آبادان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در مقابل نفت آبادان در ابتدای بازی شوکه شدیم ولی اشتباه حریف ما را به بازی برگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساکت الهامی در حاشیه بازی دوستانه با تراکتور اشتباه بامزه‌ای انجام داد و عارف رستمی را با ستاره پرتغالی حریف اشتباه گرفت.
این جملات آقای رئیسی، جملاتی اشتباه بوده. درست است که آقای رئیسی باید رضایت خداوند را در ذهن داشته و در نظر بگیرد و اموری را که مورد رضایت پروردگار نیست انجام ندهد. این اصل، از آموزه‌های دینی ما است که برای رضایت خداوند بکوشیم و از امور مخالف رضای خداوند دوری کنیم. اما این که در مصالح کشور نقش مردم را نادیده بگیریم و بگوییم اگر مردم مخالف یک تصمیم دولت بودند اهمیتی ندارد، حرفی اشتباه است و شخصی که در مقام ریاست جمهوری نشسته، نباید چنین سخنانی را مطرح کند. تاکید می‌کنم که دولتمردان موظفند خادم و پاسخگوی مردم باشند
تیم فوتبال امید عراق با یک اشتباه عجیب داوری حریف ایران در فینال غرب آسیا شد.
امروز رسانه و دانشجو می‌خواهد اعتراض کند، اما با توبیخ، اخراج و بسته شدن مواجه می‌شود. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی می‌زند با او در مجمع عمومی بحث کرده و قانع کنید که اشتباه می‌کند، چرا وی را اخراج می‌کنید؟ اگر منطق دارید، دعوا نمی‌کنید. دانشجو که دیوانه نیست، دانشجو فردای مملکت ما است. من نخواهم بود، اما دانشجو خواهد بود و قرار است این مملکت را او اداره کند. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی زد دیوانه که نیست، با او صحبت کنید که به چند دلیل حرف تو اشتباه است.
پرس از بالا و وادار کردن حریف به اشتباه، این بهترین راه حل پرسپولیس برای گلزنی در دربی است و استقلال باید به دنبال چاره باشد.
گل دوم سپاهان با ضربه نیازمند شروع شد و با اشتباه سنگربان تیم حریف وارد دروازه نفت مسجد سلیمان شد.
گل دوم تیم فوتبال سپاهان روی کار تیمی خوب بازیکنان این تیم و البته اشتباه محرز سنگربان جوان حریف به ثمر رسید.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه امروز مدعی شد: دشمنان ما اشتباه فکر می کنند که ما دچار دودستگی شده ایم و از آن برای آسیب رساندن به ما بهره برداری می‌کنند.
رحیم حسنوف آذربایجانی بعد از باخت برابر حریف ارمستانی خود حرکت غیرورزشی انجام داد و با مشت به صورت او کوبید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها نباید نفت مسجد سلیمان را حریفی از پیش بازنده بدانند، گفت: استقلال بازی سختی مقابل نفت خواهد داشت و نباید به اشتباه فکر کند حریف آسانی در پیش دارد.
سرمربی بایرن مونیخ بخشی از اشتباهات گل مشکوک حریف را مربوط به اشتباه فنی شاگردان خود دانست.
سرمربی تیم ولووز معتقد است که اگر داور به اشتباه گل تیمش را آفساید اعلام نمی کرد، پیروزی مقابل لیورپول دور از دسترس نبود.
مدافع مس رفسنجان نسبت به اعتراض اعضای استقلال واکنش نشان داد و مدعی شد تیمش نمایش برتری نسبت به حریف داشته است.
اشتباه مرگبار سالیبا در بازی با برایتون که منجر به گل دوم حریف شد، آرسنال را در دقایق پایانی به دردسر انداخت.
در پایان بازی استقلال و پرسپولیس، مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلالی‌ها که در این بازی به عنوان یار تعویضی به زمین آمد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
مفهوم مردم‌سالاری یعنی اینکه در رابطه طولی، گفت‌وگو وجود داشته باشد. اصلا تقلیل این مفهوم به صندوق رای اشتباهی بوده که ما همیشه داشتیم. صندوق رای یکی از اهرم‌هاست ولی اصلش این است که مثلا حرف بلوچ به مرکز استان برسد.
یورگن لوکادیا با پاس اشتباه خود در بازی با تراکتور زمینه‌ساز گل تیم حریف شد.
ظریف: حتما اشتباه می‌کنیم اگر فکر کنیم می‌توانیم مردم را نادیده بگیریم تصور این که مردم را بتوان با خشونت حفظ کرد تصوری است که خداوند به پیعمبر می‌فرماید تو هم نمیتوانی
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید که در مسابقات جهانی بلگراد از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشته و با اشتباه خودش مقابل حریف قزاق کسب مدال را از دست داده است.
دارنده ۲ مدال برنز جهان با دفاع از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: اشتباه خودم مقابل حریف آمریکایی باعث شد بازنده میدان را ترک کنم.
در دیدار فینال با وجود آنکه ۴ امتیاز از رقیب خود جلو بودم تلاش کردم تا زودتر این مبارزه را به پایان برسانم، اما در اجرای فن کمرگیری دچار اشتباه محاسباتی من شدم و در یک لحظه غفلت، امتیاز را به حریفم دادم و در ادامه نتوانستم آن را جبران کنم. تنها همین عجله در اجرای من مدال طلا را از من گرفت.
عباس ملکی، کارشناس انرژی گفت: این حرف اشتباه است که مذاکره کننده‌های ما عمدا دارند مذاکرات را طول می‌دهند، هر لحظه که می‌گذرد، به ضرر ما است؛ ما باید این مسأله را تمام کنیم. با توجه به انتخابات نوامبر ایالات متحده و بعد هم ۲۰۲۴ ریاست جمهوری، بهتر است که این کار را زودتر انجام بدهیم.
بعد از 51 بازی در لیگ برتر، لیورپول بالاخره امروز در خانه فولام به حریف خود پنالتی داد.
مشکلات سینمای ایران آنقدر بزرگ، عمیق و ناامیدکننده است که نه با حضور یک نماینده‌ی کانون در شورای پروانه ساخت، که با هیچ ترکیبی از شوراهای مختلف حل نمی‌شود، راه را اشتباه رفته‌ایم. مشکل سینمای ایران شوراهای مختلف نظارتی نیست، بلکه خود سینمایی است که خودمان ساختیم و پرداختیم. بدبختانه سینمای ما با وجود معضلاتی که گرفتارش شده خودش تبدیل به ذات مشکل شده است. بقیه حرف است و بهانه و اتلاف وقت و شاید هم آدرس‌های غلطِ تعمدی. من متجاوز از چهل سال است که در فضای سینما کار و زندگی می‌کنم، پس، از منِ کوچکترین بپذیرید که در طول این سال‌ها هرگز سینمای ایران را تا به این اندازه ذلیل و منفعل و خجالت‌آور ندیده بودم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ