعمیر و نگهداری آموزش نفرات مراقبت پرواز در حال انجام است و پروازهای ایران-سوریه برقرار است که از ۱۵ خردادماه افزایش می‌یابد.
منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت گفت: برای هواپیما‌های زیر ۱۰۰نفره با توجه به اینکه شرایط فراهم است، در وهله اول روی ساخت و توسعه یک مدل هواپیما تمرکز می‌کنیم که اگر بتوانیم از مشارکت کشور‌های دیگر استفاده کنیم سرعت کار افزایش می‌یابد.
بوئینگ ۷۳۷ مکس، چهارمین نسل از هواپیما‌های سری ۷۳۷ بوئینگ است با تغییرات انجام گرفته در طراحی بال‌ها و البته به روزرسانی موتور‌های این هواپیما، سری مکس غیر از مصرف سوخت کمتر، توانایی پرواز بیشتری را هم دارد. بیشتر قطعات این هواپیما ارتقا یافته‌اند که بازدهٔ آن را نسبت به ۷۳۷ معمولی، به طرز چشمگیری افزایش داده است. بویینگ حتی ادعا می‌کند این هواپیما مدرن‌تر و بهینه‌تر از مدل ایرباس ۳۲۰ است که در کلاس یکسان با این بویینگ ساخته شده.
با وجود برخی تکذیب ها، اما رسانه هایی مانند فورفورتو و فوت مرکاتو از جدایی محمد صلاح خبر می دهند.
قیمت طلا امروز سه‌شنبه کاهش یافت و و به سمت بزرگترین کاهش ماهانه خود از ژوئن ۲۰۲۱ پیش رفت زیرا افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا جذابیت دارایی‌های بدون بازده را کاهش داد.
به‌دنبال پرواز به اصطلاح «بالون چینی» بر فراز آمریکا و سرنگون شدنش، واشنگتن مدعی شد که پس از آن، چندین «شیء ناشناس پرنده» در آسمان این کشور رویت شده است؛ توجیهی تکراری برای هدفی تکراری!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تعداد بازیکنان رده امید برای سفر به آبادان را افزایش داد.
در هفته گذشته فرآیند کاهش خدمات رسانی شرکت های هواپیمایی داخلی آغاز شد و پرواز برای مسیرهای پر تردد کاهش یافت که به نظر می رسد این موضوع مربوط به عدم موافقت افزایش قیمت بلیت است.
منابع لبنانی از افزایش قیمت دلار در این کشور خبر دادند.
اصفهان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان خواستار افزایش پروازهای مستقیم خارجی و قرارگیری اصفهان بعنوان پایلوت پرواز مستقیم هواپیمای پهن پیکر به خارج از کشور شد.
در پی تفاهم همکاری حمل و نقل هوایی میان ایران و تاجیکستان پروازهای ایران و تاجیکستان از ۹ پرواز به ۲۳ پرواز در هفته افزایش می‌یابد.
قرار است با حمایت مجلس شورای اسلامی تعداد پروازها به قطر افزایش پیدا کند.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با بیان اینکه قیمت رفت و برگشت هر صندلی برای جام‌جهانی ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است، گفت که در صورت استقبال هموطنان و متقاضیان امکان افزایش تعداد بلیت‌های اختصاص‌یافته وجود دارد.
به اذعان رسانه های صهیونیستی، مزیت اصلی پهپاد «شاهد» قدرت آن در گمراه کردن سامانه های دفاعی و قابلیت به پرواز درآمدن در دسته های چندتایی است.
‏ قایق برقی دوزیست سی‌گلایدر (Seaglider) که توسط شرکتی موسوم به ریجنت (Regent) ساخته شده است، اولین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد و توانایی خود را در شناور ماندن روی آب و پرواز همزمان به نمایش گذاشت. بدنه V شکل زیرین و بالاتنه شبیه به هواپیمای سی‌گلایدر به آن اجازه می‌دهد تا مانند یک قایق روی سطح دریا به آرامی حرکت کند و با افزایش سرعت بتواند به هوا بلند شود و پرواز کند. سی‌گلایدر می‌تواند با بلند شدن از سطح آب به راحتی روی آب پرواز کند. علاوه بر این، اصطکاک را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و انرژی مورد نیاز برای حرکت در آب را پایین می‌آورد.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: بنا به افزایش درخواست‌ها و ظرفیت شرکتهای هواپیمایی در برخی روزها تعداد پروازها از مشهد به مقصد نجف و بغداد تا ۱۶ پرواز افزایش می‌یابد.
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها از افزایش پروازهای اربعین و جابجایی زایران حسینی خبر داد.
مقتدی صدر در بیانیه ای کناره گیری خود از صحنه سیاسی عراق را اعلام کرد که پس از آن، هواداران منسوب به جریان صدر اعتراض کردند و سطح تنش ها در برخی از شهرهای عراق افزایش یافته است. در پی این تحولات وزارت کشور ایران اعلام کرد زائران ایرانی تا اطلاع ثانوی به عراق سفر نکنند.
وی اضافه کرد: هم اینک روزانه حدود ۶ پرواز از این فرودگاه به مقصد نجف و بغداد از این فرودگاه انجام می‌شود که پیش بینی شده این تعداد به روزانه بیش از ۱۰ پرواز افزایش یابد.
بیات گفت: ایرلاین‌ها همچنان ضمن بی توجهی به افزایش عرضه صندلی پرواز، به دنبال افزایش سقف نرخی بلیط هستند، در واقع این چنین استنباط می‌شود محدودیت عرضه صندلی به دلایل فنی همچون فقدان قطعات، وابستگی ارزی و تحریم و یا غیر فنی و پائین نگاه داشتن میزان عرضه صندلی در فصل تابستان به عنوان دوره زمانی پر تقاضا، نشان از آن دارد که به دنبال ایجاد التهاب تقاضا و نهایتاً فروش بلیط پرواز با حداکثر نرخ تصویب شده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ