تیم فوتبال امید عراق با یک اشتباه عجیب داوری حریف ایران در فینال غرب آسیا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند با عینک مخصوص تمرین دوشنبه پرسپولیس را پشت سر گذاشت.
بسیاری از مردم در برخورد با این دسته از کودکان فکر می‌کنند که کودک خنگ، سربه هوا یا بی دقت است در حالی که نوعی اختلال ژنتیکی این کودکان را با محدودیت در ادراک و یادگیری مواجه کرده است.
شاگردان رضا عنایتی فردا در یک دیدار حساس به مصاف تیم امید اردن می‌روند.
منچسترسیتی در نیمه اول بازی برابر رئال مادرید برای دومین بار توسط برناردو سیلوا به گل رسید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که فکر کردن به فینال کوپا دل‌ری و نیمه نهایی چمپیونزلیگ حواس شاگردانش در لالیگا را پرت کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.
آرسنال مذاکره برای تمدید قرارداد میکل آرتتا را متوقف کرده تا حواس او و کادر فنی توپچی‌ها در روزهای حساس پایان فصل پرت نشود و شانس تیم برای قهرمانی کاهش نیابد.
میلان در زمین بولونیا با تساوی 1-1 متوقف شد تا در صورت برتری اینتر مقابل مونزا، جایگاه چهارمی خود را نیز از دست بدهد. به نظر بیشتر بازیکنان روی بازی برگشت برابر ناپولی تمرکز کرده بودند.
سرمربی فرانسوی پی‌اس‌جی تمرکزش روی ادامه فصل معطوف شده است و نه چیز دیگر.
رئیس جمهور روسیه ادعاهای مبنی بر اینکه حمله به خطوط لوله نورد استریم احتمالا با دخالت فعالان «حامی اوکراین» صورت گرفته را رد کرد.
در راستای حفظ امنیّت عمومی و صیانت از حقوق مردم عزیز در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و با عنایت به شرایط حساس کنونی ناشی از تلاش همه جانبه معاندین در به راه انداختن جنگ ترکیبی؛ لازم است همکاران محترم نسبت به موارد زیر با اهتمام بیشتر و مدیریت همه جانبه برنامه ‏ریزی، پیگیری و اقدام قانونی معمول و نتایج کلی و مهم را به دادستانی کل کشور گزارش نمایند.
یک اشتباه داوری سه امتیاز ارزشمند را از چنگ ملوان در آورد.
به نظر می‌رسد که کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، انگیزه و تمرکز سابق را در این فصل ندارد.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان قبل از جدال حساس با پیکان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ساکت الهامی یازده نفر اصلی خود برای بازی حساس با نفت مسجد سلیمان را انتخاب کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری ال نود با سواری هیوندای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باکری خبر داد.
نونو سانتو، سرمربی پرتغالی الاتحاد، برای افزایش تمرکز بازیکنان خود، تمرینات این تیم را با عینک مشکی برگزار می‌کند!
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
کیلیان امباپه در جام جهانی قطر با اینکه فشار زیادی را تحمل می‌کرد عملکردی استثنایی داشت و او را باید یکی از بهترین ستاره‌های این تورنمنت دانست.
قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت
برناردو سیلوا، ستاره تکنیکی تیم ملی پرتغال، حتی لحظه گلزنی نیز بازیکنی حواس جمع است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر به پاکدشت گفت: دشمن میخواهد امید مردم به یاس تبدیل شود، دشمن نمیخواهد کشور ما پیشرفت کند.
پلیس بریتانیا در حال آزمایش یک نوع خودروی ون کنار جاده‌ای هوشمند است که می‌تواند تشخیص دهد آیا رانندگان در حالی که پشت فرمان هستند، گوشی در دست دارند یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ